Löydetty 8vauvan ruumiit :( sis.linkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nokkimus:
eikä kukaan osannut epäillä mitään, kahdeksan lasta katosi noin vaan samalta pariskunnalta? :o

toivottavasti saavat pakkokuohinnan ja pitkän tuomion!!

mä veikkaan et kukaan ei edes tienny tän naisen olevan raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
eikä kukaan osannut epäillä mitään, kahdeksan lasta katosi noin vaan samalta pariskunnalta? :o

täytyy olla tosi ylipainonen tai elellä ihan piilopirtissä. hyi että, käydä läpi ja salata raskaus toisensa jälkeen ulkomaailmalta vain, että voi tehdä noin :x :x toivottavasti ei selviä vielä että joukossa on muidenkin lapsia :x

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

täytyy olla tosi ylipainonen tai elellä ihan piilopirtissä. hyi että, käydä läpi ja salata raskaus toisensa jälkeen ulkomaailmalta vain, että voi tehdä noin :x :x toivottavasti ei selviä vielä että joukossa on muidenkin lapsia :x

Tai voinut olla vaikka tavallaan oman miehensä vankina samalla tavalla kun nämä kellareissa pidetyt tytöt joita viime vuosina on tullut esiin. Jotakin sairasta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja niiina85:
herää kysymys mitä ranskassa tapahtuu jotta nämä naiset ja miehet on ajautuneet tämmösiin tekoihin.? kamalaaaa..........!!!!

ei välttämättä mitään. psykopaatteja on olemassa joka valtiossa.

ennemmin miettisin, mitä tämä äiti on käynyt läpi lapsuudessaan, mikä on hänet tehnyt psykopaatiksi..

Hesarissa ainakin luki tänään että salasi raskaudet mieheltään. Mutta miten sellainen onnistuu...?

Niitä ruumiita on kuulemma lisääkin nykyisen kotitalon pihassa. Ei käsitä.

Yhteistyössä