luen itse kirjakerho

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
murh
No eipä luulisi tuon kyllä olevan mikään huijausfirma, kun kerho näyttää olevan niinkin vaatimattoman kustantajan, kuin Tammi. Ne taitaa vaan haluta reilusti asiakkaita, joita kunnon tarjouksella saakin.
 
Minäkin kiinnostuin tuosta kovasti, poika menossa ekalle luokalle. Mies tuumas heti, että vaikuttaa huijausjutulta, mm. osoitteen perusteella. Ja vaikka kuinka yritti etsiä, niin mitään tarkempia yhteystietoja ei firmasta löytynyt, ei puh.nroa tai sähköpostiosoitetta.

Taisi siis kuulostaa paremmalta kuin onkaan :( Harmi.
 
vierailija
minä jo laitoin, luulisi jotain tapahtuvan, jos muutama muukin kommentoi samasta asiasta. Esittelykirjat vaikutti ihan kunnon kirjoilta, joten pidempiaikaistakin jäsenyyttä voisin itse harkita, en pelkkää esittelykirjojen tilaamista.
 
Jep, sain Tammelta vastauksen:
"Sivut aukesivat vasta sunnuntai-iltana, kun Easy Shoppin kuvaston oli tarkoitus olla jakalussa vasta maanantaina. Nyt sivut toimivat ja osoitehan on luenitse.fi "

Eli ei sitten onneksi taida ollakaan huijausta :)
 
ei löydy googlella eikä sillä www.luenitse.fi osoitteellakaan! mikähän siellä nyt mättää? höh...innoissaan oltiin menossa katsomaan sivua kun olin ensin täyttänyt jo liittymistarjous lippusen... :/
 

Yhteistyössä