Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Mun käsittääkseni ton Tuomaksen vanhemmat asuu edelleen Kiteellä.
Lehdessä oli haastis TH äidistä, eikä se ollut kyllä Miittaa nähnytkään.
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ja:Miitta Sorvali on Tuomas Holopaisen täti.
Tuomas Holopainen? :ashamed:
Nightwishin kosketinsoittaja
No niin mä arvelin mut enpä olis millään uskonut et se on Miitta Sorvalin poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miukuh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näyttelijä Sanna-Kaisa Palo on sisko (puoli?) Jukka-Pekka Palolle. Ja näyttelijä Ritva Valkama on Sanna-Kaisa Palon äiti.
Sanna-Kaisa Palon isä on Pertti Palo.
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ja:Miitta Sorvali on Tuomas Holopaisen täti.
No niin mä arvelin mut enpä olis millään uskonut et se on Miitta Sorvalin poika![]()
Siis Miitta Sorvali olis Tuomas Holopaisen täti, ei äiti...
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Ja Niina Herala on Helge Heralan lapsenlapsi (?)
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ja:Miitta Sorvali on Tuomas Holopaisen täti.
Lukulasit päähän: tossa lukee TÄTI ei äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Ja Niina Herala on Helge Heralan lapsenlapsi (?)
näin taisi olla.. Niinan äitikin oli joku.. Nyt vaan ei musitu mieleen mutta ihan Niinan näköinen näyttelijä
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tässä kun vielä muutama sivu huovataan ja soudetaan, huomataan, että itseasiassa Mika Häkkinen onkin Haana Pakarisen veli ja Martti Syrjällä ja Susan Ruususella on avioton lapsi... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Näyttelijä Lena Meriläinen on täti Rosa Meriläiselle. Ja tämä Lena Meriläinen on puolestaan naimisissa näyttelijä Pamela Tolan isän kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Ja Niina Herala on Helge Heralan lapsenlapsi (?)
näin taisi olla.. Niinan äitikin oli joku.. Nyt vaan ei musitu mieleen mutta ihan Niinan näköinen näyttelijä
http://www.seura.fi/?id=6965
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Näyttelijä Lena Meriläinen on täti Rosa Meriläiselle. Ja tämä Lena Meriläinen on puolestaan naimisissa näyttelijä Pamela Tolan isän kanssa.
Mikäs se muija on, kon on salkkareissa se, joka Rafaelin kans nuoleskeli...Onk se Rosa Meriläisen äiti...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tos seuran jutussa oo sen äitiä, vaan isoäiti ja isoisä
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei tos seuran jutussa oo sen äitiä, vaan isoäiti ja isoisä
Lue se juttu ennenkuin söpötät...Siellä on Niinan äiti mainittu nimeltä...
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Näyttelijä Lena Meriläinen on täti Rosa Meriläiselle. Ja tämä Lena Meriläinen on puolestaan naimisissa näyttelijä Pamela Tolan isän kanssa.
Mikäs se muija on, kon on salkkareissa se, joka Rafaelin kans nuoleskeli...Onk se Rosa Meriläisen äiti...?