Löytyisikö ideoita viikkonloppulomaan Etelä-Suomessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apina loman tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apina loman tarpeessa

Vieras
Olisiko hyviä ideoita, minne kannattaisi mennä 1-2 yön viikonloppulomalle Etelä-Suomessa? Lomalle lähtisi minä, mies ja 2-vuotias lapsi. Olisi kiva vähän shoppailla, mutta myös jotain muuta nähtävää saisi olla. Kaupunki saa olla pienikin, jos on jotain nähtävää näin syksyllä. Ohjelman pitää sopia myös lapselle eli ei mitään yöjuoksuja. Hotellia ja ruokaravintoloitakin saa suositella kyseisestä kaupungista. :)

Wanha Porvoo on aina näkemisen arvoinen ja shoppailemaankin pääsee. Löytyy myös kivoja ravintoloita ja kahviloita, ja Brunbergin tehtaanmyymälä. Wanhassa kaupungissa on muutama pikkuruinen hotelli, joista voisi löytyä persoonallista ja laadukasta majoitusta. Ja jos tulee aika pitkäksi niin Hesaan on vajaan puolen tunnin ajo motaria.

Mä mietin vähän aikaa sit samaa, kun ois tehnyt mieli johonkin edes päiväksi lähteä. Lopulta ei lähdetty kuitenkaan. Mietittiin Tamperetta, siellä näkee delfiinit ja akvaarion talvellakin. Ja aikuisille löytyisi jotain viihdettä.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Mä mietin vähän aikaa sit samaa, kun ois tehnyt mieli johonkin edes päiväksi lähteä. Lopulta ei lähdetty kuitenkaan. Mietittiin Tamperetta, siellä näkee delfiinit ja akvaarion talvellakin. Ja aikuisille löytyisi jotain viihdettä.

Tuota Tamperetta mäkin ensin mietin, mutta kun mies käy siellä usein työmatkoilla ja käydään joskus kyläilemässä kavereilla, niin on aika tuttu kaupunki. Tarvis jotain uutta ja eksoottista. :D

Yhteistyössä