E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä ne vaan on pimppi ja pippeli, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä ne vaan on pimppi ja pippeli, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Just niin!
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä ne vaan on pimppi ja pippeli, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Suomi ei oo mun äidinkieli, joten ei koskaan oo ollu tarvetta käyttää kumpaakaan nimitystä. Mua on kuitenki jääny vaivaamaan, ku joku sano, että 'pimppi' on se oikee sana, mut 'pimppA' on RUMA sana. Miks?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Poika 6v just tänään saunas totes että " mulla on pippeli mut sulla äiti ei oo mitään."![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Suomi ei oo mun äidinkieli, joten ei koskaan oo ollu tarvetta käyttää kumpaakaan nimitystä. Mua on kuitenki jääny vaivaamaan, ku joku sano, että 'pimppi' on se oikee sana, mut 'pimppA' on RUMA sana. Miks?
No ku pimppa on aikusempi nimitys, niin siksi se ei oikein sovi käytettäväksi lapsen pimpistä. On niitä kyllä pahempiaki nimityksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja entä:entä pimppu? onko se ruma?
minusta emätin kuulostaa vähän hassulle koska tarkoituksena ei kai ole sinne asti katsoa normaalisti saunoessa
Alkuperäinen kirjoittaja entä:entä pimppu? onko se ruma?
minusta emätin kuulostaa vähän hassulle koska tarkoituksena ei kai ole sinne asti katsoa normaalisti saunoessa