LTO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt ja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kaikille jotka tietävät että minä olen se aito oikea LTO mutta kuka nyt ei sitä huomaisi minä kun puhun niin hoono soomi! Halauksia ja kaikkea hyvää teille jatkossakin. Olen myös yrittänyt saada mun tekstistä vähemmän hyökkäävä mutta aina se ei soomeksi onnistu. Päivä päivältä paremmin (ehkä)

Jaa,että olisin LTO..se vissi ero meis on,että mul on teinari-likka ja pippurine puolvuotias poika. Ruotsia puhun yht huonosti kuin suomeakin ja enklanti tulee sekin tuost vaan jotenkuten samallalail.. Sä provoilija kyseenalaistat josko LTO edes äiti on.. Mikäli sinä olet äiti,niin minä kyseenalaistan lapsesi mahdollisuutta saada tasapainoisen ihmisen kasvatusta,sinun kodissasi. Hyvää jussia sullekin. Ota ja heitä pari volttia niin ehkä palikat loksahtavat nuppiis paikoilleen..ehheei kait me ni onnekkait ol.. Onnea sinunkin elämääsi joka tapauxes toivon.

Sinulla on Pöh sana hallussa! Teillä taitaa verbaliikka kukoistaa teidän perheessä :). Onhan LTO:lla paljon asiaa tänne,mutta mielestäni niitä on kiva lukea,ja taatusti saa nauraa kun jotkut kommentoivat hänen juttuja. Hyvää loppukesää kaikille.Muistakaa huumori kun lapsenne sotkee syödessään paikat.

Yhteistyössä