Löysin sielunkumppanini ja olen naimisissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Punakukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinulla on aika idealli kuva rakkaudesta: Uskotko oikeasti "sielunkumppanuuteen"? Luuletko ettei uudesta miehestä löydy lisää vikoja? Rakkaus voi olla aitoa, mutta ei se silti tarkoita että uusi suhteesi kestäisi, et voi tietää ennen kuin kokeilet. Nykyisestä miehestä ei ole mitään sanottavaa...(vihde: jätä se )

Minua hämmentää tässä tilanteessa että olet antanut miehellesi paljaalla vaikka tiedät että hän on käynyt höyläämässä 30 naista :O
Kyllä sen verran täytyy itsestään ja omasta terveydestään pitää huolta että ei ota tautiriskiä tuollaiselta sanonko miltä.

Jätä miehesi, se on minun neuvoni. Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää.

Täällä taas. Tottakai tästä unelmieni miehestä tulisi löytymään vikoja varmasti, mutta ne selviäisi ajan kanssa tutustumalla. Nykyinen mies on nyt lupaillut paljon ja haluaa lopettaa kaikki seksihurjastelut muiden kanssa, kunhan vain jäisin. Vetoaa myös mun järkeen ja lapsiin, joiden elämän kuulemma rikkoisi jättämällä hänet. Mietin vaan, kuinka paljon tuo elämäntapa rikkoisi lapsiamme, kun vähän kasvaisivat...mut on se silti iso päätös hajottaa perhe.

[QUOTE="Punakukka";28514963]Täällä taas. Tottakai tästä unelmieni miehestä tulisi löytymään vikoja varmasti, mutta ne selviäisi ajan kanssa tutustumalla. Nykyinen mies on nyt lupaillut paljon ja haluaa lopettaa kaikki seksihurjastelut muiden kanssa, kunhan vain jäisin. Vetoaa myös mun järkeen ja lapsiin, joiden elämän kuulemma rikkoisi jättämällä hänet. Mietin vaan, kuinka paljon tuo elämäntapa rikkoisi lapsiamme, kun vähän kasvaisivat...mut on se silti iso päätös hajottaa perhe.[/QUOTE]

Mies sen rikkoin painostamalla avoimeen suhteeseen ja nyt hän yrittää vierittää syytä niskoillesi.

• Tykkää
Reactions: suskijaperhe
[QUOTE="lapsellista";28511811]Sinulla on aika idealli kuva rakkaudesta: Uskotko oikeasti "sielunkumppanuuteen"? Luuletko ettei uudesta miehestä löydy lisää vikoja? [/QUOTE]

Ei kai sielunkumppanin vaatimus ole täydellisyys? Kunhan hän on täydellinen sille ihmiselle puolisona.

• Tykkää
Reactions: Data
Hyviä pointteja... Nykyinen mies itkee ja rukoilee, että antaisin hänelle mahdollisuuden vielä, nyt kun hän on ymmärtänyt tehneensä väärin. Mut sanoi näkevänsä musta että tunnteet muualla. Mua mietityttää, miksi on vasta nyt vallmis tekemään mitä vaan mun eteen ja aikasemmin ei ole tehnyt mitään muuttuakseen... Samalla unelmien mies painostaa päättämään, jotta hän voi tarvittaessa siirtyä eteenpäin jos jään perheen luo.

[QUOTE="Punakukka";28515295]Hyviä pointteja... Nykyinen mies itkee ja rukoilee, että antaisin hänelle mahdollisuuden vielä, nyt kun hän on ymmärtänyt tehneensä väärin. Mut sanoi näkevänsä musta että tunnteet muualla. Mua mietityttää, miksi on vasta nyt vallmis tekemään mitä vaan mun eteen ja aikasemmin ei ole tehnyt mitään muuttuakseen... Samalla unelmien mies painostaa päättämään, jotta hän voi tarvittaessa siirtyä eteenpäin jos jään perheen luo.[/QUOTE]

Näkisin tämän tän hetkisen "unelmien miehesi" lähinnä sinä henkilönä, joka katkaisee kahleesi tähän törkeään aviomieheesi. Ei teillä tulevaisuutta varmaan tule olemaan, jos hänkin on jo sinua kohdellut kaltoin. Tarvinnet aikaa yksin?

Sun nykyinen miehesi on rikkonut parisuhteenne jo ajat sitten. Käytännössä tämä tapahtui silloin, kun mies uhkasi, että joko seksiä paljon lisää tai sitten hän hakee sitä muualta. Törkeää mieheltä nyt sitten kiristää lapsilla. Ensin kiristää seksillä ja sitten perheen ajattelemisella. Jotenkin - öh - ristiriitaista.

Sinuna mä tuossa kohtaa varmaan muuttaisin omilleni (lasten kanssa?) ja kokoaisin itseni ja elämäni. Siinä sitten pikku hiljaa voisi katsella, onko se unelmamies todella sitä, mitä kuvittelee hänen olevan ja mitä kuvittelee itsensä tarvitsevan.

Itse olen samaa mieltä, mutta mieheni mielestä minä rikkoisin meidät. Hän ei ole mielestään tehnyt mitään väärää kun hänellä oli lupa multa...ei huomannut, miten pahalta musta tuntui...

[QUOTE="Punakukka";28519192]Itse olen samaa mieltä, mutta mieheni mielestä minä rikkoisin meidät. Hän ei ole mielestään tehnyt mitään väärää kun hänellä oli lupa multa...ei huomannut, miten pahalta musta tuntui...[/QUOTE]

Onko sillä enää väliä mitä miehesi ajattelee? Olisiko aika päästä hänestä yli ja jatkaa elämää? Ette varmaankaan pääse yhteisymmärrykseen, hän varmasti syyttää sinua aina erostanne, jos sellainen tulee. Varaudu siihen. Selitä hänelle miten hänen käytöksensä on vaikuttanut sinuun, ja tee loppu suhteellenne. Toisessa vaihtoehdossa riudut yhä uudestaan suhteessasi häneen. Hän yrittää nyt vain manipuloida sinua, jotta ei menettäisi sinua. Mutta ihmisenä ei hän muutu.

Yhteistyössä