Loukkaannutko siitä, jos mies vilikuilee muitaki naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marceille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tänään työmatkalla yks mies tokas justiin noin "uuuuh, vittu mitkä tissit!" ja tyttöystävä/vaimo tosi pahamielisenä vieressä.

Ajattelin kyllä ei stana mikä apina.. Joten en jaksais moisia miehiä kuunnella tai katsella. Yäk.

Alkuperäinen kirjoittaja diipadaa:
Mulle tänään työmatkalla yks mies tokas justiin noin "uuuuh, vittu mitkä tissit!" ja tyttöystävä/vaimo tosi pahamielisenä vieressä.

Ajattelin kyllä ei stana mikä apina.. Joten en jaksais moisia miehiä kuunnella tai katsella. Yäk.

onpa ihme juttu miksei se vaimoke tykännyt, kuuluis olla mukana jutussa, aika kumma muija sillä

Alkuperäinen kirjoittaja höm:

onpa ihme juttu miksei se vaimoke tykännyt, kuuluis olla mukana jutussa, aika kumma muija sillä

Sanos muuta. Varmaan pipo tiukalla ja huono itsetunto. Kummahan se on jos toista ihimistä ei kehua saa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole vielä 15 vuoden aikana tarvinnut loukkaantua, koska mies osaa tehdä sen niin huomaamattomasti :D Tottakai tiedän, että katsoo hyvännäkäisiä naisia, muttei ole koskaan mulle heitä millään lailla kommentoinut eikä katsonut niin avoimesti, että mä huomaisin.

Peesaan.

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja höm:

Sanos muuta. Varmaan pipo tiukalla ja huono itsetunto. Kummahan se on jos toista ihimistä ei kehua saa.

niinpä :laugh:

Katotteko te kaikki naiset miehiä sillä silmällä?

Taidan olla vähän erikoinen, mulle kaikki tyypit esim. kaupungilla on yhtä massaa. En todellakaan kato tutka päällä, ja yritä bongailla kauniita/komeita ihmisiä.

Taidan olla vähän erikoinen, mulle kaikki tyypit esim. kaupungilla on yhtä massaa. En todellakaan kato tutka päällä, ja yritä bongailla kauniita/komeita ihmisiä.

Ei, en kyllä kato. Täällä tuppukylässä ei kyllä voi ihmismassoista puhuakkaan. Joku fiksunnäköinen hyvinpukeutunut mies erottuu kyllä, harvassa kun ovat.

Riippuu niin päivästä ja mielialasta.
Välillä katson ja välillä kaikki vaan ärsyttää.
Mut oonkin yh eli yritänkin oikein välillä bongata komeita miehiä.

Mut silti en kommentoi niitä tyyliin, OOH mikä kulli tolla pullottaa ;)

Mun mielestä on ookoo kattoa, mut sit jos kommentit menee tuohon että "tuota kun pääsis vähän testaamaan" niin sit kyllä menee jo junttiuden puolelle! Kyllä mäkin katon muita, mut ois vähän huonotapaista sanoa ääneen et "kylläpä on komeen kokonen vehje tuolla lahkeessa, haluaisinpa panna sitä"... En kyllä haluais sanoa noin mun rakastamalle ihmiselle!

Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kerro mulle yksi syy MIKSI tollasta puhetta tarttis kuunnella omalta mieheltään?

(Paitsi jos se on joku seksuaalinen fantasia...haavilee itekin muista naisista)

Tarviiko sen olla mikään fantasia? Mä olen ihan avoimesti bi-seksuaali ja ymmärrän kyllä hyvän naisen päälle ;)

No ei oo sitten tullut mieleen et meitä hyvännäkösiä naisia tuskin kiinnostaa jonku lesbon lirkuttelu ja kuolaaminen.. Tollasten ihan sama miesten tai naisten kommenttien kohdalla ajattelen lähinnä hyi kammotus, joku siansaparo taas on niin olevinaan.

Sellasen ihmisen imartelusta ilahtuu josta on itsekin kiinnostunut, sori vaan mut ei jonku turparulla- pariskunnan tuhinat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei, en kyllä kato. Täällä tuppukylässä ei kyllä voi ihmismassoista puhuakkaan. Joku fiksunnäköinen hyvinpukeutunut mies erottuu kyllä, harvassa kun ovat.

On vaan joku outo olettamus, että miehet katsoo aina silmät palaen naisia. Myönnän, että myös itselläni on sellainen luulo. Vuosien varrella se on kyllä karissut, oma mies kun ei kuulu siihen kastiin että muita tuijottelisi, saati kommentoisi.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Mun mielestä on ookoo kattoa, mut sit jos kommentit menee tuohon että "tuota kun pääsis vähän testaamaan" niin sit kyllä menee jo junttiuden puolelle! Kyllä mäkin katon muita, mut ois vähän huonotapaista sanoa ääneen et "kylläpä on komeen kokonen vehje tuolla lahkeessa, haluaisinpa panna sitä"... En kyllä haluais sanoa noin mun rakastamalle ihmiselle!

kyllä munkin mielestä saa katsoa ja kuka ei katsoisi joskus, mutta tuo kuolaaminen ja kyttääminen ja arvostelu tissien ja perseiden kyttäys ja puheet niistä menee yli, ei lainkaan mukavan kuulosta eikä kovinkaan hyvää käytöstä aikuislta, ymmärrän jotenkuten jotkut teinipojat jotka huutelevat ja kyttäilevät naisten tissejä ja perseitä, mutta nrmaali arisuhteessa elävä aiukuinen mies ( tai nainen ) ei tee semmosta ja jos tekee niin ei kaikki ole kunnossa

Mieheni varmasti katsoo muita naisia ja kommentoi joskus jotain. Kommentit ovat tyyliin; "Olipas se paljon laittanut meikkiä" tai "Olipas sillä nätit kengät" Ei todellakaan kommentoi mitään tisseistä tai perseistä. Minua ei kyllä haittaisi, vaikka sanoisikin.
Tiedän, että mieheni ei pettäisi minua. Tiedän myös senkin, että olen kaunis nainen. Olen kuullut sen mieheni suusta ja myös monen muun. Miten ihmeessä minua voisi haitata, jos mieheni katsoo jotain toista kaunista naista. Eihän se ole minun kauneudesta pois. Tämä on varmasti itsetuntokysymys.

En loukkaannu. Mäkin katselen kauniita ihmisiä mielelläni. Loukkaantuisin, jos mies käyttäytyisi kuten veljensä. Miehen veli katselee naisia ja sanoo vaimonsa kuulleen esim. "Tota mä haluaisin panna. Noi siskokset näyttävät niin hyviltä, että voisin raiskata ne. Kato, onpa tolla isot/hyvännäköiset tissit.. jne jne.." :/

No en piittaa. Mies on kyllä niin hienotunteinen ettei ala kenenkää pjärsettä tai tissejä ääneen ihastelemaan mun seurassani, sitä en tiedä miten kommentoi esim. työporukassa :laugh: Ihan sama kunhan jää vilkuiluksi

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhinna (harmaana):
Mieheni varmasti katsoo muita naisia ja kommentoi joskus jotain. Kommentit ovat tyyliin; "Olipas se paljon laittanut meikkiä" tai "Olipas sillä nätit kengät" Ei todellakaan kommentoi mitään tisseistä tai perseistä. Minua ei kyllä haittaisi, vaikka sanoisikin.
Tiedän, että mieheni ei pettäisi minua. Tiedän myös senkin, että olen kaunis nainen. Olen kuullut sen mieheni suusta ja myös monen muun. Miten ihmeessä minua voisi haitata, jos mieheni katsoo jotain toista kaunista naista. Eihän se ole minun kauneudesta pois. Tämä on varmasti itsetuntokysymys.

Ei ole itsetunnosta kyse silloin, jos mies käyttäytyy törkeästi. Luitko ollenkaan muitten vastauksia, vai keskityitkö vain itse olemaan "kaunis"

Yhteistyössä