reps, yhdeksän keksiä minuutissa...Alkuperäinen kirjoittaja feger:Anteeksi, mutta tuo 'keksiarvo' rupesi naurattaa.
No ei todellakaan ihminen ole välttämättä alykäs jos hän on ollut hyvä koulussa. Voi olla todella älykäs ja samalla laiska/valikoiva, niin kuin esim. minä. Taideaineet olivat kymppejä, muut kutosta ja seiskaa, kun ei tippaakaan kiinnostanut. Peruskoulun päästötodistuksen k.a:ni oli 6,9, ja olen ihan takuulla Tuksua alykkäämpi siinä miten hoidan/olen hoitanut elämäni, ihmissuhteeni, ja miten puhun ja käyttäydyn. Lisäksi koulumenestys ei kerro tunneälystä, joka itselläni on kehittynyt, toisin kuin Tuksulla. Huonoitsetuntoinen bimbo, joka ei tajua olevansa naurettava.Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Niin, vaikka se lukion päästötokari on yli 9, niin silti täällä palstalla toiset haukkuvat Johannaa tyhmäksi. Että kukakohan se tyhmä oikeasti onkaan Eihän se voi mennä niin, toinen voikin olla toista fiksumpi, ei tietenkään :O
Muista myös mainita parhaat miehet & heidän koulutuksensa ja/tai varallisuutensa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hitto, mun CV:hän on ihan pielessä. Multa puuttuu kuppikoko, vaatekoko ja miesmaku.
*menee äkkiä päivittämään cv:tään*
Ja laita tissikuva mukaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Muista myös mainita parhaat miehet & heidän koulutuksensa ja/tai varallisuutensa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hitto, mun CV:hän on ihan pielessä. Multa puuttuu kuppikoko, vaatekoko ja miesmaku.
*menee äkkiä päivittämään cv:tään*
Jaa, ei minua naurata yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No tuksusta saa ainakin hyvät naurut