Luin etupylly ketjua ja nyt on pakko kysyä ku noista nimityksistä väitellään. ;D Kenen mielestä pimppi ja pippeli on sopivimmat ni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ETUPYLLY JA ALANENÄ vai PIMPPI JA PIPPELI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa mieltä ap:n kanssa. Mies jostain käsittämästä syystä sanoo joskus tytölle pimpero, ja musta se kuullostaa äklöltä, ihan kuin suoraan jostain alan lehdestä. En oo vielä asiasta viitsinyt huomauttaa kuitenkaan, kun itse tuntuu pitävän sitä ihan neutraalina...

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Suomi ei oo mun äidinkieli, joten ei koskaan oo ollu tarvetta käyttää kumpaakaan nimitystä. Mua on kuitenki jääny vaivaamaan, ku joku sano, että 'pimppi' on se oikee sana, mut 'pimppA' on RUMA sana. Miks?

No ku pimppa on aikusempi nimitys, niin siksi se ei oikein sovi käytettäväksi lapsen pimpistä. On niitä kyllä pahempiaki nimityksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Suomi ei oo mun äidinkieli, joten ei koskaan oo ollu tarvetta käyttää kumpaakaan nimitystä. Mua on kuitenki jääny vaivaamaan, ku joku sano, että 'pimppi' on se oikee sana, mut 'pimppA' on RUMA sana. Miks?

No ku pimppa on aikusempi nimitys, niin siksi se ei oikein sovi käytettäväksi lapsen pimpistä. On niitä kyllä pahempiaki nimityksiä.

Eikö aikusesta käytettäs ennemmin jotain tyyliin pillu? Siis ihan vilpittömästi ihmettelen. Ku mulla on ihan sellanen mielikuva, et joku mun kaveri pienenä sano nimenomaan A:lla, eikä I:llä, eikä siis mitenkään rumana sanana... Kaikkee sitä oppii, ku vanhaks elää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja entä:
entä pimppu? onko se ruma?

minusta emätin kuulostaa vähän hassulle koska tarkoituksena ei kai ole sinne asti katsoa normaalisti saunoessa

Hih, nauratti tuo sama. "Äiti pyyhkäsee nyt vähän tätä sun emätintä, ennen kuin laitetaan vaippa"....

Yhteistyössä