löytyykö ihanaa naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tökkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kunnolahan se pitää tehdä.ja ajan kanssa .mutta kun koko vaon nuolee hartaudella jättämättä mitään nuolematta kielellä kun pääsee joka sopukkaan sormilla voi vähän levittää ja avata

Mulla peppu tekisi koko ajan sellaista nylkytysliikettä, en mä kestä sellaista pitkään??huohottaisin kiihkeänä...pyytäisin sua pian tulemaan sisääni..mutta ehkä sä haluat härnätä vielä enemmän?

mä haluaisn sut nelinkontin eteeni niin saisit näyttää miten se peppu nylkyttää.
muutaman kerran sun peppureikää lipasisin kielellä jonka jälkeen kääntäisin sut selälle ja jatkaisin nuolemista ja rintojen hieromista

Se olisi näkymä ..kun mulla olisi peppu pystyssä ihan silmiesi edessä..pelkkä ajatuskin, kun kielesi koskettaa peppureikääni...uuh..aah!!tuntuisi tosi ihanalta..sitten kun kääntäisit mut selälleni...avaisin reiteni ...kostea vakoni ihan kiiltäisi ...nuolisit koko ajan ..valuisin ihan solkenaan??nännit ihan kovettuneet...oih..

niin nuolisin ja sinä olisit jalat levällään nesteet valuis hiljaa hivuttaisin mun sormen sun peppureikään ottaisin sun klitoriksen huulien väliin ja kielellä kiusaisin sitä enkä lopettais

Alkuperäinen kirjoittaja ökkö:
niin nuolisin ja sinä olisit jalat levällään nesteet valuis hiljaa hivuttaisin mun sormen sun peppureikään ottaisin sun klitoriksen huulien väliin ja kielellä kiusaisin sitä enkä lopettais

kai sä sentäs joskus lopettasit?mun pitää aamulla nousta töihin!

tekis mieli mutta en antais nukkua vaan saisit oikeen kunnon kyydit sen jälkeen kyllä nukkuisit.ja nyt pylly pystyyn sen on tulossa sun vakoos aluksi hieron mun kovalla kyrvällä sun vakoas mutta en työnnä vielä sisään vaan pyörittelen huulilla

Olet ihana ...välillä menee kylmiä värinöitä koko kropassani..en mä halua nukkua, vaan haluan laueta suuhusi..olen orgasmin puutteessa??miten kuumaksi mut saatkin??pylly pystyssä antaisin sun tulla vakooni..miltä muuten tuntuu..hieroa kovalla kyrvällä litisevän märkää .....aaaah...