loukkasin miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilkimys olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilkimys olen

Vieras
Olin suuttunut miehelleni ja sanoin, että hänellä on pieni "se". Hän loukkaantui aika paljon ja jälkeenpäin ajateltuna tosi ikeästi sanoin :( Sanoin myös, että olen tottunut isompaan, halusin myös tehdä hänet mustasukkaiseksi.

Olet kusipää, taisit jo tietää sen. Se, että toista voi lyödä vyön alle, ei tarkoita että niin pitäisi tehdä. Tuollaiset vittumaisuudet muistaa pitkään.

Toivottavasti lyö sinua takaisin vyön alle ja sanoo, että sinulla on riipputissit ja väljä pimpsa ja naamakin on kuin perseestä revitty, luonteesta nyt puhumattakaan.

Olin niin vihainen, että halusin vain satuttaa toista. Mutta, nyt ymmärrän ettei toinen voi asialle mitään ja miten mua sattuisi jos hän arvostelisi mun alapäätä.

Tuollaisen asian voi antaa anteeksi mutta unohtamiseen menee minimissään 10 vuotta. Joitakin asioita vain ei voi koskaan sanoa ääneen vaikka ne olisivat todellisia. Jos mieheni sanoisi että sulla on löysä ja raskausarpinen vatsa, olen tottunut tiukkoihin ja treenattuihin niin voi... :X En taitaisi heti unohtaa.

[QUOTE="piksu";23075142]Teit ihan oikein.[/QUOTE]

Ai jaa, jos miehet lähtee myös tälle linjalle niin tuletko tänne sanomaan, että he tekivät ihan oikein kun haukkuivat sinutkin vaikkapa löysäpilluiseksi kusipääksi.

Ei minua yllättänyt, että sanoit vehjettäni pieneksi. Tuollaiseen lentokonehalliin on sama, tunkeeko sinne tulitikun vai patongin. Onneksi salarakkaani osaa pitää tavaransa tiukkana. Minäkin siis olen tottunut tiukempaan, joten pidä römpsäsi.

Ei minua yllättänyt, että sanoit vehjettäni pieneksi. Tuollaiseen lentokonehalliin on sama, tunkeeko sinne tulitikun vai patongin. Onneksi salarakkaani osaa pitää tavaransa tiukkana. Minäkin siis olen tottunut tiukempaan, joten pidä römpsäsi.

Miten se sun naises onkin päästänyt itsensä siihen kuntoon, en kyllä yhtään ihmettele että olet vieraissa. Haiseekin koko römpsä, onkohan sun muijalla joku tauti.

[QUOTE="vieras";23075136]Voit unohtaa miehen. Tuo on pahin loukkaus mitä voi miehelle sanoa. Hän ei unohda sitä koskaan.[/QUOTE]

joo, juuri näin... en voi kuvitella että tuollaista voisi koskaan unohtaa, saati antaa anteeksi :(

Pahinta mitä miehelle voi sanoa?!? Enpä usko! Toisen ulkonäön arvosteleminen suutuspäissään on kaukana pahimmasta mitä toiselle voi sanoa. Onko teidän todellisuudentajunne vähän hämärtynyt vai perustuuko teidän itsekuvanne ja -tuntonne pelkästään ulkonäköön?

Jos mun mies sanois vihaisena vaikka, että sulla on löysä pillu, totta kai loukkaantuisin, mutta on kuule paljon pahempaakin mitä hän voisi sanoa. Uskoisin myös, että sama menee toisinpäin.

Yhteistyössä