Löytö: Kunto Plus tarjous. Onko hyvä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuoriää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nuoriää

Uusi jäsen
04.06.2009
18
0
1
Löysin Kunto Plus tarjouksen, joka vaikuttaa mielestäni hyvältä. Aattelin kuitenkin ennen tilausta kysellä onko joku täällä tilannut ks. tarjouksen ja jos on niin voisko vastata pariin kysymykseen.

1. Otitko tilaajalahjaksi spinningsetin vai sykemittarin?
2. Mikä oli tilaajalahjan laatu?
3. Kuinka kauan kesti lahjan saapumisessa?
4. Jatkoitko kestotilausta, vai peruitko tilauksen heti?

Itse en ole vielä tilannut, joten tiedot tulevat tarpeeseen. Sykemittarin aattelin ottaa ja varmaan tulen kestotilaajaksi jos tilaan, koska lukemani irtonumerot ovat olleet ihan hyviä! :flower:
 
onko se se n.5e tarjous? oon pari kertaa sen tilannut, kerran sai jonkun jumppasetin ja kerran sykemittarin ja askelimittarin. Lahjojen laatu ok hintaan nähden ja lehdetkin ihan luettavia. Olen perunut heti kahden nron jälkeen tilauksen.
 
Mulle tuli Kuntoplus joskus muutama vuosi sitten. Silloin sain tilaajalahjaksi sykemittarin, joka oli aika räpsä. Eipä tullut käytettyä sitä, kun se oli niin heppoinen.

Lehti oli ihan hyvä ja tuli mulle kai vuoden verran. Enempää en tilannut, kun tuntui, että jutut alkoi toistaa itseään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriää:
Löysin Kunto Plus tarjouksen, joka vaikuttaa mielestäni hyvältä. Aattelin kuitenkin ennen tilausta kysellä onko joku täällä tilannut ks. tarjouksen ja jos on niin voisko vastata pariin kysymykseen.

1. Otitko tilaajalahjaksi spinningsetin vai sykemittarin?
2. Mikä oli tilaajalahjan laatu?
3. Kuinka kauan kesti lahjan saapumisessa?
4. Jatkoitko kestotilausta, vai peruitko tilauksen heti?

Itse en ole vielä tilannut, joten tiedot tulevat tarpeeseen. Sykemittarin aattelin ottaa ja varmaan tulen kestotilaajaksi jos tilaan, koska lukemani irtonumerot ovat olleet ihan hyviä! :flower:

Minä tilasin aikoinaan 3 lehteä 4.90 ja siihen sai jumppamaton,jumppakuminauhat, jumppapallon (pienen) ja DVD:n (litteä vatsa). Sitten peruin sen 3 numeron jälkeen.

Sitten tilasin uudestaan 3 numeroa 4.90 ja sain sykemittarin

Nyt tilasin 3 lehteä 14,90 ja sain 70 euron ergonomisen repun myös, tällä kertaa en peru tilausta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tt, mistä löysit sen repputarjouksen?

Puhelinmyyjältä :)

Ok, voi hitsi... netistä ei löytynyt kuin joku spinningasu tai sykemittari

Tarkoitat varmaan tuota samaa tarjousta minkä itsekkin linkitin ekassa viestissä sanaan kunto plus? Repputarjous ei musta kuulosta kovin hyvältä, koska siinä saa 3 numeroa 14,90? ja tossa toisessa 2 numeroa 5,90?. Muutenkin tuo sykemittari omasta mielestäni on lähempänä liikuntaa kuin reppu, ellei sitä kivillä täytä ja lähde liikkeelle :)

@rakkaimpani, mielestäni kunto plussalla on ollut aikaisemmin lahjana huonompi sykemittari mitä nykyään. Viitsitkö katsoa oliko se sinun tarjouksesi sama kuin tämä -> Kunto Plus tarjous <- missä on Speed Sonicin mittari?

Kyllä mä nyt varmaan toin sitten tilaan, mutta olisi kyllä kiva kuulla vielä mielipiteitä. Varsinkin jos toi mittari on tosiaan uudistunut, niinkuin luulen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Kyllä ainakin mun vähäisen kokemukseni perusteella toi sykemittari on vallan jees :)

Kiva kuulla. Laitan tänään tilauksen. Noi kuntoilulehdet alkaa kyllä tosiaan itseään toistamaan aika nopeasti, mutta jos sitä nyt vaikka vuoden tilailisi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriää:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tt, mistä löysit sen repputarjouksen?

Puhelinmyyjältä :)

Ok, voi hitsi... netistä ei löytynyt kuin joku spinningasu tai sykemittari

Tarkoitat varmaan tuota samaa tarjousta minkä itsekkin linkitin ekassa viestissä sanaan kunto plus? Repputarjous ei musta kuulosta kovin hyvältä, koska siinä saa 3 numeroa 14,90? ja tossa toisessa 2 numeroa 5,90?. Muutenkin tuo sykemittari omasta mielestäni on lähempänä liikuntaa kuin reppu, ellei sitä kivillä täytä ja lähde liikkeelle :)

@rakkaimpani, mielestäni kunto plussalla on ollut aikaisemmin lahjana huonompi sykemittari mitä nykyään. Viitsitkö katsoa oliko se sinun tarjouksesi sama kuin tämä -> Kunto Plus tarjous <- missä on Speed Sonicin mittari?

Kyllä mä nyt varmaan toin sitten tilaan, mutta olisi kyllä kiva kuulla vielä mielipiteitä. Varsinkin jos toi mittari on tosiaan uudistunut, niinkuin luulen.
Mulla taitaa olla tuo mittari ja jäi käyttämättä, kun niin kamala kädessä. Mulla siro ranne niin mittari näyttääkin kamalaalta. Ja kun olen kokeillut mieheni suunto sykemittaria niin onhan se aivan toista maata. Istuu hyvin kapeeseenkin ranteeseen. Tuo on tommonen kova muovinen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja syke:
Mulla taitaa olla tuo mittari ja jäi käyttämättä, kun niin kamala kädessä. Mulla siro ranne niin mittari näyttääkin kamalaalta. Ja kun olen kokeillut mieheni suunto sykemittaria niin onhan se aivan toista maata. Istuu hyvin kapeeseenkin ranteeseen. Tuo on tommonen kova muovinen..

Ai, ehkäpä se on sitten minun ranteeseeni sopivampi, kun ei niin siro ole. Pääasia itselleni on kuitenkin että se toimii, en odota ns. ilmaiselta lahjalta ihmeitä, mutta toivottavasti siitä nyt johonkin olisi. Oli miten oli, niin vastauksesi oli hyvä, koska se kertoi lahjasta muutakin, kuin että "ihan paska". :)

 
1. Otitko tilaajalahjaksi spinningsetin vai sykemittarin? otin jonku sykemittari sydeemin joka jäi kaapin pohjalle koska siihen piti tosi hankalasti jotain koodauksia netistä hakea.
2. Mikä oli tilaajalahjan laatu? kai se ihan ok oli?
3. Kuinka kauan kesti lahjan saapumisessa? ei kauheen kauaa.
4. Jatkoitko kestotilausta, vai peruitko tilauksen heti? peruin heti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
4. Jatkoitko kestotilausta, vai peruitko tilauksen heti? peruin heti.

Aika moni näyttää peruuttavan tilauksen heti. Onko Kunto Plus huono lehti, vai haluatteko vaan lahjat? Kuka kehtaa myöntää haluavansa vain lahjat? ;)

Ei vaan juurikin se, että jutut alkaa aika nopeasti toistaa itseään.
 
Itse henk.koht. pidän enemmän Sport-lehdestä, en pidä KuntoPlussan käännösjutuista ja Sport on suomalainen. Viimeksi tilasin sen noin pari kuukautta sitten ja lahjoina oli L'Occitanen matkasetti tai Marimekon meikkipussit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Ei vaan juurikin se, että jutut alkaa aika nopeasti toistaa itseään.

Tarkoitatko tuolla juurikin Kunto Plussaa vai onko vastaavilla lehdillä kaikilla sama ongelma? Periaatteessa sitä voisi ostaa jostain kirppikseltä 10 viimevuoden numeroa jostain alan lehdestä ja ne varmaan kattaisivat kaiken tarpeellisen liikunnasta :)

Heh, tilasin muuten testiksi http://hoodia.tarjoushinta.com/ tollaisia, kun nyt tämä laihdutus alko taas kiinnostamaan :) Kaiken maailman juttuja sitä tuleekin testattua kun halvalla saa :) Toikin pitää muistaa vaan peruuttaa sen 18 päivän jälkeen. Tuskin toimivat, mutta pakko testata :)
Onko ketään muu kokeillut noita?

 
Oon tilannu, eikä ne tilaajalahjat mitään kummosia ollu. Mun piti saada joku jooga-setti, ja sit ne lähettikin jonku sykemittarin (ihan turha ku oon saanu niitä niin paljon tilaajalahjana). Lahja saapui n. kk siitä ku lasku oli maksettu. Ei ollu erityisen laadukas.

Itse lehti ei ole kuntoilijoille suunnattu, vaan laihduttajille ja kun on vähän aikaa tilannu lehteä alkaa laihdutusjuttua tulla ulos korvista. En oo tyytyväinen. Esim. sport- ja fitness-lehdet on paljon parempia. Kuntoplus-lehden nimi pitäis olla LaihdutusPlus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmuli:
Itse henk.koht. pidän enemmän Sport-lehdestä, en pidä KuntoPlussan käännösjutuista ja Sport on suomalainen. Viimeksi tilasin sen noin pari kuukautta sitten ja lahjoina oli L'Occitanen matkasetti tai Marimekon meikkipussit.

Peesi. Ja se meikkipussi oli tosi kiva ja kätevän kokoinen ;)
 

Yhteistyössä