LTO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt ja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt ja väsynyt

Vieras
Pakko tulla kysäisemään täältä kun tuolla kaksplussalla on täysi sota päällä ja LTO on joko tulituksen kohde tai sitten sekoilee itse tai ehkä sekä että.

Mikä on tilanne täällä? Onko LTO aiallinen vai kirjoitteleeko useilla nimimerkeillä haukkuen ""selän takana"". Entä nämä iänikuiset jankutukset samoista aiheista, onko niitä täälläkin. Kaksplussalla tyyppi on koko ajan ja kun kuulin, että on täälläkin, en voi kuin ihmetellä... Mistä aika moiseen jos on pieni tytär!?!?

Olen niin kyllästynyt koko tyyppiin, tai siis väsynyt ja lähinnä siihen, että hän tuo mukanaan niin negatiivisia ketjuja ja saa aina aikaan täyden bolemiikin. Onko jossain palsta, missä kyseinen tyyppi ei olisi, haluaisin nimittäin sinne... :(

Kato huomasit et poistuin! Sun harmiks käyn jokaikisellä keskustelupalstalla aina Ruotsiin asti! Tuo on sama joka yrittää terrorisoida mua kokoajan. Täällä on ollut mun mielestä ihan lämmin henki joten nyt katotaan kun sinä synnytät sodan tännekin!

Tämä on vapaaehtoinen keskustelupalsta, sananvapaus on voimassa ja ennenkaikkea jokainen voi ihan itse valita mitkä viestit lukee ja mihin vastailee. Joten tervemenoa sinne mistä tulitkin, jos jatkossakin tarkoituksesi on pahan mielen kylväminen. Rauhoitu ja anna kaikkien kukkien kukkia!

Mä en siis tullut haukkumaan kyseistä henkilöä, tulin kyselemään? Ihmetyttää siis, onko aina tuollaista menoa? Lähinnä juuri tuo mukana tuleva härdelli harmittaa! Ja se kun tämä henkilö itsekin provosoi näitä haukkujiaan jatkamalla ja vastailemalla heille. Muuten LTO:lla olkoon mielipiteensä, ovat ihan asiallisiakin välillä.

..ja huh. Kyl olet typerä sä ap..toi ny ei ole muutakun provoilua,sun ap-viestis. Mitä sä imppaat herneit takaraivoos jonku juttujen takii. Ja eiköhä sitä pienen lapsen äitinäkin kerkee käydä vaix mil sivul ja viel käydä paskallakin ilman lapsen läsnäoloa..mukeron parin tunnin tirsojen aikana voi jopa keretä rentoutua, ja höpistä tänne.. An sä ny vaan toisen kirjoitel rauhas. Vingu sitku kirjoituxet tulevat tein seinille..ehk siin vaihees ois asiallista hermostua tuolleen..

No itse en ole roikkunut muuta kuin täällä, joten en tiedä missä palstoilla LTO kirjoittelee. Mutta kieltämättä täällä oli sota pahimmillaan alkukeväästä joskus tammi-helmikuussa. LTO kirjoitteli eri nimimerkeillä mm. Bina77, Mammutti ym ja aina ilkeästi. MUTTA, sitten hän muuttui ja alkoi itsekkin huomata että porukat kyllästyi ja muutti tapansa.
Nykyisin (tai en tiedä) hän kirjoittaa vain omalla merkillään (niin ainakin on luvannut:) ja on ihan mukavan oloinen.

Monia ärsytti hänen tarinat suvusta ym, mutta minusta niitä oli mukava lukea:)

Luulen, että hän ei nykyisin tarkoita kirjoittaa ilkeästi, mutta koska hän on suomenruotsalainen on se kirjoitustyyli hieman töksähtelevää joten jostakin voi tuntua että hän kirjoittaa ilkeästi.

Mutta mielestäni tänne on tullut nykyisin muita nimimerkkejä jotka pahoittavat monien mielen ja olen huomannut, että monet vakkarikirjoittajat ovat häipyneet.

Että näin..

...myönnän; nimimerkki ""PÖH"" tässä ketjussa on minun kirjoittamani. Välillä huvittaa vaan provota ihan hulluna. Olen jotenkin niin kovin turhautunut. Minulla ei ole oikein ystäviä, eikä elämässä oikeastaan yhtään mitään mukavaa.

Aikasemmin en ole pahemmin LTO.n seikkailuista välittänyt, mut nyt täytyy jo ihmetellä, et minkä takia on pitänyt valehdella olevansa suomenruotsalainen? Mikä muu on ollut valhetta? Onko sinulla edes lapsia? Ehkä oletkin joku 15 vuotias teinipoika, jolla ei ole muuta huvia? Tai se muinoin palstaa terrorisoinut sterilisoitu mies?

Alkaa tuntua siltä, et joku on ottanut aamulla väärän värisen lääkepillerin ja se en ole minä.

..täähän on parempaa kuin Kauniit ja Rohkeat!!!
Voiko loppuratkaisu olla näin yksinkertainen...vai vieläkö joku muu LTO hiipii esiiin...to be continued??

No joo, ihan kiva jos päästäisiin taas keskustelemaan kiltisti ja oikeista asioista :-)

Mitäs jos annettaisiin koko hlön olla... Annetaan kirjoitella ihan itsekseen, kun sekin tuntuu häneltä sujuvan helposti?
Heittää hatusta uusia nimimerkkejä ja puhuu yksinään...

?????????????????????????????????????????

Eli, siis sinä olet kaikkien ilkeiden nimimerkkien takana? Onko näin, että esim. tuo perunajauho-juttu, niin kirjoitat vaikka 5:llä eri nimimerkillä että saat ihmiset uskomaan sen olevan hyvä juttu? Ja vastailet välillä omiin kommentteihisi?

Tosi surullista että sinulla ei ole ystäviä, mutta jos näin toimit normaalisti niin no wonder.

Vai oletko joku Soneran palkattu hlö pitämään tätä palstaa yllä..heh

Näköjään sama tyyppi huvittuneena kirjoittaa täällä minun nikillä. Viimeinen oma kirjoitukseni on tuo Heidille! MinUlla oli isä käymässä joten en ole ehtinyt käymään. Sitäpaitsi olen suomenruotsalainen ja sen tietää jokaikinen joka täällä on käynyt. Sen olette kyllä huomannu jo minun kirjoitusvirheistä. Kun jopa opettajaäidit ovat sen huomanneet.

Tiedätte myös senkin etten ole kirjoittanut pahaa sanaa aikoihin. Tuolla kaksplussan sivuilla on joku joka on kirjoittanut koko ajan mun nimimerkillä ja siirtyi sitten tänne kun tietää ettei tänne kirjauduta. Kirjauduin nimittäin kaksplussan sivuille.

Se on ihan sama miten toi yrittää terrorisoida minua koska minä olen päättänyt vastata vain asiallisiin vauvanhoitoon liittyviin keskusteluihin en mihinkään mikä koskee minua tai toisten ihmisten haukkumisia!

Du är jätte barnslig mycket värre än de förskolebarnen som går i dagis och jag hoppas att du har en sommar fylld av myggor! Jag kan inte förstå varför du håller på så här men detta är mitt sista meddelande jag svarar på som du har börjat! Skäms

Niin ja Heidi tiedät sen hyvinkin että sinä olet yksi niistä joka on piristänyt päivääni! En todellakaan ole yksinäinen. Hommia on niin paljon kunhan viitsiis niitä tehdä. Kuten jo sata kertaa olen kertonut olen mukana siinä koliikkia koskevassa tutkimuksessa joten suurin osa työstäni on tämän koneen ääressä. Tyttöni nukkuu nykyään tosi hyvin jopa parasta aikaa joten mulla on aikaa istua koneen ääressä. Tyttö nukkuu vielä kahet päikkärit ekat on 3h ja tokat 1,5-2h ja yöunet 20.30-nykyään 8.30 joten kai sitä saa sillon tehdä mitä haluaa.

Sinä varsinkin Heidi tiedät etten ole vähään aikaan mitään pahaa tänne kirjoittanut joten toivon että tiedät myös sen etten ole tuota kirjoittanut.

Saa nähdä miten tänä iltana käy. 16.00 mennään anopille ja tullaan varmaan myöhään. Huomenna mulla on hammaslääkäri kl.13.30 ja katupäivystys kl. 19-22 eli menee noin 18-23 joten tiedätte etten sillä välillä pysty kirjoittamaan. Viimeks tultiin anopilta kl.22 joten yritän pysyä poissa niin kauan.

Kyllä pahimpia häiriköitä taitava olla ne, jotka ottavat toisen nimimerkin käyttöön ja tunkevat omaa tekstiään jonkun muun suuhun.

Siis sinä, joka esiinnyt LTO:n nimimerkillä, käyttäydyt erittäin huonosti. Taitaa olla kuitenkin pienempi paha käyttää useaa nimimerkkiä kuin varastaa jonkun toisen nimi. Puhumattakaan siitä, että meistä kukaan ei voi oikeasti tietää, kuka minkäkin nimimerkin takana on.

Enkä oikein ymmärrä tuota rasismiakaan, mikä täällä näköjään vallitsee.

Voi rähmä sentään.

Toi äskeinen ap häiriköi Kaksplussassakin mm. nickillä Pihi... Millähän sen sais äänestettyä pois saarelta? ;-) Harmittaa kun se tunkee joka väliin jotain provoilua.

Mä oon ainakin kirjottanut kymmenillä eri nimillä tänne ja niin tekee hyvin moni muukin. Se on täysin sallittua, niinkuin myös se on sallittua, että käyttää samaa nimimerkkiä, kuin
joku muu.
Sopivaa se ei missään nimessä ole, mutta eipä sitä estääkään voi.
Näissä viestiketjuissa saa todella oikein tuntea, miten raadollisia ja ilkeitä ihmiset loppujen lopuksi ovatkaan.

Täälläkin, vauvan hoitoon liittyvässä ketjussa, ihmiset ovat niin järkyttävän julmia toisilleen.

Mutta älkää pliis olko! Me kaikki rakastetaan meidän vauvoja ja yritetään olla hyviä vanhempia.
Ei riideltäis? =)

Joo, vaikka täällä voi periaatteessa kuka tahansa esiintyä kenenä tahansa, olisi ihan ""kohteliasta"" ainakin tietoisesti välttää tuollaista.

Esim. LTO on kirjoitellut tänne jo kauan, ja hänen nimim. on aika vakiintunut. Tosi typerää tulla tänne provoilemaan ja esittämään asioita jotka hän muka olisi sanonut.......... :(

Meitähän on NIIIIIN moneen junaan jopa nettimaailmassa.

Pikästä aikaa luen tätä palstaa enemmän... Olen seurannut ja kirjoittanut vain tammisten ketjuun. Ei oikeastaan ole aikaa muuhun. SURULLISTA luettavaa tämä... Aikuiset(?) ihmiset ja tälläista touhua. Hulluuden huipentuma alkaa kirjoittamaan toisen kanssa tietoisesti samalla nimimerkillä. Törkeää kiusaamista.

Yhteistyössä