Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Suomi ei oo mun äidinkieli, joten ei koskaan oo ollu tarvetta käyttää kumpaakaan nimitystä. Mua on kuitenki jääny vaivaamaan, ku joku sano, että 'pimppi' on se oikee sana, mut 'pimppA' on RUMA sana. Miks?
No ku pimppa on aikusempi nimitys, niin siksi se ei oikein sovi käytettäväksi lapsen pimpistä. On niitä kyllä pahempiaki nimityksiä.
Eikö aikusesta käytettäs ennemmin jotain tyyliin pillu? Siis ihan vilpittömästi ihmettelen. Ku mulla on ihan sellanen mielikuva, et joku mun kaveri pienenä sano nimenomaan A:lla, eikä I:llä, eikä siis mitenkään rumana sanana... Kaikkee sitä oppii, ku vanhaks elää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta toi pimppi on vaan kamala nimitys. Meillä puhutaan pippelistä ja pimpulasta.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä ootte 'rohkeasta' teostani:meillä on (oli) käytössä nimitykset kikki ja pepukka, joille naurettiin täällä ja muuallaki. oon nyt muutamana päivänä puhunu rohkeasti noille lapsukaisille pimpistä ja pippelistä. ensin ko. sanat oli vaikea sanoa, mutta nyt on jo ihan helppoa. en tietenkään jatkuvasti hoe, vaan esim. pesujen, vessareissujen yhteydessä ja lasten kysellessä. ettei lapsen päät ihan sekottus nimityksen vaihdosta niin kerroin, että kikki ja pepukka on semmosia vauvamaisia sanoja ku mamma, poppa ym.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä :D:Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä ootte 'rohkeasta' teostani:meillä on (oli) käytössä nimitykset kikki ja pepukka, joille naurettiin täällä ja muuallaki. oon nyt muutamana päivänä puhunu rohkeasti noille lapsukaisille pimpistä ja pippelistä. ensin ko. sanat oli vaikea sanoa, mutta nyt on jo ihan helppoa. en tietenkään jatkuvasti hoe, vaan esim. pesujen, vessareissujen yhteydessä ja lasten kysellessä. ettei lapsen päät ihan sekottus nimityksen vaihdosta niin kerroin, että kikki ja pepukka on semmosia vauvamaisia sanoja ku mamma, poppa ym.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Penis ja emätin, minkä hiton takia niille pitää keksiä jotain kiertoilmaisuja :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Millä nimillä neuvolassa sanotaan? Mulla on kaksi poikaa ja meidän th sanoo pippeli.
Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä:Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä :D:Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä ootte 'rohkeasta' teostani:meillä on (oli) käytössä nimitykset kikki ja pepukka, joille naurettiin täällä ja muuallaki. oon nyt muutamana päivänä puhunu rohkeasti noille lapsukaisille pimpistä ja pippelistä. ensin ko. sanat oli vaikea sanoa, mutta nyt on jo ihan helppoa. en tietenkään jatkuvasti hoe, vaan esim. pesujen, vessareissujen yhteydessä ja lasten kysellessä. ettei lapsen päät ihan sekottus nimityksen vaihdosta niin kerroin, että kikki ja pepukka on semmosia vauvamaisia sanoja ku mamma, poppa ym.![]()
kertokaahan nyt mitä mieltä ootte. teinkö typerästi?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä ne vaan on pimppi ja pippeli, ei siitä pääse yli eikä ympäri.