Alkuperäinen kirjoittaja Fun Clubin jäsen nr.1:
Alkuperäinen kirjoittaja buohaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Fun Clubin jäsen nr.1:
Kysymyksiä Lotharia mollaavalle multipersoonalle!
-Onko mielestäsi miehekästä haukkua ihmistä jota et luultavasti tunne, anonyyminä?
-Missä olet nähnyt Lotharin vatkaavan ja pumppaavan. Vai ovatko ne sinun sairaan mielikuvituksen tuotetta? Tietääkseni Lotharilla on yli 1000! kaatoa joten kyllä siinä todellakin riittä pumppaamista!
-Missä on muka paljastettu Lotharin kirjoittavan omakehuviestejä?
-Olet mielestäsi hyvin perillä Lotharin koulutuksesta ja rahojen lähteestä. Mistä nämä tiedot tulevat ja ovatko ne totta?
-Olet myös mielestäsi perillä Lotharin autoista. Onkohan asia kuitenkin niin?
-Missä olet nähnyt yleisön myötähäpeää? Oletko ollut koskaan paikanpäällä? Missä olet nähnyt pumpun?
Kirjoitukisistasi paistaa läpi suunnaton kateus ja ilmeisesti sinun oma elämä on sen verran tapahtumaköyhää että seuraat muiden tekemisiä ja käytät energiaasi heidän mollaamiseen. Mitä muita julkkiksia mollaat eri palstoilla?
[viesti moderoitu]
Mutta miksi et vaivautunut vastamaan kysymyksiin kun kerran virtaa riittää muitten mollaamiseen. Voisitko kertoa miten tämä "1000 ja se huutomerkki" paljastaisi että tämä olisi Lotharin kirjoittamaa, taas?? Tuleeko tänne julkkispalstalle mielestäsi tuhansia viestejä päivässä. Kannattaisikohan tarkistaa todellinen viestien määrä. Vai onko niin että itse suollaat tuhansia mollausviestejä eri forumeille, päivittäin!?
Etkö näe miten säälittävältä vieraan ihmisen mollaaminen ja herjaaminen näyttää. Ja vielä anonyyminä.
Ja voin kertoa että en ole Lothar mutta fanitan Lotharia ihan kybällä!!! Revi siitä!!!
Vastaamaan kysymyksiin? Olet siis vielä tyhmempi, kuin miltä näytät. Vastailet varmasti itse silloin, kun sinulta ei mitään kysytä ja se on täälläkin huomattu? Taidat vastailla jopa itse itsellesi, vai mitä? Kysymyksesi eivät MITENKÄÄN liittyneet minuun. En vastaile muiden kirjoittajien puolesta. He itse kertokoot, mitä mieltä ovat.
Tämä "tuhansia viestejä päivässä" on Ellien ylläpidon ilmoitus, joten ei, minun mielestäni ei tänne tule tuhansia viestejä, mutta ylläpidon mielestä tulee. Jos aihe vielä enemmälti kummastuttaa, suosittelen kääntymistä paikan ylläpidon puoleen.
Heh, edelleen lisää varmistuksia; kukapa nolo olisi se Lotharfaninro1 ja se yksi ainoa fani, kuin hän itse. CATCH YOU!!!
Se on moro, jotkut lähtee aamulla hyvinpalkattuun duuniin, joillakin taas ei ole sitä satasenkaan keikkaa...lähipäivinä?...lähiviikkoina?...edes lähikuukausina...? Please. Ryhdistäydy!