Loukkaantuisitko jos olisit ainut jota ei kutsuttu taloyhtiön tyttöjen rientoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kyllä tuossa porukassa on aika sekalaista sakkia. Eli en usko tuohon teoriaan tässä tapauksessa. Mä luulen että se on se perisuomalainen kateus..kaikki mut tavallisia ylipainoisia äitejä, ja mä olen hoikka, nätti, pukeudun nuorekkaasti. ja olen kaiken lisäksi vielä mukava. Eikä nämä ole mun keksimiä juttuja. Tämä ei ole eka kerta, kun mut jätetään ulkopuolelle. Samanlaista oli perhekerhossa aikoinaan, hyvä ulkonäkö on välillä myös kirous :(

No voi harmi. Eipä sinun taida sitten muu auttaa kuin etsiä ystäviksi toisia kauniita ja mukavia ihmisiä, ja antaa ylipainoisten syödä massuttaa keskenään.

Minä en tarkoittanut sitä pahalla. Minua tässä sorsitaan (kenties) ulkonäön takia. Mies oli samaa mieltä, että se voi olla mahdollisesti syy..
Mulla ei ole tapana valkata ystäviä ulkonäön perusteella, miten tää muuten kääntyi taas näin???

Anteeksi, ei ollut tarkoitukseni loukata. Mutta ihan oikeasti, en ole vielä niin tyrmäävän hyvännäköistä ihmistä tavannutkaan, että se olisi ystävystymisen este ollut. Eikä mukavuus myöskään. Voisiko olla mahdollista, että jotenkin toiset huomaavat olemuksestasi, että itse pidät itseäsi merkittäväsi erilaisena kuin toisia taloyhtiöläisiä. Ihmiset ovat hyviä aistimaan noita juttuja.

Tyrmäävä ja tyrmäävä ;) Olen kohdannut kateutta aikaisemminkin, joten en ihmettele jos se on se syy. Kolmen lapsen äidiksi olen aika ok.
Mä uskon naisista ihan mitä vaan...

Nimim. naisvaltaisella alalla työskentelevä

Itse kuulun juuri tällaiseen porukkaan (Oletko yksi meistä?).

Yksi kutsuttiin kerran mukaan ja jäi vikaksi kerraksi, muijan puhelin soi 5min. välein kun mies tekstaili ja soitteli perään eli sairaalloisen mustis mies... Ja koko porukan ilta meni sitten hyysätessä tätä yhtä että voit sinä olla täällä, älä tunne syyllisyyttä jne...
Joo eipä kutsua heru enää sinne suuntaan!

Ap syynä voi olla myös miehesi, tavalla tai toisella, heittääkö se kaksimielistä "läppää" näille toisille naisille, puristelee pyllystä tms?

Alkuperäinen kirjoittaja moips:
Itse kuulun juuri tällaiseen porukkaan (Oletko yksi meistä?).

Yksi kutsuttiin kerran mukaan ja jäi vikaksi kerraksi, muijan puhelin soi 5min. välein kun mies tekstaili ja soitteli perään eli sairaalloisen mustis mies... Ja koko porukan ilta meni sitten hyysätessä tätä yhtä että voit sinä olla täällä, älä tunne syyllisyyttä jne...
Joo eipä kutsua heru enää sinne suuntaan!

Ap syynä voi olla myös miehesi, tavalla tai toisella, heittääkö se kaksimielistä "läppää" näille toisille naisille, puristelee pyllystä tms?

Mikään noista ei pidä paikkaansa.

En tuo asiaa esille, enkä ole leuhka. Pitäiskö jätesäkkiin pukeutua että kelpaisi seuraan?! :D
Tämä on sun käsityksesi itsestäsi, mutta onko se myös heidän käsityksensä sinusta? Usein on varsin vaikea huomata mitään vikaa itsessään. Varsinkaan, jos se vika ei omasta mielestä ole mikään vika, mutta jonkun toisen mielestä on. Nämä on vaikeita ja kurjia asioita, mutta luultavasti näillä "samanhenkisillä" on hauskempaa keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
En tuo asiaa esille, enkä ole leuhka. Pitäiskö jätesäkkiin pukeutua että kelpaisi seuraan?! :D
Tämä on sun käsityksesi itsestäsi, mutta onko se myös heidän käsityksensä sinusta? Usein on varsin vaikea huomata mitään vikaa itsessään. Varsinkaan, jos se vika ei omasta mielestä ole mikään vika, mutta jonkun toisen mielestä on. Nämä on vaikeita ja kurjia asioita, mutta luultavasti näillä "samanhenkisillä" on hauskempaa keskenään.

Tavallisia nuorekkaita vaatteita käytän, en pukeudu mauttomasti enkä liian seksikkäästi. Onhan se ikävää jos joku vie kaiken huomion baarissa. Miksi mun pitäisi etsiä itsestäni vikoja? Eräs heistä on kerran sanonut, että mulla on kaikki...3 lasta, kiva ja kunnollinen mies, nätti jne.

Naisvaltaisella alalla työskentelevänä en ole myöskään törmännyt siihen, että joku jätettäisiin kateuden vuoksi pois. Mulla oli yksi opiskelukaveri, joka olisi voinut olla Lancomen mainoksesta reväisty. Hän koki, että naiset syrjivät häntä ulkonäön vuoksi.

Muut kokivat, että tyypillä ei ole mitään sanottavaa mihinkään, vaikka olisi voinut kuvitella, että toista ykiopistotutkintoa opiskeleva nainen omaisi mielipiteitä. Tyyppi ei myöskään relannut samalla tavalla kuin me muut.

Kyllä mä koen joissain porukoissa ulkopuolisuuden tunnetta kun en pysty juomaan samaan tahtiin kuin muut: Ei vain tee mieli ja snpasit tulee oksennuksena ulos. Mulle saatetaan sanoa, että "mä tunnen itseni sun seurasas juopoksi kun et osaa dokaa". Eikä nämä ihmiset ole mitään superjuoppoja. Mä en vain hallitse biledokausta.

Tavallisia nuorekkaita vaatteita käytän, en pukeudu mauttomasti enkä liian seksikkäästi. Onhan se ikävää jos joku vie kaiken huomion baarissa. Miksi mun pitäisi etsiä itsestäni vikoja? Eräs heistä on kerran sanonut, että mulla on kaikki...3 lasta, kiva ja kunnollinen mies, nätti jne.

Mulla on kaveri, joka painaa 102,5kg ja sillä on baarissa aina hurja vienti. Kun on vilkkusilmä niin minkä sille mahtaa :D
Jos viettää seurueessa iltaa ja paneutuu seurueeseensa niin saa olla suht rauhassa ja voi sanoa kohteliaasti tunkeilijoille, että hauskaa iltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mamak:
Naisvaltaisella alalla työskentelevänä en ole myöskään törmännyt siihen, että joku jätettäisiin kateuden vuoksi pois. Mulla oli yksi opiskelukaveri, joka olisi voinut olla Lancomen mainoksesta reväisty. Hän koki, että naiset syrjivät häntä ulkonäön vuoksi.

Hienoa, mä olen kokenut kaikenlaista...selkäänpuukotusta, kateutta.

Mulla on kaveri, joka painaa 102,5kg ja sillä on baarissa aina hurja vienti. Kun on vilkkusilmä niin minkä sille mahtaa :D
Jos viettää seurueessa iltaa ja paneutuu seurueeseensa niin saa olla suht rauhassa ja voi sanoa kohteliaasti tunkeilijoille, että hauskaa iltaa.

Ongelma on nimenomaan heillä itsellään! En ole väittänyt ettei ylipainoisilla ole vientiä tai he eivät olisi viehättäviä;)

Yleensä kun kokee, että muut ovat kateellisia kannattaa oikeasti miettiä miksi muut olisivat kateellisia. Nimittäin aika usein ei ole näin. Voithan huoletta elää siinä uskossa, että muut ovat kateellisia, mutta on aika epätodennäköistä.

Yleensä kun kokee, että muut ovat kateellisia kannattaa oikeasti miettiä miksi muut olisivat kateellisia. Nimittäin aika usein ei ole näin. Voithan huoletta elää siinä uskossa, että muut ovat kateellisia, mutta on aika epätodennäköistä.

Mä tarkoitin nyt yleensä, en sitä että mulle oltais aina kateellisia. Naisvaltaisia aloja.

Joku heistä voi kokea, että noin "täydellisen" seurassa ei ole viihtyisää. En tarkoita, että sä esittäisit olevasi täydellinen vaan sitä, että sä olet siinä porukassa ulkopuolinen. Tai et ainakaan yhtä "samanhenkinen" kuin ne muut.

Loppujen lopuksi sussa tuskin on mitään vikaa. Sä vaan et kuulu siihen porukkaan samalla tavalla kuin ne muut. Ne kemiat, ne kemiat :)

Alkuperäinen kirjoittaja no siis:
Sä olet nyt päättänyt, että tämä asia johtuu sun ulkonäöstäsi, joten minkäs sille sitten tekee. Jos se sun mielestäsi on niin, niin sitten se on.

En ole päättänyt, mietin syytä siihen. Ja mitään muuta järkevää selitystä siihen ei ole. Älä hikeenny!

Joku heistä voi kokea, että noin "täydellisen" seurassa ei ole viihtyisää. En tarkoita, että sä esittäisit olevasi täydellinen vaan sitä, että sä olet siinä porukassa ulkopuolinen. Tai et ainakaan yhtä "samanhenkinen" kuin ne muut.

Loppujen lopuksi sussa tuskin on mitään vikaa. Sä vaan et kuulu siihen porukkaan samalla tavalla kuin ne muut. Ne kemiat, ne kemiat :)

Eihän kemialla ole mitään tekemistä JOS syy on ulkonäkö??? Todella kummallista, koska itse en valitse ihmisiä ympärilleni ulkonäön perusteella

Alkuperäinen kirjoittaja no siis:
Sä olet nyt päättänyt, että tämä asia johtuu sun ulkonäöstäsi, joten minkäs sille sitten tekee. Jos se sun mielestäsi on niin, niin sitten se on.

En ole päättänyt, mietin syytä siihen. Ja mitään muuta järkevää selitystä siihen ei ole. Älä hikeenny!

Häh? En mä ole hikeentynyt, en vähimmässäkään määrin. :o Ei mulla ole siihen mitään syytä.

Tulee vaan tästä ketjusta sellainen tunne, koska sä olet tyrmännyt ihan kaikki muut mahdolliset syyt. Mikään ei ole mahdollista. Mutta jos se tosiaankin vaan on niin, että teidän kemiat eivät sillä tavalla kohtaa, ihan kuten Keittis sanoi? Tai sitten he kuvittelevat, että sä et halua osallistua?

Eihän kemialla ole mitään tekemistä JOS syy on ulkonäkö??? Todella kummallista, koska itse en valitse ihmisiä ympärilleni ulkonäön perusteella
Kyllä se voi hyvinkin olla. Joku heistä saattaa kokea olonsa sun läsnäollessasi vaivautuneeksi vaikka ihan vaan läskien tai pottunenän vuoksi. Kun lähdetään pitämään hauskaa, halutaanko silloin tuntea olo vaivautuneeksi? Ei haluta.

Minkä kuvan joku on muodostanut sinusta, sitä me muut ei voida tietää. Yksi sana, yksi ele tai ilme jossain tilanteessa voi aiheuttaa sen, että joku ei ehkä pidäkään sinusta niin paljon kuin itse haluaisit itsestäsi pidettävän.

Tuli pahamieli, eikö se ole inhimilistä?
On inhimillistä. Mutta voisit ajatella toisinkin eli mitkä on ne tekijät sinussa, joiden vuoksi näiden muiden äitien pitäisi haluta sinut mukaansa? Oletko yhdessä ollessanne antanut kuvan, että olisit loistavaa bileseuraa juuri heille? Onko tapasi juhlia samanlainen kuin heillä ( = alkoholin käyttö, tanssiminen, puheenaiheet ja niiden ronskius/sivistyneisyys jne ) ? Jos heillä on käsitys, että poikkeat näissäkin asioissa heistä, niin sun ulkonäkösi tuskin on se syy, miksei sua kutsuttu mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
No ei kai tosta voi mitään sanoa. Ei se periaatteessa sinulle kuulu mitä he suunnittelevat ja tekevät keskenään, aikuiset ihmiset jotka ovat ystävystyneet.
Kyse voi olla juuri tuosta. Nämä muut äidit ovat ystävystyneet, mutta ap on porukassa vain naapuri tai korkeintaan kaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
No ei kai tosta voi mitään sanoa. Ei se periaatteessa sinulle kuulu mitä he suunnittelevat ja tekevät keskenään, aikuiset ihmiset jotka ovat ystävystyneet.
Kyse voi olla juuri tuosta. Nämä muut äidit ovat ystävystyneet, mutta ap on porukassa vain naapuri tai korkeintaan kaveri.

MIksi spekuloitte? Tiedän, että nämä kaikki eivät ole aktiivisesti tekemisissä keskenään, siksi mä ihmettelenkin. Ihan sama mikä syy, pahamieli on jokatapauksessa. Piste.

Yhteistyössä