Löysin koneelta miehen jäähyväiskirjeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onks tää tottakaan??!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onks tää tottakaan??!

Vieras
miehellä on masennusta ja selatessani koneelta kuvia, löysin jäähyväiskirjeen, jossa haukkui minut pataluhaksi. Meillä oli riitaa, kun hän jätti koneelle auki kirjeenvaihtoaan "se oikea"-palstalla ja siitä masentuneena hän kirjoitti äidilleen jäähyväiskirjeen, jota ei tosin ole vielä postittanut. Olen aivan järkyttynyt, hän syyllistää minua siitä, että on liittynyt se oikea-palveluun, kun en kuuntele häntä tarpeeksi. Voi v-ttu!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tajunnut.
Etsii seuralaista ja hautoo itsemurhaa, vai eroa vai mitä ihmettä ?

on hakenut siis kuuntelijaa, jäi siitä kiinni ja riitelimme, kirjoitti jäähyväiskirjeen, joka oli digikuva tiedostossa. Miksi ihmeessä haukkuu minua noin??

Eli siis jäähyväiskirjeessä Äidilleen haukkuu sinut?
- et voi pelastaa häntä masennukselta, ja jos et halua jutella , lienee ero parasta mitä itsellesi voit tehdä.

miten hän vetää kaikki lääkkeensä ja tappaa itsensä, kun minä olen niin kauhea. Tuli tosi paha mieli tuosta. Sitten on jatkuvasti tosi pahantuulinen, tiuskii ja vähättelee kaikkea. Viimeksi, kun halailin, sanoi, että hae seksisi muualta, häntä ei kiinnosta enää..

Sairas hän on. Tarvitsee ammattiapua ja äkkiä. Sinun ei kannatta nyt keskittyä omaan loukkaantumiseesi. Eihän kukaan terve ihminen haudo itsemurhaa vain siksi, että aviopuoliso ei toimi kuten hän haluaisi. Silloin erotaan tai jutellaan, ei vedetä lääkkeitä. Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Yritä saada se lääkäriin!

niin lähti sekoilemaan lääkkeiden kanssa ja asuttiin muutama kuukausi erossa, mutta perhe oli niin tärkeä, että palasi, tai siis varmaan lapsi. Olen vielä muuttanut sen työn takia tänne hevonkuuseen ja lapsi käy jo 3.luokkaa, eikä haluaisi millään muuttaa.

no voi vee... ei nää tämmöset kyllä mitään aikuisia miehiä ole vaan ihan keskenkasvusia kakaroita! on nyt saatana otsaa syyttää toista ihmistä siittä että hakeutuu johonki "se oikea" - palveluun??

ei hyvää päivää... miehes tulis hoidattaa nyt se masiksensa kuntoon, ei se voi siun harteille tuommosta taakkaa sysätä!

Yhteistyössä