V
vieras
Vieras
Näyttelijät Harri Nousiainen ja Leena Pöysti ovat naimisissa ja Leena Pöystin veli on mtv3:n urheiluselostaja Pöysti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näyttelijät Harri Nousiainen ja Leena Pöysti ovat naimisissa ja Leena Pöystin veli on mtv3:n urheiluselostaja Pöysti.
En pääsy jostain syystä kirjautuun äsken, mutta juu kyllä se on vihillä ja yhteinen lapsikin löytyy. Sisäpiiri tietoo....Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näyttelijät Harri Nousiainen ja Leena Pöysti ovat naimisissa ja Leena Pöystin veli on mtv3:n urheiluselostaja Pöysti.
Jaa... Harri on mun koulkukamu, en tiennyt et olis jo vihillä käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:arttu kapulainen on leena uotilan poika
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no esko salmisen poika on kristo salminen ja cisse häkkisen poika on sami häkkinen.... öööh onhan noita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:no esko salmisen poika on kristo salminen ja cisse häkkisen poika on sami häkkinen.... öööh onhan noita
kuka vittu on sami häkkinen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jukka-Pekka Palo ja esko salminen taitaa olla molemmat tauno palon poikia
Alkuperäinen kirjoittaja Ja:Miitta Sorvali on Tuomas Holopaisen täti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jukka-Pekka Palo ja esko salminen taitaa olla molemmat tauno palon poikia
noon kyl ihan samannäkösiäki ku oikee rupiaa ajattelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ja:Miitta Sorvali on Tuomas Holopaisen täti.
Tuomas Holopainen? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ja:Miitta Sorvali on Tuomas Holopaisen täti.
Tuomas Holopainen? :ashamed:
Nightwishin kosketinsoittaja
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:No niin mä arvelin mut enpä olis millään uskonut et se on Miitta Sorvalin poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:No niin mä arvelin mut enpä olis millään uskonut et se on Miitta Sorvalin poika![]()
Ei se munkaan mielestä kyllä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näyttelijä Sanna-Kaisa Palo on sisko (puoli?) Jukka-Pekka Palolle. Ja näyttelijä Ritva Valkama on Sanna-Kaisa Palon äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:Mun käsittääkseni ton Tuomaksen vanhemmat asuu edelleen Kiteellä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näyttelijä Sanna-Kaisa Palo on sisko (puoli?) Jukka-Pekka Palolle. Ja näyttelijä Ritva Valkama on Sanna-Kaisa Palon äiti.