löysin uuden miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa-a, olen mäkin toisen miehen matkaan häipynyt, ja olisin voinut lapsen jättää isälleen asumaan jos tilanne olisi sellaista äärimmäistä toimenpidettä vaatinut (tosin en heppoisesti, siitä melkoista vääntöä kyllä käytiin), mutta kirjoittaakohan ap nyt vaan lopullisen kuuloisesti vai onko se todella noin lopullista, mitä antaa ymmärtää, jos siis totta koko juttu? Mene ja tiedä... sääli vain, jos vanhempien ero tarkoittaa myös vanhemman ja lapsen eroa, oli sitten äiti tai isä.

Joopa joo, kyl todella sekavalta kuulostaa, en muuta sano. Sitä paitsi, en todellakaan ymmärrä, mitä pyörii tollasen äidin päässä joka kylmästi jättää lapun pöydälle ja jättää lapsen. Kauankos olet tän uuden miehen tuntenut kun oot jo valmis jättämään perheen? Mites uus mies voi luotta ihmiseen joka tekee perheelle noin? Tiiä koska teet sen hänelle ku kylästyt kotileikkiin.

Hmm... On sitten provo tai mikä lie tämä viesti, mutta jos totta on niin tuosta tempauksesta, että hylkäät lapsesi, jää varmasti lapsellesi jonkin näköiset traumat! Onko se mies nyt sen arvoinen, ettet voi hoitaa asiaa kunnialla? Saisit itsekkin uudelle suhteelle paremman alun, jos selvittäisit vanhat sotkut.

Siis oikeesti kun toinen on nyt niinku niin vaan joteskii sekasii kun siis jättää miehensä ja lpsensa siis tajuuttekste HUOMENNA!!!

*muaahaahhaaha!!!!*
Juu,tää on kyllä VUODEN huonoin provoyritelmä!!!!
MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(35).gif
ojot siitä,ja "rispektii" kamut!!!
MeseNet.org_Animoiduthymiot%20(65).gif

aina te olette toisia morkkaamassa, tietämättä asioista sen enempää. mutta kyllä tiedän että haluan uuden mieheni kanssa viettää loppuelämäni. ja elämä on joskus julmaa, toivon että lapsemme sen joskus ymmärtää että näin oli parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Mites uus mies voi luotta ihmiseen joka tekee perheelle noin? Tiiä koska teet sen hänelle ku kylästyt kotileikkiin.

Ja miten ap voi luottaa mieheen, joka tuosta noin vain jättää vaimonsa ja lapsensa ( tai vaimon lapset).

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
aina te olette toisia morkkaamassa, tietämättä asioista sen enempää. mutta kyllä tiedän että haluan uuden mieheni kanssa viettää loppuelämäni. ja elämä on joskus julmaa, toivon että lapsemme sen joskus ymmärtää että näin oli parempi.

Varmasti ymmärtää, sehän nyt on ihan luonnollista. Mä ainakin ymmärtäisin omia vanhempiani aivan äärettömän hyvin, lähettäisin mammalle kiitoskortin perään siitä hyvästä, että saadakseen miellyttävämmän elämän itselleen minä jäin ilman äitiä. B) Oletko sä naivi vai tyhmä, vai molempia?

Et voi olla niin julma, että jätät lapsesi toisen miehen takia. Mikä voi olla niin huonosti elämässänne et lapsesi olisi parempi elää ilman sua? Mikä siinä uudessa miehessä niin viehättää et jätät miehesi ja lapsesi noin julmasti? Elä hyvä ihminen ihan täällä maan päällä ja katso peiliin, ei tämä elämä ole mistään saippuasarjasta.

Mä en lastani jättäisi yhdenkään miehen takia! Jos vanhassa suhteessa asiat huonosti, niin muuttaisin lapsen kanssa ja jos uudelle miehelle ei kelpaisi nainen lapsen kanssa, niin goodbye! :kieh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
Mites uus mies voi luotta ihmiseen joka tekee perheelle noin? Tiiä koska teet sen hänelle ku kylästyt kotileikkiin.

Ja miten ap voi luottaa mieheen, joka tuosta noin vain jättää vaimonsa ja lapsensa ( tai vaimon lapset).

Juu,ja viel sanoo uudelle hellulleen,että kuule sorry beibe,sun kersa ei kyllä mahu tähän kimppaan!
Ja kuka OIKEESTI oikeessa elämässä(kuvitellaan tilanne,että tää aloitus OLIS totta) ottais ja laittas hynttyyt yhteen äijän kanssa joka kehtaa tollasen ehdon asettaa..???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et voi olla niin julma, että jätät lapsesi toisen miehen takia. Mikä voi olla niin huonosti elämässänne et lapsesi olisi parempi elää ilman sua? Mikä siinä uudessa miehessä niin viehättää et jätät miehesi ja lapsesi noin julmasti? Elä hyvä ihminen ihan täällä maan päällä ja katso peiliin, ei tämä elämä ole mistään saippuasarjasta.

Niinpä, harvinaisen hyvin sanottu.Sitä paitsi, jos täällä joku morkkaa niin aiheesta!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä en lastani jättäisi yhdenkään miehen takia! Jos vanhassa suhteessa asiat huonosti, niin muuttaisin lapsen kanssa ja jos uudelle miehelle ei kelpaisi nainen lapsen kanssa, niin goodbye! :kieh: :laugh:

Näin minäkin.

mikä siinä onkin että mies voi hylätä lapsensa ja kaikki mut auta armias jos äiti niin tekee

No mies saattaa lähteä toisen matkaan, mutta eipä hänkään välttämättä lastaan jätä kokonaan!

mikä siinä onkin että mies voi hylätä lapsensa ja kaikki mut auta armias jos äiti niin tekee

Eihän ne ollu sen miehen lapsia!
Ja mun mielestä, jos tämä on totta, kumpikin tekee väärin! Tai eihän ap kertonut, miten uus mies on perheensä jättänyt. Voi olla, että mies on fiksusti eronnut vaimostaan ja vain ap karkaa raukkamaisesti.

Katos kun minunkin kaverini erotessaan "jätti" poikansa asumaan isänsä kanssa.Enkä mä sitä mitenkään tuomitse.Mutta millanen paskakasa olis mies,joka sanois että joo,sut otan mutta kakaraa en kyllä tänne huoli?Ja millainen nainen/ÄITI lähtis tollasen kuukkendaaliaivon matkaan?

Mut oikeesti,miten kukaan voi ottaa tätä alotusta tosissaan...?

Tässä sulle esimerkki elävästä elämästä. Ite olin n. 3v. vanha ku äitini alkoi seurustella uuden miesystävän kanssa, joka ei koskaan hyväksynyt minua, olin lähinnä riippakivi ja sen mies antoi näkyä ja kuulua hyvin selkeästi. Äitini ei ilmeisesti antanut tämän haitata.Kaiken lisäksi mies oli itekin naimisissa, eikä huolehtinut perheestään pätkääkään. Nyt olen ite 30 v. ja äitini on muuttanu tän miehen kanssa samaan huusholliin, ei ole kutsunut minua tai lapsiani kotiinsa kertaakaan ja on tullu tod. selväksi etten ole tervetullut. koskaan en ole tälle miehelle mitään pahaa tehny tai sanonut. Vielä tänä päivänäkin tuntuu pahalta, että äiti pystyy jakamaan elämänsä tollasen ihmisen kanssa, joka avoimesti halveksii omaa lastansa.

Yhteistyössä