löytyykö muita odottavia äitejä vm -70??

27.11.2009
82
0
6
täällä 3 lapsen äiti,tahtoisin jakaa ajatuksia ja kokemuksia. olen nyt raskaana 10 kertaa,keskenmenoja on muutamia ollut.. :(
nyt LA 30.8.10 seuloissa jäin kiinni hormonien lievästä noususta, 1:200 mahdollista saada down-lapsi...olen kauhusta kankea ja onnesta soikea...ja kaikkea siltä väliltä.
onko muita saman kokeneita?
kaikki äipät,liittykää joukkoon ikään katsomatta. =) :flower:

Minä myös, eka tulossa. Seulat jännitti todella paljon, mutta tulokset oli hyvät. Kyllä on jännittänyt, että tuleeko tästä yhtään mitään, onko vauvalla kaikki kunnossa, ja miten itse jaksaa työssä. Hyvin on mennyt, nyt jo rv 34. Enkä koe olevani mikään ikäloppu, päinvastoin. Jalat on kyllä täynnä suonikohjuja, mutta tuleehan niitä nuoremmillekin.

Minä plussasin juuri äitienpäivänä. Olen todella onnellinen mutta heieman pelottaa kuinka kaikki menee. Meillä tämä vaavi on kolmas. Menetimme ihanan poikavauvvan joulukuussa 2008 erittäin harvinaiseen lihasatrofiaan josta emme tienneet mitään aikaisemmin. Pokamme oli 7 kk 11 pv. Nyt olen menossa istukkabiopsiaan josta selviää onko vauvva terve vai ei. Suru on ollut niin raskas, että nyt on vaan ajateltava positiivisesti.

Yhteistyössä