LÖYTÖ!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rinsenssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rinsenssa

Vieras
Mä löysin eilen vanhan kunnon suomalaisen Prinsessa Ruususen DVD:nä!! joskus oon aatellu että mahtaakohan se jostain löytyä ja TADAA!! Tää oli mun ehdoton feivoritti muksuna, en mä muuta kattellukka ku Prinsessa Ruususta :) nyt vaan dvd pyöriin ku muksut nukkuu päikkäreitä...aaah...:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rinsenssa:
Mä löysin eilen vanhan kunnon suomalaisen Prinsessa Ruususen DVD:nä!! joskus oon aatellu että mahtaakohan se jostain löytyä ja TADAA!! Tää oli mun ehdoton feivoritti muksuna, en mä muuta kattellukka ku Prinsessa Ruususta :) nyt vaan dvd pyöriin ku muksut nukkuu päikkäreitä...aaah...:)

Mä oon tehny noita löytöjä paikallisesta s-Marketista. Viimeks tarttu mukaan Munkkiniemen Kreivi ja katariina... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
mäpä katoin sen yhtenä viikonloppuna peräti kahdesti, en oo lapsena kattonu ollenkaan, tuli disney cannelilta. ihan hyvä myös seurata ilman kattomista. :D

Ei nä vissiin puhu disneyn leffasta...

JUU EI!! puhun SUOMALAISESTA mustavalkoelokuvasta!!
 

Yhteistyössä