Loukkaannuinko miehen kännikäytöksestä turhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Eli mies tuli eilen tuhannen tuiterissa kotiin. Olen raskaana. Mies alkoi puhua mulle tyyliin, joka hänelle ei ole muuten ominainen. Mm. "saanko nussia sua", "saanko puristella noita D-kupin tissejä" jne... Sanoin, että et kyllä saa, jos noin kysyt. No ilta siinä kului, mies söi ym.. Mentiin sitten sänkyyn, kun unohdin jo nuo jutut. Mutta sängyssä hommissa mies alkoi puhua "nyt akka tuut istumaan mun naaman päälle heti, tai tää homma loppuu tähän"... sanoin, etten halua, mutta mies jatkoi tuota samalla puhetyylillä. Pillahdin itkuun, olen raskausaikana muutenkin herkempi. Aamulla mies oli kuin ei mitään. Mistä ihmeestä tuommoinen käytös yhtäkkiä kumpuaa? Meillä ei siis ole tod tapana puhua noin muuten. Tuli vähän paha mieli.

jos miehes haluis välillä käyttää ronskempaa kieltä yms. mut ei oo kehannu sanoo sulle sitä ja nyt sit kännissä teki sen ajattelematta mitään. Kysy mieheltäs tykkäsikö se sellasesta vai puhutteko te seksistä noin ollenkaan?

miehes uskaltanut kännissä kokeilla jotain dominointi fantasiaansa..seuraavana päivänä hävettänyt yritys kun et lämmennytkään..
vaihtelu virkistää, mut tosiaan mitään mitä ei itse tee mieli tehdä ei pidä tehdä! =)

nosta kissa pöydälle ja puhu suusi selväksi!

Minä tein aikoinaan ukolle suhteen alussa selväksi että toisillemme ei puhuta rumasti= ei nimitellä, ei haistatella yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:
No et kyllä loukkaantunut turhaan. Törkeää puhetta mieheltä! Alkoholi vie estoja pois, eli mies sanoi mitä ajatteli sillä hetkellä.

Eli parisuhteessa pitää ei saa sanoa mitä ajattelee vaan kaikki mitä suustaan suoltaa pitää ikäänkuin kääriä kauniiseen paperiin että pikkurouva ei vaan järkyty =) ?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No et kyllä loukkaantunut turhaan. Törkeää puhetta mieheltä! Alkoholi vie estoja pois, eli mies sanoi mitä ajatteli sillä hetkellä.

Eli parisuhteessa pitää ei saa sanoa mitä ajattelee vaan kaikki mitä suustaan suoltaa pitää ikäänkuin kääriä kauniiseen paperiin että pikkurouva ei vaan järkyty =) ?

samaa mietin. Jos mies on ollut tuota mieltä niin on ainakin sanonut mitä on ajatellut.

Puoliso ei saa olla mikään sylkykuppi, jolle saa sanoa mitä tahansa. Ei työkaverillekaan saa sanoa epäystävällisesti, miksi sitten puolisolle. Se huomaavaisuus...

Puoliso ei saa olla mikään sylkykuppi, jolle saa sanoa mitä tahansa. Ei työkaverillekaan saa sanoa epäystävällisesti, miksi sitten puolisolle. Se huomaavaisuus...

No musta ei tod ole rumasti sanottuna että istu mun naamalle tjsp. Eihän apn mies sanonut tyyliin että haista akka paska, musta noi kaksi eri asiaa.

Seksissä miehet taitaa yleensäkin ajatella aika paljon brutaalimmin kun naiset.

Mies puhui siis mulle vihaisesti "NYT akka tuut istumaan naamalle tai mä laukeen tähän ja sä jäät kokonaan ilman" ja "Nyt perkele tähän naamalle siitä"

Ei se sanonut "vain" että tule istumaan naamalle. Se puhui mulle vihaisella äänensävyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Mies puhui siis mulle vihaisesti "NYT akka tuut istumaan naamalle tai mä laukeen tähän ja sä jäät kokonaan ilman" ja "Nyt perkele tähän naamalle siitä"

Ei se sanonut "vain" että tule istumaan naamalle. Se puhui mulle vihaisella äänensävyllä.

Miehet ei ehkä aina jaksa lässyttää?

voi voi oisko vaan ihan paikallaan kysyä et mikäs john holmes tuolla sängyssä viime yönä öris eikä paisutella asiaa kovin paljoa =) kyllä mä olen sitä mieltä et jos tuollaiset asiat painaa mieltä niin voihan sitä kysyä et mitäs hemmettiä tarkoitit luulen et asia selviää silläkeinon paremmin eikä hautomalla :flower:

ymmärrän kyllä että raskaana on muutenkin mieli herkkänä..
mut kyllä musta mun mies saa päästellä välillä rivoja suustaan..
eihän sitä nyt herran jumala miksikään munkiksi oo luotu...
mies se on mies...vaikka voissa paistais..
kyllä mä itsekkin päästelen rivoja suustani välillä...

voi ei :D sinä taisit olla "vähän" herkemmällä päällä kuin ukkosi! ehkäpä hän halusi juurikin toteuttaa fantasiaansa, olla ronskimpi välillä. aamulla varmaan miestä nolostutti, kännissä kun on helpompaa unohtaa estonsa. teepä ukolle ylläri ja ala puhumaan tuhmia, alistuvasti jne.... viestität ettei miehen suinkaan tarvitse etsiä fantasioilleen toteuttajaa muualta, kokeilkaa! tuntuu muuten hyvältä joskus... ;)

Yhteistyössä