löytyykö ihanaa naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tökkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
valuuko jo nyt työnnän huulille hieron sun peppureikää toisella kädellä hieron sun ihania rintoja,nyt työnnän syvemmälle ja syvemmälle sormi uppoo syvemmälle sun peppuun ja liikkuu hitaasti edes takaisin kyrpä tekee samaa käsi vatkaa sun rintojas

Mä olen kovassa kiimassa ollut jo pitkään!!! Haluun sua kovasti..ihanasti sä kiihoitat mun peppureikää niin, että haluun lypsää sun kovaa kyrpääsi...aaah...lisää...älä vaan lopeta...mulla rinnat kaipaavat kunnon rutistelua.....

Mut tiedätkö..mun täytyy lopetella..mä olin äsken niin muissa maailmoissa, et unohdin ajan täysin?? mulla on muuten aamulla aikainen herätys..mitä nyt tehdään..

käännän sut selälles levitän sun ihanan pillus otan kyrvän käteen hieron sun kiimaista pilluas ja nyt työnnän sen pohjaan samalla otan sun rintas ja rupeen hieromaan nännejäsi pumppan edestakaisin kyrpää sun pillussasi hieron ja puristelen sun rintoja suutelen kaulaasi

Nyt menen nukkumaan..laitoin postia sulle..se vain tuntuisi aika kivalta, jos kätesi olisi märässä vaossani..hyviä öitä ja näe unta..ihanasta naisesta..koska olen ..sellainen, mistä haaveilet???kosteita suukkoja..