Loukkaannutko siitä, jos mies vilikuilee muitaki naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marceille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kerro mulle yksi syy MIKSI tollasta puhetta tarttis kuunnella omalta mieheltään?

(Paitsi jos se on joku seksuaalinen fantasia...haavilee itekin muista naisista)

Tarviiko sen olla mikään fantasia? Mä olen ihan avoimesti bi-seksuaali ja ymmärrän kyllä hyvän naisen päälle ;)

kertokaapa tosiaan miksi omalta mieheltä pitäisi kuunneella tuollaista toisten naisten kuolausta ja törkeitä kyyläyksiä
mietipä miten miehesi käyttäytyy jätkäporukassa ;)

Ei se ole naisen kuolausta tai törkeää kyyläystä, jos kattoo naista ja ilmoittaa että sillä on hyvät muodot |O

Ja kertokaa mulle yksikin hyvä syy, miksi mun ei pitäs kuunnella tollasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Kerro mulle yksi syy MIKSI tollasta puhetta tarttis kuunnella omalta mieheltään?

Tarviiko sen olla mikään fantasia? Mä olen ihan avoimesti bi-seksuaali ja ymmärrän kyllä hyvän naisen päälle ;)

No ni, arvasinhan et täs on jotain tällasta...mä oon kyl hyvä psykologi ;)

en loukkaannu,
mutta kommentteja joiden taso on "oho mitkä tissit" en kyllä kuuntelisi.
fiksummat kommentit kuten ompa kaunis nainen tai upeat hiukset eivät häiritse.katellaan molemmat ihmisiä ja niiden ulkonäköä kehutaan oli mies tai nainen.

No ni, arvasinhan et täs on jotain tällasta...mä oon kyl hyvä psykologi ;)

Rakastu ihmiseen, älä sukupuoleen ;)

Ei se ole naisen kuolausta tai törkeää kyyläystä, jos kattoo naista ja ilmoittaa että sillä on hyvät muodot |O

No koska se on junttimaista!!!
Mun milestä älykkäät ihmiset ei puhu noin, vaikka sitten ajatteliskin.
Arvostan erilaista ja mielenkiintoisempaa kommunikaatiotasoa :)

Mielestäni se ei ole junttimaista. Ja meillä osataan kyllä kommunikoida, erittäin fiksustikin vielä. Vaikka heitetäänkin tuollaista kommenttia. Rento meininki, teillä kiristää pipo nyt liiaksi!

Mielestäni se ei ole junttimaista. Ja meillä osataan kyllä kommunikoida, erittäin fiksustikin vielä. Vaikka heitetäänkin tuollaista kommenttia. Rento meininki, teillä kiristää pipo nyt liiaksi!

No, jokainen tavallaan :)
En vaan tykkää niin en tykkää, tuntisin itsenikin tosi pöljäksi jos puhuisin noin, paitsi ehkä hirveessä jurrissa ;)

jotain käytötapoja kuuluu olla aikuisella ihmisellä eikä kuolata ihmisiä kadulla ja kehuskella perseillä ja tisseillä, VARSINKAAN omalle naiselle
se on eriasia mitä miesporukassa puhelee tai katselevat, mutta ei omalle vaimolle kuulu sanoa ( vaikka ajattelisikin ) että OHO, mikä perse tai OOOHO mitkä tissit
noloa ja todella moukkamaista käytöstä tollanen ja oma vaimo kattoo ja kuuntelee vieressä, kun ei ole oma kroppa mikää kehuttava, aika surullista toisaalta tuollainen että naiset joutuu kuuntelemaan rakastamaltaan mieheltä toisten naisten perseiden ja tissien kehumisia :(

tykkääkö sun mies että kehut jotain miestä tai miehiä että OOOHO onpa isot vehkeet kun noin pullottaa ta vau mikä perse tolla miehellä jne.?

Kukin tyylillään. Meillä ei huudella, teillä niin tehdään. Jossain toisessa asiassa toisin.

Olen aivan tosissani :D Ja mitä pystymissä tossa on? Mä luotan mun mieheen ja saahan sitä kattoa, muttei koskea. Minun mielestäni on tervettä, että mies kattelee muutakin maailmaa kun omaa emäntäänsä

En mä ole koskaan kokenut sitä törkeäksi. En ole mitään silmän ruokaa, se pitää vaan hyväksyä :)

Minusta tuollainen mies ei arvosta omaa naista..

mikä kenenkin mielestä on sitten hyvää käytöstä, mutta kunhan opetatte lapsillenne ettei toisia kuulu noin arvostella ja kyylätä kuolaposkella

Alkuperäinen kirjoittaja höm:

jotain käytötapoja kuuluu olla aikuisella ihmisellä eikä kuolata ihmisiä kadulla ja kehuskella perseillä ja tisseillä, VARSINKAAN omalle naiselle
se on eriasia mitä miesporukassa puhelee tai katselevat, mutta ei omalle vaimolle kuulu sanoa ( vaikka ajattelisikin ) että OHO, mikä perse tai OOOHO mitkä tissit
noloa ja todella moukkamaista käytöstä tollanen ja oma vaimo kattoo ja kuuntelee vieressä, kun ei ole oma kroppa mikää kehuttava, aika surullista toisaalta tuollainen että naiset joutuu kuuntelemaan rakastamaltaan mieheltä toisten naisten perseiden ja tissien kehumisia :(

tykkääkö sun mies että kehut jotain miestä tai miehiä että OOOHO onpa isot vehkeet kun noin pullottaa ta vau mikä perse tolla miehellä jne.?

Mä kommentoin mielummin niitä naisia, kun miehet harvemmin on puoleksikaan niin hyvännäköisiä kuin kauniimman sukupuolen edustajat :D Kyllä mä ne miehet kommentoit jotka silmää miellyttää ja mies vaan naureskelee päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Olen aivan tosissani :D Ja mitä pystymissä tossa on? Mä luotan mun mieheen ja saahan sitä kattoa, muttei koskea. Minun mielestäni on tervettä, että mies kattelee muutakin maailmaa kun omaa emäntäänsä

En mä ole koskaan kokenut sitä törkeäksi. En ole mitään silmän ruokaa, se pitää vaan hyväksyä :)

Minusta tuollainen mies ei arvosta omaa naista..

no ei arvosta ja vaimo sallii sen koska ei itsekään arvosta itseään, ei tässä muuta olekaan takana, mutta tässä tapauksessa nainen ei itse sitä tajua vaan on miesten mielstä "hyvä jätkä" ...surullista

mikä kenenkin mielestä on sitten hyvää käytöstä, mutta kunhan opetatte lapsillenne ettei toisia kuulu noin arvostella ja kyylätä kuolaposkella

Ei meilläkään kuolaposkella :D Ja positiivisessa mielessä ihmisiä kuuluu aina kehua, ja aion opettaa lapsillenikin, että ihmisiä pitää kehua. Toki fiksummasti kuin me, mutta opetan lapsilleni myös sen, että heillä on oikeus mielipiteeseen ja sen esille tuomiseen huolimatta siitä että se on erilainen kuin muilla. Ja siihen, ettei tarvitse hävetä mielipidettään. Mutta ketään ei saa loukata. Emme mekään loukkaa, koska "huutelut" on aina vain meidän välisiä :)

Meillä ei juoda alkoholia, joten ei olla koskaan jurrissa :D Uskalletaan olla vähän pöljiä selvinkin päin :D

sinä sen sanoit, todellakin pöljiä

Pöljä pitää olla! Vihaan ihmisiä, jotka eivät osaa vähän rikkoja rajoja ja olla typeriä toisinaan, ketään loukkaamatta :D

Meillä ei juoda alkoholia, joten ei olla koskaan jurrissa :D Uskalletaan olla vähän pöljiä selvinkin päin :D

Pöljä pitää olla! Vihaan ihmisiä, jotka eivät osaa vähän rikkoja rajoja ja olla typeriä toisinaan, ketään loukkaamatta :D

tossa vaan loukataan jotain, sitä omaa vaimoa

tossa vaan loukataan jotain, sitä omaa vaimoa

En minä ainakaan loukkaannu.

Ei meilläkään kuolaposkella :D Ja positiivisessa mielessä ihmisiä kuuluu aina kehua, ja aion opettaa lapsillenikin, että ihmisiä pitää kehua. Toki fiksummasti kuin me, mutta opetan lapsilleni myös sen, että heillä on oikeus mielipiteeseen ja sen esille tuomiseen huolimatta siitä että se on erilainen kuin muilla. Ja siihen, ettei tarvitse hävetä mielipidettään. Mutta ketään ei saa loukata. Emme mekään loukkaa, koska "huutelut" on aina vain meidän välisiä :)

kyllä meilläkin KEHUTAAN ihmisiä, mutta en laske kehumiseksi sellaista että mies "katselee" ( lue kuolaten kyylää ) naisia ja vehjepystyssä vaimolleen niistä sitten raportoi OOOOH kato tota persettä tai OOOOOHOO kato noita ryntäitä

Yhteistyössä