A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä tuossa porukassa on aika sekalaista sakkia. Eli en usko tuohon teoriaan tässä tapauksessa. Mä luulen että se on se perisuomalainen kateus..kaikki mut tavallisia ylipainoisia äitejä, ja mä olen hoikka, nätti, pukeudun nuorekkaasti. ja olen kaiken lisäksi vielä mukava. Eikä nämä ole mun keksimiä juttuja. Tämä ei ole eka kerta, kun mut jätetään ulkopuolelle. Samanlaista oli perhekerhossa aikoinaan, hyvä ulkonäkö on välillä myös kirous![]()
No voi harmi. Eipä sinun taida sitten muu auttaa kuin etsiä ystäviksi toisia kauniita ja mukavia ihmisiä, ja antaa ylipainoisten syödä massuttaa keskenään.
Minä en tarkoittanut sitä pahalla. Minua tässä sorsitaan (kenties) ulkonäön takia. Mies oli samaa mieltä, että se voi olla mahdollisesti syy..
Mulla ei ole tapana valkata ystäviä ulkonäön perusteella, miten tää muuten kääntyi taas näin???
Anteeksi, ei ollut tarkoitukseni loukata. Mutta ihan oikeasti, en ole vielä niin tyrmäävän hyvännäköistä ihmistä tavannutkaan, että se olisi ystävystymisen este ollut. Eikä mukavuus myöskään. Voisiko olla mahdollista, että jotenkin toiset huomaavat olemuksestasi, että itse pidät itseäsi merkittäväsi erilaisena kuin toisia taloyhtiöläisiä. Ihmiset ovat hyviä aistimaan noita juttuja.
Tyrmäävä ja tyrmäävä
Mä uskon naisista ihan mitä vaan...
Nimim. naisvaltaisella alalla työskentelevä