Löysin sielunkumppanini ja olen naimisissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Punakukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Punakukka"

Vieras
Olen ollut mieheni kanssa 13 v ja meillä on 2 pientä lasta. Meillä on ollut avoin suhde miehen vaatimuksesta. Hänelle seksi on ollut koko suhteemme ajan todella tärkeää. Olen aina halunnut vähemmän kuin hän, ja hän on omien sanojensa mukaan riutunut, kun seksiä on liian vähän. 2 v sitten hän ilmoitti, että haluaa käydä tyydyttämässä halunsa muualla, eli halusi muista naisista ns panokavvereita. Hän teki selväksi, että mun pitää haluta enemmän tai antaa lupa muihin naisiin. Tiesin, etten pysty saada itseäni haluamaan enemmän, joten annoin luvan. 2 v hän kävi luvallani panemassa muita, joita kertyi n 30 kpl. Yhdessä vaiheessa ymmärsin, etten voi toteuttaa tätä yksipuolisedti ja päätin itse kokeilla. Tapasin muutaman tyypin, mutta kolmas kolahti. Molemminpuoliset tunteet heräsi. Mies oli juuri eroamassa vaimostaan vaimon pettämisen takia j. Tunsimme olevamme sielunkumppaneita ja hyvin pian huomasimme rakastavamme toisiamme . Lopulta mieheni sai tietää, että kyseessä ei ollut pano,, vaan mukana oli suuria tunteita. Mieheni romahti täysin. Vuosiin sain tunteen, että merkitsen hänelle edes jotain. Mieheni tietysti pakotti valitsemaan ja valitsin jäädä perheeni luo. Hän lupasi lopettaa muiden tapaamisen ja sanoi kyyneleet silmissä, ettei halua mua menettää.

Ja sitten onn tämä toinen mies, jota en saa mielestäni. Tunsin hänet vain 1,5 kk, mutta tuntuu kuin olisin tuntenut hänet aina ja että minut on tarkoitettu elämään hänen kanssaan. Kunnes sain hänet kiinni valheesta ja päätin jättää hänet. Enhän voinut luottaa häneen. Hän lupasi mennä terapiaan valheensa takia ja rakastaa minua niin paljon, että on luvannut odottaa soittoani aina. Olen kaivannut häntä todella paljon. Mieheni halaukset eivät tunnu miltään enkä halua suudella häntä, kun mietin miten hän on suudellut muita ja miten paljon paremmalta se tuntuu tämän toisen kanssa. Tämä toinen mies olisi uskollinen ja muutenkin unelmieni mies, mutta en tiedä uskallanko hajottaa perhettäni hänen takiaan. Toisaalta on vaikea olla mieheni kanssa ja edes koskea häntä, kun muistan ne muut naiset. Mitä tehdä? Otan kaikki mielipiteet vastaan.

No, mäkin tapasin n.10v sitten naimisissa ollessani "sielunlumppanin", ihanan miehen , joka vei jalat alta....pitkän ja raskaan prosessin jälkeen jätin silloisen aviomieheni, tuo unelmamies omansa, kaksi lasta sai rikkinäisen kodin.
Ja nyt on tässä vuosien saatossa paljastunut, ettei tuo unelmamies nyt mikään unelma olekaan....ihan samanlainen munapää kun miehet yleensä, lapset elää kahden kodin raskasta elämää, riitoja existä, rahasta.....

Mieti tarkkaan viaelä toisen ja kolmannenkin kerran!! jos teillä ei oikeesti ole avioliitossa mitään perustavaa laatua olevia ongelmia (mun mielestä alkoholi, väkivalta....)

Itse miettisin ensin olenko valmis rikkomaan perheen uskottomuuden takia. Olisinko onnellinen ilman nykyistä mistäni ja voisinko elää ilman parisuhdetta. Vasta sen jälkeen miettisin sitä voinko löytää onnellisen/onnellisemman parisuhteen jonkun toisen ihmisen kanssa.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Miksi kaikki käskee jatkamaan kun ap.n mies on ihan kamala panee toisia vaikka on naimisissa. Ehdottomasti eroaisin ja lapset menisisvät tarkalla viikko-viikko systeemillä.

Niin, eihän tässä muuten ongelmaa oiskaan, jos nykyinen mies olisi kunnon mies.... Epäilen aidosti sitä, onko muuttunut ja koska alkaa taas tehdä mieli muualle....ja nyt kun mulla olis tilaisuus saada unelmieni mies...

[QUOTE="Punakukka";28511320]Niin, eihän tässä muuten ongelmaa oiskaan, jos nykyinen mies olisi kunnon mies.... Epäilen aidosti sitä, onko muuttunut ja koska alkaa taas tehdä mieli muualle....ja nyt kun mulla olis tilaisuus saada unelmieni mies...[/QUOTE]

Tietysti eroat sun nykyisestä miehestä ei kunnollista saa ja kun kerran löytää sielunkumppanin niin se kannattaa ottaa.

Minkä ikäisiä lapset ovat? Minusta miehesi on itsekäs ja teit väärin kun hyväksyit jotain mitä et kuitenkaan sydämessäsi hyväksynyt. Ja 30 naista?? Taitaa kelvata kuka vaan sille äijälle

Mies haki netistä seuraa aktiivisesti, käytti siihen paljon aikaa. Kovasti mietityttää, kuinka kauan kestäisi ilman kun nytkin päiivittäin painostaa seksiin...ja mä kun haluaisin vaan sitä unelmieni miestä enkä tuota nykyistä, jonka epäilen olevan jonkin sortin seksiriippuvainen

Lapset on 4 v ja vauva. Tiedän, että mun olisi pitänyt olla antamatta lupaa, mut koin sen ainoaksi vaihtoehdoksi , kun oli jo 10 v vongannut koko ajan lisää. Koin, että sillä sain rauhan, ettei hän koko ajan painostaisi. Ja sille tosiaan kelpasi ihan kuka tahansa...

[QUOTE="Punakukka";28511452]Mies haki netistä seuraa aktiivisesti, käytti siihen paljon aikaa. Kovasti mietityttää, kuinka kauan kestäisi ilman kun nytkin päiivittäin painostaa seksiin...ja mä kun haluaisin vaan sitä unelmieni miestä enkä tuota nykyistä, jonka epäilen olevan jonkin sortin seksiriippuvainen[/QUOTE]

Eihän tuossa mitään miettimistä ole. Täydellistä kunnioituksen ja välittämisen puutetta miehelläsi. Lähde ja lujaa, jätä se kusipää etsimään netistä panopuita.

Lapset on 4 v ja vauva. Tiedän, että mun olisi pitänyt olla antamatta lupaa, mut koin sen ainoaksi vaihtoehdoksi , kun oli jo 10 v vongannut koko ajan lisää. Koin, että sillä sain rauhan, ettei hän koko ajan painostaisi. Ja sille tosiaan kelpasi ihan kuka tahansa...

Sekin tästä tosiaan tekee hankalaa, et unelmien mies jäi yhdestä valheesta kiinni...ainoa puute mikä hänellä on, ja hän on jo todistanut että käy terapiassa sen takia. Kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen, mutta en tiedä voiko häneen luottaa...

Harmi kun vauvakin on tehty. Mutta silti jättäisin miehen sinun asemassasi. Mutta älä heti ota sitä uutta miestä vaan seuraile tilannetta, itseäsi ja tutustu paremmin siihen uuten mieheen samalla. Kannattaa myös hakeutua neuvola psykologille koska et pajon arvosta itseäsi.

Itse olisin eronnut miehestä jo siinä vaiheessa kun alkoi painostaa lupaa vieraisiin. Samaten ei oikein valehteleva uusi mies nappaisi. Vissiin aika pahaa sitten se valehtelukin jos joutuu sen takia ihan terapiassa käymään. Olisin mieluiten yksin.

ei tuo teidän avioliitto kyllä kuulosta mitenkään säilyttämisen arvoiselta: /
lapset kärsii, ko ymmärtävät kyllä ettei kaikki ole hyvin. ittes ja lasten takia, jätä nykynen mies ja kattelet sitten ko olet siitä selvinny ja saanu elämän raiteilleen, että onko se unelmien mies sitten se jonka kans haluat oikeesti olla.
sulla on oikeus olla onnellinen ja sitä et varmaankaan tule koskaan enää olemaan nykyisen miehesi kanssa..
päätös lähdöstä vaatii rohkeutta ja voimia, mutta jos pystyt pitämään nykyiseen mieheen hyvät välit, niin kaikki menee kyllä hyvin:) ota vastuu itsesi ja lasten onnesta ja tee muutos.
voimia sulle:hug:

Näinköhän miehesi pystyy jatkossa tyytymään yhteen naiseen/ vähempään seksiin.. Kyllä ne himot sieltä vielä päätään nostaa.

Itse olen jatkanut suhteessa pettämisen jälkeen ja ei minulla ainakaan ne "muut naiset" koskaan ole kadonneet mielestä. Toistuvasti heitä ajattelen vielä yli vuoden jälkeenkin :(
Ja minä todella pidän miestäni sielunkumppaninani (ja hän minua - emme olisi muuten jatkaneet), itse en sinun tilanteessasi pystyisi jatkamaan mieheni kanssa. Jos ne "muut" vaivaavat ns. sielunkumppanin kanssa, niin mikäli sielunkumppani olisi toisaalla ja jatkaisin mieheni kanssa, katkeroituisin ihan taatusti (miehesi vaatimusten takiahan koko sielunkumppanisi löysit..)

Yhteistyössä