Lugesteron ja vuoto

Tietääkö joku miten tuon Luget-kuurin kanssa pitäisi tehdä, kun on alkanut jo vähän vuotamaan?

minulla on ensimmäinen IVF ja sen takia olen aika hukassa näiden asioiden kanssa.. Sunnuntai-iltana alkoi ruskehtava vuoto ja siihen liittyi menkka juiliminen.. menkkamaisia tuntemuksia minulla oli jo aikaisemmikin, mutta silloin ei vielä vuotanut.. olen kuitenkin jatkanut noiden Lugetin käyttöä, koska en ole sittenkään varma joko tämä on sitten sitä varsinaista vuotoa, koska se ei ole ihan mahottoman runsasta.. ohjeissa sanottiin, että vuodon pitäisi olla runsasta.. välillä jomottaa alavatsaa, mutta sitten se taas katoaa.. mietityttää nyt vain, että kannattaako noita käyttää enää vai ei.. nyt on menossa pp13, jos oikein laskin.. vielä olisi viikon kuuri jäljellä.. mietin jo sitäkin, että pitääkö tässä soittaa jo tuonne sairaalaankin, että pääsee jonoon seuraavaa hoitoa varten..
 
peppi, milloin sulla on testipäivä? Kannattaa käyttää lugeja ainakin siihen asti kun teet testin. Mun kaverilla vuoteli jo ennen plussaa ja alkuraskaudesta monta viikkoa ihan reilusti veristäkin vuotoa ja hän oli ihan varma ettei hoito onnistunut mutta kaksoset siellä oli ja ovat vieläkin, rv21 menossa :)
 
Mulla alkoi viimesimmässä vuotaa jo pp10, seuraavana päivänä herkkä 10-testi negaa, verta alkoi tulla menkkamaisesti, ja sain polilta luvan lopettaa luget. Voit varmaankin jo testata ja sitten soittaa tuloksen sinne? Parempaa onnea sulle!
 
Mulla alkoi edellisessä passissa vuoto heti testipäivänä, tiputtelua jokunen päivä ja sen jälkeen reilu vuoto. Veritesti oli kuitenkin plussaa ja arvo nousi normaalisti. Sykekin nähtiin 6+1 viikoilla!!Jatkoin koko ajan lääkityksiä vuodosta huolimatta vaikka se tuntuikin hullulta. Raskaus meni kuitenkin kesken :( Mutta tarkoitus on siis PEPPI kertoa, että sitä vuotoa voi olla reilustikin ja raskaus jatkua. Toivottavasti saat pitää kyytiläisen matkassa :hug:
 
Kiitos vastauksista.. :)

Huomenna tulee kaksi viikkoa siirrosta ja hoitaja sanoi silloin, että pari viikon päästä voin testin tehdä.. pitänee aamulla käyttää tuo yksi, jonka löysin vessasta.. se on kyllä mennyt vanhaksi marraskuussa.. olen aikoinaan ostanut noita netistä ja yksi jäänyt jäljelle.. toivottavasti ei ole vielä mennyt pilalle..

Margit: pahoittelut keskenmenosta.. :hug:
 
Tein sitten testin ja negaahan se näytti.. laitoin kuitenkin vielä ne Luget.. soitin sitten IVF-hoitajalle, joka kyllä sitten sanoi, että koska vuoto ei ole tuon suurempaa, pitää jatkaa vielä ainakin pari päivää Lugetien ottamista.. epäili kyllä jo, että raskaus ei ole alkanut.. kun kysyin sitten tuosta testin vanhetumisesta, hän suositteli tekemään vielä testin uudella.. en usko, että tulos vaihtuu, mutta pitää käydä kuitenkin ostamassa..
 
Tein testin tänä aamuna ja edelleen nega.. testikin taisi olla herkkä eli ei taida olla enää toivoa.. ensi viikolla pitää soittaa uudemman kerran tuonne sairaalaan, niin pääsee jonottamaan seuraavaan IVF-hoitoon..alavatsa on kyllä vähän kipeä ja turvoksissa, mutta siihen taas voi olla monta syytä ja koska testi oli nega, niin raskaudesta ei varmastikaan ole kyse.. sitä vaan näin ensimmäisessä IVF-hoidossa kuvittelee kaikki tuntemukset jotenkin liittyvän siihen.. toivottavasti vaan tää vuoto joskus loppuisi, koska alan olla jo vähän kyllästynyt..
 

Yhteistyössä