loukkaannuinko turhaan? Mies arvosteli pukeutumistani

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miehen sukulaisella on kohta synttärit ja kyselin mieheltä miten sinne suunnilleen pukeudutaan niin mieheni sanoi että hänen täytyy äidiltään kysyä?? myös minun pukeutumisestani.. Pidän aika outona koska miehen äiti on yli 50 ja itse 25.. Olemme lisäksi hyvin erityylisiä. Itse pidän korkeista koroista ja lyhyehköistä hameista arkenakin niin tuntuisi oudolle vetää jakkupuku päälle juhliin eihän ne hautajaiset ole? Sielä tarjoillaan alkoholiakin.

Pitääkö minun laittaa joku jakkupuku päälleni?? Anoppi laittaa suorat housut, jakun ja matalat kengät. Synttärit ovat marraskuussa.

Eikö musta sifonkimekko muka käy?

Mitä itse pukisitte n. 25v naiset?? Mietin jo eroa koska en rupea jatkossa pukeutumaan omaan tyyliin sopimattomasti...
 
Miehen sukulaisella on kohta synttärit ja kyselin mieheltä miten sinne suunnilleen pukeudutaan niin mieheni sanoi että hänen täytyy äidiltään kysyä?? myös minun pukeutumisestani.. Pidän aika outona koska miehen äiti on yli 50 ja itse 25.. Olemme lisäksi hyvin erityylisiä. Itse pidän korkeista koroista ja lyhyehköistä hameista arkenakin niin tuntuisi oudolle vetää jakkupuku päälle juhliin eihän ne hautajaiset ole? Sielä tarjoillaan alkoholiakin.

Pitääkö minun laittaa joku jakkupuku päälleni?? Anoppi laittaa suorat housut, jakun ja matalat kengät. Synttärit ovat marraskuussa.

Eikö musta sifonkimekko muka käy?

Mitä itse pukisitte n. 25v naiset?? Mietin jo eroa koska en rupea jatkossa pukeutumaan omaan tyyliin sopimattomasti...
Jata se sika.
 
vierailija
Höh, suutuit kyl ihan turhasta:ROFLMAO: eihän se anoppis nyt varmaan tarkoittanut että sun pitää pukeutua täsmälleen samalla tavalla kuin hän, tuskin mieheskään sitä tarkoitti. Ennemminkin he varmaan halusivat pohtia että onko tyyli iltapuku vai collegehousut vai jotain siltä väliltä, ja vaikuttaa siltä että juhlavasti jotain siltä väliltä(y)
 
vierailija
Miehen sukulaisella on kohta synttärit ja kyselin mieheltä miten sinne suunnilleen pukeudutaan niin mieheni sanoi että hänen täytyy äidiltään kysyä?? myös minun pukeutumisestani.. Pidän aika outona koska miehen äiti on yli 50 ja itse 25.. Olemme lisäksi hyvin erityylisiä. Itse pidän korkeista koroista ja lyhyehköistä hameista arkenakin niin tuntuisi oudolle vetää jakkupuku päälle juhliin eihän ne hautajaiset ole? Sielä tarjoillaan alkoholiakin.

Pitääkö minun laittaa joku jakkupuku päälleni?? Anoppi laittaa suorat housut, jakun ja matalat kengät. Synttärit ovat marraskuussa.

Eikö musta sifonkimekko muka käy?

Mitä itse pukisitte n. 25v naiset?? Mietin jo eroa koska en rupea jatkossa pukeutumaan omaan tyyliin sopimattomasti...
Älä kysy, jos et kuuntele.
Ja ihan ok kysyä äidiltä, joka suurinpiirtein tietää, että millä tavalla kaikki sukulaiset pukeutuvat. Itse olen kysynyt anopilta suoraan.
Pointtihan tässä ei ole se, mitä anoppisi laittaa päälleen, ei sinun samoja vaatteita tarvitse käyttää.
Pointtihan tässä on se, kenen synttäreille olette menossa. Eli jos joku +70, niin helmat polven tuntumaan, ihan sama korkkareille.
Voit pukeutua sitten niin säädyttömästi kuin haluat omalla ajallasi ja mennä vaikka bikinit päällä omien sukulaistesi synttäreille.
 
vierailija
Turhasta suutuit. Pyydä anteeksi.

Mieshän teki juuri niin kuin pyysit, selvitti pukukoodin.


Ja pukeutumistasi arvostelematta,enkä suinkaan halua rajoittaa omaa määräämisvaltaasi, mutta on hyvä muistaa että sinut on kohteliaisuuttä kutsuttu avecina vieraiden ihmisten juhliin. Jos hyväksyt kutsun, se tarkoittaa sitä että kunnioitat juhlaa, jolloin pukeudut tilanteen edellyttämällä tavalla, kunnioittavasti, etkä "niin kuin sinusta hyvälle tuntuu".
Ja kuka sinun käski pukeutua kuten anoppi?
Ja mustia sifonkimekkojakin on hyvin erilaisia.
Ja miksi mustaa??
Ethän ollu menossa hautajaisiin.
 
Miehen sukulaisella on kohta synttärit ja kyselin mieheltä miten sinne suunnilleen pukeudutaan niin mieheni sanoi että hänen täytyy äidiltään kysyä?? myös minun pukeutumisestani.. Pidän aika outona koska miehen äiti on yli 50 ja itse 25.. Olemme lisäksi hyvin erityylisiä. Itse pidän korkeista koroista ja lyhyehköistä hameista arkenakin niin tuntuisi oudolle vetää jakkupuku päälle juhliin eihän ne hautajaiset ole? Sielä tarjoillaan alkoholiakin.

Pitääkö minun laittaa joku jakkupuku päälleni?? Anoppi laittaa suorat housut, jakun ja matalat kengät. Synttärit ovat marraskuussa.

Eikö musta sifonkimekko muka käy?

Mitä itse pukisitte n. 25v naiset?? Mietin jo eroa koska en rupea jatkossa pukeutumaan omaan tyyliin sopimattomasti...
No mutt missä mies arvosteli sun pukeutumista, hänhän vaan sanoi kysyvänsä äidiltään neuvoa?
Kovin tuntuu huteralla pohjalla olevan liitto/suhde, jos sä tuon takia jo suunnittelet eroa varsinkin kun itse ensiks kysyt mielipidettä.
 
vierailija
No hänen äitinsä huoritteli minua vitsillä mustavalkoisen satiinimekon takia miehen serkun juhlissa 4 vuotta sitten kun olimme matkalla paikalle. Kuulemma näytin halvalta ja mekko ylsi pikkuisen polven ylle. Paikanpäällä kuitenkin sanoi ihmisille maireasti miten olen niin ihana miniä.. aika kaksinaamaista itse heittelisin tollasta hutsuinsideläppää omien parikymppisten siskojen kanssa en anopin jonkatapaan ekaa kertaa. En tiedä sitten onko uskovainen? mies ei ole puhunut mitään ei muutenkaan puhu äidistään MITÄÄN.

itse ihmettelen miksi pyytelevät juhliin jos ovat eri taustasta kun oma sukuni? nytkin noi juhlat on anopin äidin siskon jota en tunne ja minutkin kutsuttu.. Aina pyytelevät ja mies kyllä pyytää juhliin mutta kun juhlapäivä lähestyy niin sanookin ei sun välttämättä tarvi tulla.

Mitä teen? jätänkö väliin vai en?
 
vierailija
hassua sillä mekko oli juhlamekko ei mikään jeansin baarirytky joka juuri peittää pepun

pelkään vain että annan itsestäni huonon kuvan jos en mene. ollaan kuitenkin montavuotta oltu yhdessä ja he aina valittelevat kun käyn niin harvoin kylässä. Anoppi on eronnut ja hänellä on uusi mies.
 
vierailija
No hänen äitinsä huoritteli minua vitsillä mustavalkoisen satiinimekon takia miehen serkun juhlissa 4 vuotta sitten kun olimme matkalla paikalle. Kuulemma näytin halvalta ja mekko ylsi pikkuisen polven ylle. Paikanpäällä kuitenkin sanoi ihmisille maireasti miten olen niin ihana miniä.. aika kaksinaamaista itse heittelisin tollasta hutsuinsideläppää omien parikymppisten siskojen kanssa en anopin jonkatapaan ekaa kertaa. En tiedä sitten onko uskovainen? mies ei ole puhunut mitään ei muutenkaan puhu äidistään MITÄÄN.

itse ihmettelen miksi pyytelevät juhliin jos ovat eri taustasta kun oma sukuni? nytkin noi juhlat on anopin äidin siskon jota en tunne ja minutkin kutsuttu.. Aina pyytelevät ja mies kyllä pyytää juhliin mutta kun juhlapäivä lähestyy niin sanookin ei sun välttämättä tarvi tulla.

Mitä teen? jätänkö väliin vai en?
Oookei, tässä oli historiaakin. Pukeudu, miten haluat ja sivuuta huorittelut. Jos mies kommentoi jotain ja asettuu toiselle puolelle ilman sinun turhaa provosointia, niin voit mainita asiasta. En näkisi, että sinua saa huoritella, vaikka kulkisit pukeutuneena pannunaluseen.
 
vierailija
siis kuka muka käyttää mekkoja jotka on polven ALLE?? luin justiin jonku artikkelin minkä mukaan mekon helma ei saisi yltää polven taitoskohtaan sillä se ei näytä hyvältä. Reiden puoliväli alle polven on todella hyvä! Tota pituuttahan nuoret naiset suosii.
 
vierailija
Hmm minun mielestäni outoa että mies käskee kysyä äidiltään neuvoa jos sinua äitinsä on arvostellut vaikka vitsilläkin.

Mieheltä aika vastuutonta kysyä edes juhliin mukaan jos on kulttuurierot noin suuret. Tossa saattaa toisen kiusalliseen asemaan. Sinut tavallaan kutsutaan mutta ei hyväksytä mutta jos ei mene aiheuttaa se sinulle kiusallisen olon.
 
vierailija
Hmm minun mielestäni outoa että mies käskee kysyä äidiltään neuvoa jos sinua äitinsä on arvostellut vaikka vitsilläkin.

Mieheltä aika vastuutonta kysyä edes juhliin mukaan jos on kulttuurierot noin suuret. Tossa saattaa toisen kiusalliseen asemaan. Sinut tavallaan kutsutaan mutta ei hyväksytä mutta jos ei mene aiheuttaa se sinulle kiusallisen olon.
:LOL:

Nämä palstaspekuloinnit ja syyllistämiset ovat aivan käsittämättömiä. Homma lähtee aina täysin laukalle näillä mammoilla.

Eiköhän se ole ap:lle selkeintä kun jätät sen vastuuttoman sian nyt,niin ei tarvi murehtia pukeutumisestakaan. :LOL:
 
vierailija
No ihmettelen tätä siksi että näytin miehelle kaupassa yksiä avokkaita joissa n.9cm korot ja mies sanoi että nyt tulee ne juhlat laita noi!

no myöhemmin hän sitten puuttui pukeutumiseeni eli eikö noi juhlakengät käykään nytten? menin ne ostamaan... ja siis siistit sirot kengät
 
vierailija
ap:n ei tarvitse mennä tuonne juhliin aika erikoista

en itsekään mitään tätivaatteita pistäisi olen tyyliltäni hieman goottivivahteinen. Onko suku uskovainen kun noin puuttuu tosi outoa :O
 

Yhteistyössä