Löytyykö kohtalotoveria? Apua kaivataan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stiinaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stiinaliisa

Vieras
Jokaisen lapsen syntymän jälkeen olen alkanut syödä suklaata hirveitä määriä. Se alkoi saman tien, kun aloin imettämään esikoista; oli pakko saada suklaata! Parhaimmillaan söin 4 fasun sinistä levyä päivässä!!! Painoa kertyi, voitte arvata!

Kakkosen kanssa sama juttu, tosin määrät ei olleet niin huimia, mutta suklaata meni.

Nyt kolmosta en edes imetä, mutta silti syön suklaata. Pari laatikkoa ( fasun sininen, fazerina, geisha- konvehteja) menee viikossa ja enemmänkin söisin..

Olen selkeästi suklaa-holisti :/

Mistä apua????

Kromi ei tehoa.

HELP!

Raskaana en ole ollut joten siitä osalta ei ole kokemusta, mutta selkeä suklaaholisti olen. Jos suklaan liiallisesta syönnistä haluat eroon niin ei auta kun ensin vähentää määrää esim. suklaalevystä patukkaan ja kun tämä onnistuu automaattisesti, vähentää vielä päiviä eli joka päiväisen patukan sijaan ensin joka toinen päivä sitten joka kolmas ja lopulta vaikka kerran viikossa. Itse onnistuin vähentämään tällä "metodilla" suklaan syöntiä jokapäiväisestä levystä patukkaan kerran pari viikossa. Itselläni ei kertakaikkinen lakko toiminut vaan tämä vähentäminen onnistui tuskattomammin.
Tsemppiä!

Voi miten tutulta tuo sinun kirjoitus tuntui. Minulla on kolme lasta ja jokaisen syntymän jälkeen on tullut syötyä suklaata mielin määrin ja paino nousi jopa 10kg. Tämän kolmannen syntymän jälkeen mässäilyä kesti kolme viikkoa ja paino ehti nousemaan. Päätin, että nyt pitää tulla muutos. Ostin painonvartioiden kirjekurssin ja sillä paino on tippunut noin 10kg. Aluksi tietysti oli vaikeampaa, mutta nyt kaikki sujuu rutiinilla. Minulla riitti erittäin vahva päätös.

Yhteistyössä