Löysin Kunto Plus tarjouksen, joka vaikuttaa mielestäni hyvältä. Aattelin kuitenkin ennen tilausta kysellä onko joku täällä tilannut ks. tarjouksen ja jos on niin voisko vastata pariin kysymykseen.
1. Otitko tilaajalahjaksi spinningsetin vai sykemittarin?
2. Mikä oli tilaajalahjan laatu?
3. Kuinka kauan kesti lahjan saapumisessa?
4. Jatkoitko kestotilausta, vai peruitko tilauksen heti?
Itse en ole vielä tilannut, joten tiedot tulevat tarpeeseen. Sykemittarin aattelin ottaa ja varmaan tulen kestotilaajaksi jos tilaan, koska lukemani irtonumerot ovat olleet ihan hyviä! :flower:
1. Otitko tilaajalahjaksi spinningsetin vai sykemittarin?
2. Mikä oli tilaajalahjan laatu?
3. Kuinka kauan kesti lahjan saapumisessa?
4. Jatkoitko kestotilausta, vai peruitko tilauksen heti?
Itse en ole vielä tilannut, joten tiedot tulevat tarpeeseen. Sykemittarin aattelin ottaa ja varmaan tulen kestotilaajaksi jos tilaan, koska lukemani irtonumerot ovat olleet ihan hyviä! :flower: