löysin uuden miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
elättekö te kaikki muut jossain kiiltokuvaelämässä missä kaikki on tip top, elämä ei todellakaan ole sellaista.

No ei ole ei... todellakaan, eikä se ole kiiltokuvaa uudenkaan ihmisen kanssa. Alotus haiskahtaa provolta, mut jos se olis totta, niin minkäs ihminen tunteilleen mahtaa, ei lapsikaan, joka on lojaali äidilleen, rakastaa tätä, vaikka mikä olisi... kääntäisi tämän niin, että hänessä on jotain vikaa, kun äiti hänet jätti... :/

elättekö te kaikki muut jossain kiiltokuvaelämässä missä kaikki on tip top, elämä ei todellakaan ole sellaista.
Sä et kerro taustoista. Saat sen kuulostamaan siltä, että tapasit miehen, rakastuit ja muutat hänen luokseen.
Me kuvitellaan, että olet elänyt tähän asti onnellisena miehesi ja lapsesi kanssa ja nyt kylmästi jätät heidät.
Jos kertoisit, että miehesi on narsisti ja pahoinpitelijä ja lapsesi on kohta teini-ikäinen ja yhtä paha kuin isänsäkin ja myös pahoinpitelee sua yms. niin kaikki sympatiat olis sun puolella. Sun kertomuksessasi sä olet ilkeä ihminen, joka hylkää pahaa aavistamattoman perheensä. Sellainen ei saa kannustusta.

En todellakaan elä missään kiiltokuvamaailmassa. Mä en koskaan voisi hylätä kauan toivomaani lasta ja lisää lapsia en pakosta saa.

Mulle on turha tulla yhdenkään miehen jauhamaan jotain paskaa, että ei hyväksy mun lasta. Sellaisen ihmisen ei tarvitse kuulua mun elämään. Piste.

löysin uuden miehen ja rakastuin kerrasta, hän muutti jo vaimostaan ja lapsistaan erilleen ja minä muutan perässä, ainoa ettei hän halua minun lapsia sinne asumaan, heillä kun ei ollut lapsia.
olen tässä vähitellen pakannut ja vienyt vaatteitani mieheltäni salaa... lapsemme on päivät tarhassa ja mieheni hakee hänet sieltä niin huomenna on kotona kirje pöydällä etten enää palaa takaisin vaan he jäävät kaksin asumaan, ei ole muuta mahdollisuutta...
anteeks, oli pakko purkautua jonnekin...

OLETSÄ IHAN TOSISSAS?jätät lapsesi ukollesi,et ota häntä mukaasi?
ja toinen juttu, mielestäni tekosi mielettömän tyhmää, viedä salaa vaatteita, ja jättää lappu pöydälle.
ei tuo ole kuules oikein miestäsi kohtaan, eikä lapsesikaan.
ajatteleppas miltä lapsesta tuntuu äiti läksi tuosta vain.
olisi oikein ettet saisi tavata lastasi lainkaan.ja sukusi haukkuisi pystyyn sinut.
ja toivot. vielä tuo suhde kariutuu niin pian että tajuat tehneesi väärin ja kadut.
olet sydämmetön

Vaikka tää oliskin provo

Niin näin kävi juuri tuttava perheessä, kuukausi sitten.
Vaimo soitti miehelleen töihin, että lähden nyt, en ole enää kotona kun tulet.
Ja niin teki, kotiin jäi mies ja 4 lasta. Tosin lapset ikähaarukassa 8-14

mikä siinä onkin että mies voi hylätä lapsensa ja kaikki mut auta armias jos äiti niin tekee

No enpä usko että KUKAAN hyväksyy sellasta miestä tai taputtaa selkään jos on julmasti lapsensa jättänyt ..
avioero ja eroon muuttaminen kun asioista puhutaan ja yritetään selvittää on kuitenkin TÄYSIN eri asia.MUN mielestä!

tästä päivästä se alkaa uusi ja onnellinen elämä :)

toivottavasti sun elämäs menee päin helv. jo ekana päivänä.hah.
ja miten joku voikin tai pystyy nukkumaan edellisen yön tietäen mitä lapselleen tekee.lähettää aamulla tarhaan kuin ei mitään tapahtuisi.ja iltapäivällä äiti veke.tulet olemaan vielä tossun alla uudele ukolles, jos ei lastasi huolinnut mukaan.
sitten ei välitäsinustakaan tuon taivaallista.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Vaikka tää oliskin provo

Tällaset tapaukset on NIIN kauheita! Kun ei puolisolle anneta mitään aikaa edes tajuta asiaa, saatikka sitten lapsille. Aivan sydäntä kylmää lasten puolesta kun ihmettelevät minne se äiti lähti ja oliko heidän vikansa. Ei voi käsittää tällaista, ei mitenkään. Kamalaa kun tällaisia ihan todella tapahtuu.

Tämä ap:n juttu tosin on provo ja vielä huonosti tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:
Vaikka tää oliskin provo

Näinpä tiedän minäkin tapahtuneen. Äiti lähti ja jätti kolme lasta isälle (nuorin alle 1v). Kertaakaan ei ole käynyt sen jälkeen katsomassa, vaan aloitti uuden elämän toisella puolella Suomea. Juu ja kyllähän isä on pärjännyt mutta ei kai sitä hylkäämisen tunnetta voi millään paikata.

ps. en tarkoita ettei ap tapaisi lastaan

löysin uuden miehen ja rakastuin kerrasta, hän muutti jo vaimostaan ja lapsistaan erilleen ja minä muutan perässä, ainoa ettei hän halua minun lapsia sinne asumaan, heillä kun ei ollut lapsia.
olen tässä vähitellen pakannut ja vienyt vaatteitani mieheltäni salaa... lapsemme on päivät tarhassa ja mieheni hakee hänet sieltä niin huomenna on kotona kirje pöydällä etten enää palaa takaisin vaan he jäävät kaksin asumaan, ei ole muuta mahdollisuutta...
anteeks, oli pakko purkautua jonnekin...

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä