Löysässä hirressä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ounou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ounou

Vieras
Ollaan aikuinen pari,yhteistä elämää takana 14 v.Mitä kauemmin ollaan oltu yhdessä sitä enemmän minusta on alkanut tuntumaan siltä,että suhde pitäisi lopettaa.
Mies menee omia menoja,ei kutsu mihinkään mukaan,vähättelee esim tuttavien juhlia tyyliin,että otetaan vaan pari ja sitten kotiin.Totuus on kuitenki ihan muuta.Tuttavien syntymäpäivät ja muut juhlat piilotetaan minulta ja ilmoitetaan ettei meinaa menää sinne.Me emme asu yhdessä.
Käydään muutaman kerran vuodessa yhteisellä lomalla ja tavataan joskus viikonloppuna mutta kesällä saattaa mennä useampi viikko ettei nähdä ollenkaan vaikka asutaan samassa kaupungissa ja aikaa olisi kyllä.Kaikki viikonloput menee hänellä tuttavien kanssa ravintoloissa ja baareissa.
Nyt olen alkanut haluamaan suhteelta muutakin kun satunnaisia tapaamisia mutta en välttämättä enää hänen kanssa koska tämä sama asia on ollut meillä ongelmana ennenkin,miesystäväni tietysti vähättelee että hän vaan kavereiden kanssa istuu baarissa.Kavereihin kuuluu myös naisia joita en tunne ja sitten saakin lukea facesta kuka nainen on mun miestystävän kanssa baarissa istunut.
Huomenna on uudenvuoden aatto enkä ole varma tuleeko hän tai ei,kaikki on aina niin jumalattoman hetkessä elämistä.
Eniten olen vihainen itselleni että en saa repäistyä itseäni irti tästä suhteesta.Olen sen kerran tehnyt ja se oli todella rasittavaa kun sain hirveät syyt niskaan että olen sellainen ja tällainen ja mun kanssa ei kehtaa lähteä mihinkään.Itsetunto on laskenut kun lehmän häntä ja kaikki illat menee märehtiessäni sitä että kenen kanssa se taas bilettää.
En osa sanoa pettääkö hän minua,ei meillä ole seksiäkään ollut moneen kuukauteen.En käsitä miksi hän ei halua päästää mua menemään kun molemmat aistii sen että tästä suhteesta on kadonnut kaikki ilo ja yhteenkuuluvuus.
Mä melkein odotan että hän löytäisi jonkun joka jaksaa notkua hänen kanssaan kapakoissa.Työlästä ja kuluttavaa.

Nythän sun olis sopiva aika tehdä uudenvuodenlupaus itsellesi että aloitat uuden oman elämän.
Jos syyttää sinua niin mitä välität, ethän ole riippuvainen kenenkään mielipiteistä. Tiedä miten mukavan uuden elämän saat - sellaisen missä sinunkin mielipiteesi otetaan huomioon, sinua kuunnellaan etkä joudu elämään toisen ehdoilla toisen hetkissä. Hyvää Uutta Vuotta!

Miksi ihmeessä vielä olet suhteessa, joka on jo pitkään ollut toimimaton ja sinua tyydyttämätön. Ei tuosta sinun kaveristasi taida olla luotettavaksi perheenperustajaksi tai parisuhteessa eläjäksi. Älä enää tuhlaa omaa aikaasi häneen. Kun seuraavan kerran tapaatte, toivottavasti ette sinun aloitteestasi, keskustele asiasta hänen kanssaan ja sano, että olet päättänyt lopettaa kanssakäymisen kokonaan. Älä usko hänen vakuuttelujaan paremmasta tulevaisuudesta. Joutuisit taas pettymään.
Ikävältähän se tuntuu, mutta sinä itse teet oman elämästäsi helpomman.

***Olen sen kerran tehnyt ja se oli todella rasittavaa kun sain hirveät syyt niskaan että olen sellainen ja tällainen ja mun kanssa ei kehtaa lähteä mihinkään.***

Jos ette ole yhdessä niin eihän sinun kanssasi tarvi enää kehdata mihinkään lähteäkään.

Minulle jäi epäselväksi, mitä yhteistä teillä on. Ette asu yhdessä. Ette käy missään yhdessä. Seksiä ei ole kuukausikaupalla. Ette tee yhteisiä suunnitelmia.

Tuollainen ei ole mikään suhde.
Sen lopettamiseen ei tarvita muuta kuin poistat tyypin facebook-kavereistasi ja sanot, jos hän vielä soittaa, että on muuta tekemistä.
Jos hänellä on avaimesi, pyydä se pois tai vaihdata lukkopesä.

Elämäsi voi muuttua vain paremmaksi.

Yksi asia tekstissäsi pisti silmään kun kirjoitit, että toivot hänen löytävän itselleen uuden. Ei se kuule mene niin. Kyseessä on sinun elämäsi etkä voi elää niin, että joku toinen tekee ikäviin asioihin ratkaisut. Sinun on itse tehtävä ne ja käytävä läpi ikävätkin jutut koska niin se vaan menee.
Tämä on sinun ainoa elämäsi ja mieti haluatko elää sitä niin kun nyt elät. Tiedät vastauksen siispä toimi nainen.

Tee nyt vuoden viimeisenä päivänä kysymys itsellesi: Miksi roikun tässä suhteessa?
Odotatko jotain ihmettä tapahtuvaksi? Oletko kiintynyt mieheen? Rakastatko häntä kuitenkin vielä? Toivotko yhä hänen vakiintuvan?
Ulkopuolisen silmin ihan toivotonta touhua. Mies juoksee omilla teillään ja pitää sinua hätävarana. Nyt ala sinäkin kulkemaan omia polkujasi. Keksi nyt jotain, ei sinun tarvitse keneltäkään lupaa kysyä. Jos mies hermostuu sinun eroaikeista, älä ota kuuleviin korviisikaan. Älä reagoi hänen kommenteihin, teet omat päätökset omasta elämästäsi itse. Ehkä ongelma onkin se, että olet epäitsenäinen, riippuvainen miehestä, periksiantava, sinulla ei ole omia tavoitteita elämässä.
Hyvää Uutta Vuotta itsenäistymisen vaativalla tiellä!

Miksi ihmeessä vielä olet suhteessa, joka on jo pitkään ollut toimimaton ja sinua tyydyttämätön. Ei tuosta sinun kaveristasi taida olla luotettavaksi perheenperustajaksi tai parisuhteessa eläjäksi. Älä enää tuhlaa omaa aikaasi häneen. Kun seuraavan kerran tapaatte, toivottavasti ette sinun aloitteestasi, keskustele asiasta hänen kanssaan ja sano, että olet päättänyt lopettaa kanssakäymisen kokonaan. Älä usko hänen vakuuttelujaan paremmasta tulevaisuudesta. Joutuisit taas pettymään.
Ikävältähän se tuntuu, mutta sinä itse teet oman elämästäsi helpomman.
Ei kait tuon miehen kanssa mitenkään voi keskustella, taitaa olla oikea tyranki.

Viimeksi muokattu:
Olet saanut monta hyvää ohjetta.
Ymmärrän, että monet aikuiset ihmiset eivät muuta yhteen, vaan haluavat säilyttää palan itsenäisyyttä, vaikka olisivatkin vakiintunut pari.
En tiedä, oletteko te missään vaiheessa olleet vakiintunut pari muiden kuin sinun mielestäsi.

Oli miten oli. Sinun on todella aika jättää mies. Se ei edes vaadi mitään kummallista. Sovit jo tälle illalle jotain omaa. Menet ystäväsi luo tai kutsut hänet kylään. Voi olla myös useampia ystäviäsi.

Jos mies jostain syystä ottaa yhteyttä, niin kerrot vain, että teidän suhteenne on loppu. Pyydät luovuttamaan avaimen, jos hänellä sellainen on, jne.

Olen roikkunut itse jossain suhteessa, josta olen odottanut vaikka mitä ja nähnyt miehessä vaikka mitä hyvää, vaikka ne ovat olleet vain omia toiveitani. Toivon, etten enää ikinä roiku. Tällä hetkellä nautin keski-ikäisen naisen vapaudesta.

Minulle jäi epäselväksi, mitä yhteistä teillä on. Ette asu yhdessä. Ette käy missään yhdessä. Seksiä ei ole kuukausikaupalla. Ette tee yhteisiä suunnitelmia.
i.

Samaa mietin minä. Miksi hukkaat elääsi roikkumalla tällaisessa "suhteessa", joka ei ole ainakaan mikään säällinen parisuhde. Tällainen syö itsetuntosi loputkin rippeet. Lähde; älä jää odottamaan l0pullista jätetyksi tulemista. Se on vielä masentavampaa kuin potea jokin aika oman lähtemisen seuraamaa surun tunnetta. - Nouset tästä!

Viimeksi muokattu:
jopa oli sekava sepustus.
yhdessä on oltu 14 vuotta, mutta ei asuta yhdessä, ei käydä yhteisillä kavereilla yhdessä, ei sukuloida, ei edes käydä yhdessä ryyppäämässä.

Toivot että mies löytäisi toisen, mutta et hyväksy sitä jos mies istuu jonkun toisen naisen kanssa kapakassa ryyppäämässä. Miksi et, sehän on löytänyt toisen ja ehkä kolmannen ja neljännekin naisen! Olisit onnellinen kun toiveesi on toteutunut!

Haluat parisuhdetta, mutta et tee mitään sen eteen, että sinulla sellainen olisi.
Odotat että mies tekisi. Miestä taas ei kiinnosta, tykkää pyöritellä montaa naista yhtä aikaa ja elää vapaan poikamiehen elämää jolla on panopaikka siellä sun täällä.
Sitä saa mitä tilaa. Tilanne on täysin oma vikasi.
14 vuotta on helvetin pitkä aika. Etenkin kun sen heittää hukkaan.
Mietipä sitä haluatko elää jatkossakin tuollaisessa "parisuhteessa."

Tuollainen ei ole mikään suhde.
Sen lopettamiseen ei tarvita muuta kuin poistat tyypin facebook-kavereistasi ja sanot, jos hän vielä soittaa, että on muuta tekemistä.
Jos hänellä on avaimesi, pyydä se pois tai vaihdata lukkopesä.

Elämäsi voi muuttua vain paremmaksi.[/QUOTE

Näin juuri! Missä on se suhde? Ei missään. Lähde etsimään nyt itsellesi sellaista, ihan muualta :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä