Löytyykö PK-seudulta muita bi-äitejä tai odottavia bi-äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millä tavalla bi-äitiys tai -odotus eroaa heteronormatiivisesta? Jokainen saa minusta kyllä toteuttaa seksuaalisuuttaan lain sallimissa rajoissa. Mutta en minä kyllä herää aamuisin ajatellen, että "olen hetero!".

Ai, mua kiinnostaa tutustua ihmisiin. Jotkut on äitejä, jotkut ei. Jotkut on heteroita, jotkut homoja jotkut jotakin siltä väliltä. En ole koskaan törmännyt muualla kuin täällä termiin "bi-henkinen", enkä oikein ymmärrä, mitä sillä haetaan.

[QUOTE="vvv";24434876]Aapee hakenee päiväkahviseuraa.. :)[/QUOTE]

Näin mäkin ajattelin. Aika ällöä. (Ei se, että on bi, vaan se, että on naimisissa ja ajattelee pettävänsä puolisooan, vieläpä näin julkisesti.)

Voi herramunjee, mä oon Riepu pitänyt sua fiksuna ja avarakatseisena so far.

Mutta tottakai se jos haluaa seuraa vastakkaisesta tai edes samasta sukupuolesta on heti jotain seksuaalista! Tää on just sitä mahtavaa ajattelua, että bi-seksuaalille kelpaa kuka vaan, kaikki homot on kiinnostuneita toisistaan ja heterot mies ja nainen eivät voi olla ystäviä.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
HALOO vvv ja Rieputarallaa! Hirveitä olette. Ehkä Anni sen takia rajasi näin, että pystyy sitten uuden tuttavuutensa kanssa avoimesti juttelemaan asioista - - ettei seuraan vahingossa hakeudu joku Rieputarallaa. Se vois olla molemmille traumaattista.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
Voi herramunjee, mä oon Riepu pitänyt sua fiksuna ja avarakatseisena so far.

Mutta tottakai se jos haluaa seuraa vastakkaisesta tai edes samasta sukupuolesta on heti jotain seksuaalista! Tää on just sitä mahtavaa ajattelua, että bi-seksuaalille kelpaa kuka vaan, kaikki homot on kiinnostuneita toisistaan ja heterot mies ja nainen eivät voi olla ystäviä.

Mitä sä sekoilet?

Jos itse olisin vailla ystävää, en ikinä hakisi seuraa nimenomaan "bi-henkisistä" sen enempää kuin "heterohenkisistäkään". Jos mielessä on ystävyys tai kaveruus, ei siis mitään seksuaalista, toisen suuntautumisella ei ole mitään väliä.

En sekoile, kuten sanoin jo aiemmin, ihmisten joilla on jotain yhteistä on helpompi tutustua toisiinsa. Tässä tilanteessa se voi olla bi-henkisyys, joku haluaa seuraa toisesta masentuneesta, toinen vasemmistolaisesta.

Kyllä musta olisi naimisissa olevana bi-seksuaalina kiva jakaa kokemuksia toisen samanlaisen kanssa. Ihan ilman mitään taka-ajatuksia pettämisestä.

MUlla olis Riepulle ilmainen palstadiagnoosi... Sä pidät itseäs hirveen kivana ja mukavana palstailijana, mitä sä et oo. Oon sanonu ennenki, että sun olos helpottais, kun vaan myöntäsit, että oot perusluonteeltas ilkee. Ja ole hyvä, en veloita tästä :hug:

Yhteistyössä