Lukekaa tämä ja antakaa vinkkejä. (Again...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janica89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janica89

Vieras
Olen vieläkin sen 172cm ja painan sen 79-80kg joten auttaako tämä laihtumaan? :/ Jos kävelen reilusti yli 40min joka päivä, laihdunko siinä? Meinaan vain että jos jatkaisin sitä rataa vaikka koko vuoden ensi syksyyn asti, niin lähteekö siinä ajassa selluliitit jaloista? :D Ja auttaako painojen nostelu hävittämään roikkuvat läskit käsistä? :) Ja pitäisikö mulla olla jonkilainen erityinen ruokavalio? Kasviksia olen ruvennut syömään enemmän, karkkia en koskaa (EN TYKKÄÄ) ja olen ruvennut katsomaan enemmän että mitä syön, miten paljon ja miten paljon minun pitää liikkua. :p Olen krhm aika ylpeä saavutuksistani. :D Ainakin tähän asti. Mutta hei! Vastailkaa selkeästi ja nopeasti ystäväiseni! :wave: Kirjoitellaan ja jutustellaan taas! :wave:

hei taas ;) tuo sun ruoka-puoli on varppi ihan ok =) ja kyllä tuo liikuntakin alkaa tuottaa tuloksia áika pian! otappas vielä sauvat mukaan kävelylle, tosi tehokas käsivarsien kiinnteyttäjä (kokemusta on).. ja muutenki voisit jumppailla ihan vaikka tv.n ääressä tms. niin ja selluliittiki saa kyytiä ku "tiivistyt"...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 17:49 Janica89 kirjoitti:
Olen vieläkin sen 172cm ja painan sen 79-80kg joten auttaako tämä laihtumaan? :/ Jos kävelen reilusti yli 40min joka päivä, laihdunko siinä? Meinaan vain että jos jatkaisin sitä rataa vaikka koko vuoden ensi syksyyn asti, niin lähteekö siinä ajassa selluliitit jaloista? :D Ja auttaako painojen nostelu hävittämään roikkuvat läskit käsistä? :) Ja pitäisikö mulla olla jonkilainen erityinen ruokavalio? Kasviksia olen ruvennut syömään enemmän, karkkia en koskaa (EN TYKKÄÄ) ja olen ruvennut katsomaan enemmän että mitä syön, miten paljon ja miten paljon minun pitää liikkua. :p Olen krhm aika ylpeä saavutuksistani. :D Ainakin tähän asti. Mutta hei! Vastailkaa selkeästi ja nopeasti ystäväiseni! :wave: Kirjoitellaan ja jutustellaan taas! :wave:
siis onko toi sun syntymävuotesi?? siis toi 89

Kyllä kävelyllä saa ihmeitä aikaan JOS se 40 min on tosi reipasta kävelyä, siis että hengästyt, eli syke nousee. Itse kävelin reippaasti joka päivä tunnin lenkin yksin tai vaunujen kanssa ja lenkkireitiksi tein sellaisen mihin keräsin kaikki mahdolliset isot ylämäet. Saa kunnolla niissä sykkeen nousemaan, varsinkin vaunujen kanssa. Kun kyydissä istuu 10 kiloinen tytsy=) + siihen lenkkiin kaikki päivän hyötykävelyt joka paikkaan. Lenkin tein yleensä heti aamulla tytön kanssa tai sitten illalla yksin. Mutta sitten jokin aika sitten huomasin että en saa mitään irti kävelylenkistä vaikka kävelisin kuinka kovaa, aloin juosta pieniä matkoja, ja nyt juoksen jo melkein kokonaan sen lenkin mitä pitkään kävelin, eli noin 45 min juoksua melkein joka päivä. Olen saanut sillä liikunnalla ja tiukalla ruokavaliolla ( sokerit, rasvat ja valkoisetjauhot pois) itseni tosi hyvään kuntoon ja painokin on 5 kg alle lähtöpainoni ennen raskautta. Olen tosi tyytyväinen =) Ja hienoa huomata kuinka kunto nousee, aina helpompi juosta ja pidempään... Kohta saa pidentää taas lenkkiä. Mutta kävelylenkki kannattaa, jos sitä jaksaa harrastaa niin tuloksia tulee, varmasti !

Niin piti vielä laittaa että olen nyt kävellyt ja juossut jo 6 kk että ei ne tulokset hetkessä ilmesty, mutta ei kannata sen takia lopettaa, vaan olla kärsivällinen. Ja rasvaprosenttia kannattaa mitata, koska jossain vaiheessa läski alkaa muuttua lihakseksi jolloin paino ei enään tipu mutta prosentti tippuu. Itselle kävi niin ja nyt on % niin alhaalla että ei saa enään tippua. Mutta ihanaa olla kunnossa !!! B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 08:28 tippana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 17:49 Janica89 kirjoitti:
siis onko toi sun syntymävuotesi?? siis toi 89
:laugh: :laugh:

Juu olen syntyny vuonna 89 ja olen siis näiden tietämien mukaan 15v. :D Haittaako? :/ Noh ei muuta kuin tsemppii muillekki! :p

Yhteistyössä