Lugesteron...

Eli varmaan vähän tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin... Mulla ei siis ole omaa kuukautiskierto vaan lääkkeillä saadaan aikaiseksi. No viime hoitokerralla saatiin sopivankokoinen rakkula aikaiseksi (Menopur). Sitten lääkäri käski irroittamaan sen pregnylillä jonka jälkeen aloitin lugesteronin... Lääkäri määräsi lääkettä kolme kertaa päivässä kahden viikon ajan. Ja sanoi että jos vuoto ei ala niin sit testataan ja jos alkaa niin soitto uuden hoidon aloittamisesta. Kysymys siis on se että pitäisikö kuukautisten alkaa lugejen lopettamisen jälkeen vai silloin kun normaalisti on alkanut menopurin lopettamisen jälkeen. Kun jäi vähän epäselväksi... Eli odotanko testaamisen kanssa lugejen loppumiseen asti vai miten? Onko kokemuksia...

aika jännä kun mulla ja ei omaa kiertoo mut ei kyllä koskaan mitään kuureja lugesta määrätty. Aina vaan sanottu että jos vuoto alkaa ennen kahden viikon täyttymistä voi luget lopettaa. Jos taas vuotoo ei kuulu niin testataan ja lugejen käyttöö jatketaan ihan normaaliin tyyliin jos testi näyttää plussaa. Jos negaa niin voi lopettaa ja vuoto yleensä alkaa parin päivän päästä.
Näissä käytännöissä tosin tuntuu olevan aikalailla eroja.

Siis normaalikierrossa kuukautisten kuuluisi alkaa kaksi viikkoa ovulaatiosta...Mutta kun sitä normaalikiertoa ei ole.. Eli siis ymmärsinkö nyt oikeen että vuoto voi alkaa kesken tämän kahden viikon lugesteron kuurin?? Eli odottelenko nyt sen aikaa kunnes olen syönyt sen kaksi viikkoa lugeja ja sittet testaan??

juu vuoto voi alkaa kesken kuurinkin. Mutta jos ei ala niin sit testailet silllon kahden viikon päästä :)
ps. Mulla esim. Ei vuoto tuu aina kahta viikkoo ovulaatiosta. On voinu tulla jopa puolentoista viikon päästä tai kahden ja puolen.

Yhteistyössä