Loukkaannuin ja petyin!

Kyllähän sitä uuden emännän tai isännän löytää mutta kunnon ystävää ei niinkään helposti.

Kerroin täälläkin siitä kun ystävän uusi naisystävä mut haukku ja ystävyys laitettiin katkolle ainakin hetkeksi, sano että siksi aikaa että hän saa selvitettyä naisystävälleen että me ollaan ihan vaan ystäviä oltu ja tullaan olemaan. No nyt sitten nähtiin sattumalta ja minä moikkasin niin tämä ei sano sanaakaan vaan marssii vaan ohi :/

Kai mulla on syy loukkaantua vai olenko jotenkin erilailla ajatteleva?
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
On syy loukkaantua, mutta ystävälläs on myös vaikea paikka. Tuskin hän tuota on halunnut, mutta uuden kumppanin kanssa on asia näin päätetty, että te ette enää tekemisissä kai ole?
Niin kai sitten.
Odotin edes sillon anteeks pyyntöö tältä naiselta mikä mut ympäri päissään haukku ties miksikä, vaikkei mua edes yhtään tunne. Kävin vaan samassa pöydässä tervehtimässä ja esittelin itseni, sillon sain murhaavat katseet ja hirveet haukut, melkein kävi päälle mutta sai ukkonsa pidettyä kii.

Mutta eihän tässä, tiedä onko tuo nyt sitten ystävä ikinä ollukaan kun noin vaan heittää ystävyyden hukkaan.


 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
hmm. no mulle ainakin ois aiva sama, se joka ei musta tykkää ei tiedä hyvästä mitään :D :wave:
Ollaan kuitenkin ystäviä oltu ties kuinka kauan, ja sit kun löytää eukon niin se saa haukkua minut lyttyyn ja ihan suotta. Sitten ei edes tervehditä enään. Jotenkin aika paskamainen olo
:(
 

Yhteistyössä