Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
=090786
Alkuperäinen kirjoittaja Sussu the *ussu:
Alkuperäinen kirjoittaja PA-anssi:
Nyt kun on selvitetty, että tulot ei ole kummoiset, paljon puhuttua kiinteistönomistustakaan ei ole, niin saapahan tuota sitten ottaa varmaan noista kaadoistakin osan pois. Ehkä noin 90 % pois, juuri sen verran mitä muissakin jutuissaan on liioiteltu.
[viesti moderoitu]
Muiden ihmisten runkkaamisestahan et voi tietää, jota ole hyvä ja jatka vaan kaikessa rauhassa yksinäistä harrastustasi. Kun perustelut loppuvat, eikä asiallinen keskustelukaan suju, niin voihan sitä tuollaista tekstiä tullakin mieleen.

Salapoliisit
Nyt kun on selvitetty, että tulot ei ole kummoiset, paljon puhuttua kiinteistönomistustakaan ei ole, niin saapahan tuota sitten ottaa varmaan noista kaadoistakin osan pois. Ehkä noin 90 % pois, juuri sen verran mitä muissakin jutuissaan on liioiteltu.
[viesti moderoitu]
Kerropa, missä on herjattu? Jos hänen tulot, varallisuus tai omaisuus on jotain muuta, kuin täällä aiemmin todettu, niin se on kyllä herjaus. Kerropa nyt sitten, mitkä hänen tulot mielestäsi on? Mikäli et pysty perustelemaan, olet itse syyllistynyt juuri kunnianloukkaukseen tämän sivuston kirjoittajia kohtaan!

PS. bytheway, verotiedot ovat ihan julkisia samoin kuin kaupparekisteritiedot. Onko siellä mielestäsi virheellistä tietoa?
No kerropa sitten meillekin kuka omistaa Mäntyharjun Torinkulma Oy nimisen firman ja paljon sen liikevoitto oli viimevuonna!

analyted
1. Mr.Lothar on suosittu extremetaiteilija
2. Mr Lothar on maan aikuisviihteen ykkösnimiä
3. Mr.Lothar pystyy myös itsekin tekemään elokuvia
4. Mr.Lothar on karismaattinen ja näyttävä mies
5. Mr.Lothar ajelee ferrarilla, jo pelkästään tämä saa miehet kateellisiksi

Revi tästä ennenkuin alat taas arvostelemaan Mr.Lotharia.

( )
Alkuperäinen kirjoittaja Hahhah:
On se kumma kun a.n.s.s.i. sivupersonoineen heti olettaa, että häirikkökirjoittajista puhuttaessa puhutaan hänestä.

a.n.s.s.i. a.n.s.s.i., ei kaikki maailmassa liity sinuun, vaikka niin näyt luulevan.
Mitä muuta "häirikkökirjoittajista" käsittävä artikkeli tekisi tässä ketjussa ellei
sillä joku kateen mykistävä pikku-m..kku yrittäisi kammeta Mr.Lotharia.

Lahettaja
Alkuperäinen kirjoittaja Salapoliisit:
[viesti moderoitu]
Kerropa, missä on herjattu? Jos hänen tulot, varallisuus tai omaisuus on jotain muuta, kuin täällä aiemmin todettu, niin se on kyllä herjaus. Kerropa nyt sitten, mitkä hänen tulot mielestäsi on? Mikäli et pysty perustelemaan, olet itse syyllistynyt juuri kunnianloukkaukseen tämän sivuston kirjoittajia kohtaan!

PS. bytheway, verotiedot ovat ihan julkisia samoin kuin kaupparekisteritiedot. Onko siellä mielestäsi virheellistä tietoa?
No kerropa sitten meillekin kuka omistaa Mäntyharjun Torinkulma Oy nimisen firman ja paljon sen liikevoitto oli viimevuonna!
Jos noin kovasti kiinnostaa, käypä kuule vaikka ihan itse katsomassa jostain kyseistä palvelua tarjoavasta yrityksestä. Totta kyllä on, että Anssin nimeä ei kyseisen yrityksen tiedoista löydy.

Salapoliisit
Alkuperäinen kirjoittaja Lahettaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Salapoliisit:
[viesti moderoitu]

Jos noin kovasti kiinnostaa, käypä kuule vaikka ihan itse katsomassa jostain kyseistä palvelua tarjoavasta yrityksestä. Totta kyllä on, että Anssin nimeä ei kyseisen yrityksen tiedoista löydy.
No mitkä yritykset tarjoaa kyseisiä palvelveluja, kerro mistä sinun tietosi on peräisin.

Nyt alkoi kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lahettaja:
No vaikkapa Asiakastieto. Ylläpito poistanee, jos katsoo mainokseksi...
Sinä kun tunnut tietävän noin hyvin että mistä saa mitkäkin tiedot niin voisitko kertoa kuka omistaa nuo autot, veneet ja talot joiden kuvia löytyy Lotharin cityn kuvagalleriasta osoitteesta http://www.city.fi/kuvagalleria/images.php?n=lothar

eteerinen esteetikko tyttö.
Olen nuori, vähän ujokin ja yhä neitsyt tyttölapsi mutta fanitan salaisesti Mr. Lotharia ihan kympillä. Sanokaa mitä sanotte, mutta mies on mielestäni ulkonäöltään ihan kuin nuori jumala ja toivoisin niin kovasti että menettäisin impeyteni juuri hänenlaiselleen kokeneelle maailmanmiehelle.

joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja Miia Kukkanen:
Mä olen muuten pannut ton Anssin kanssa. Ei ollut hyvä, mutta ei huonokaan.
Tosiasia on se että kun Mr Lothar on ollut yli tuhannen naisen kanssa "sillai" niin on fakta että melkein jokaisen tuttavapiiristä löytyy joku joka on, tai tuntee jonkun joka on ollut Mr Lotharin kanssa. Oletko sinä yksi heistä??? Keep your daughters safe, Mr Lothar is around the corner...

Buohaha,,,,,
"Mr Lothar is around the corner". Aijaiiiih, mun mahaan sattuu, niin paljon naurattaaaaaahhhh..... Vai on lötkö taas yltympäri kulmilla..... Aijjaiihhhhhh, onko se taas kaatuillut kännissä.......?????????

joo-o
Mr Lotharin herjaaja iski JÄLLEEN melkein välittömästi. Hän todennäköisesti päivystää palstalla ympäri vuorokauden ja on näin valmiina iskemään, ja loukkaamaan Mr Lotharin kunniaa! Säälittävää!!

RealMan, The
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Mr Lotharin herjaaja iski JÄLLEEN melkein välittömästi. Hän todennäköisesti päivystää palstalla ympäri vuorokauden ja on näin valmiina iskemään, ja loukkaamaan Mr Lotharin kunniaa! Säälittävää!!
Kyseisen kaltaisia viestejä on alkanut satamaan kummasti tänne sen jälkeen, kun lotsar jäi kiinni tässä(kin) ketjussa kirjoittamisestaan. Toki aikaahan hänellä varmasti (tulojen tai lähinnä niiden puutteen vuoksi) on. Keksi lotsar jotain omaa joskus, jookos? Catch you!

joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja RealMan:
Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Kyseisen kaltaisia viestejä on alkanut satamaan kummasti tänne sen jälkeen, kun lotsar jäi kiinni tässä(kin) ketjussa kirjoittamisestaan. Toki aikaahan hänellä varmasti (tulojen tai lähinnä niiden puutteen vuoksi) on. Keksi lotsar jotain omaa joskus, jookos? Catch you!
Ensinnäkin en ole Mr Lothar, vaikka salaisesti toivoisin oleväni hän. Onhan miehellä ollut yli 1000 naista mikä on todella kova suoritus. Mutta asiaan, eli voistiko osoittaa missä kohtaa Mr Lothar olisi jäännyt kiini omakehuviesteistä. Olet aikaisemminkin mollannut tässä ketjussa Mr Lotharia. Antaako se tyydytystä?

RealMan, The
Tulin katsomaan, mikä tämä ketju on. Olin ihan ilman mitään ajatuksia lotsarista, koska en häntä edes aimmin tiennyt. Tietty käsitys on nyt syntynyt, kiitos siitä kaltaistesi. Se käsitys on nimittäin huonosti ansaitsevasta vähän syrjäytyneestä maalaisaikamiespojasta.

En ole mitenkään "mollannut" lotsaria, ja ei, en saa sellaisesta mitään tyydytystä. Kerropa, missä kohtaa mollaukseni on? No, jokainen tyylillään, mutta lähinnä tämä ketju saa kyllä säälimään kyseistä lotsaria.

[viestiä moderoitu]

joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja RealMan:
Tulin katsomaan, mikä tämä ketju on. Olin ihan ilman mitään ajatuksia lotsarista, koska en häntä edes aimmin tiennyt. Tietty käsitys on nyt syntynyt, kiitos siitä kaltaistesi. Se käsitys on nimittäin huonosti ansaitsevasta vähän syrjäytyneestä maalaisaikamiespojasta.

En ole mitenkään "mollannut" lotsaria, ja ei, en saa sellaisesta mitään tyydytystä. Kerropa, missä kohtaa mollaukseni on? No, jokainen tyylillään, mutta lähinnä tämä ketju saa kyllä säälimään kyseistä lotsaria.

[viestiä moderoitu]
Vai että oikein ensimmäistä kertaa katsomassa tätä ketjua mutta heti olit tietävinäsi että Mr Lothar olisi jäännyt kiinni omakehuviesteistä.
Kerro nyt poika missä!??

[viestiä moderoitu]

Lötsäri pois
Ylläpito hei? Kuinka te sallitte näin heikkotasoisen viestiketjun olemassaolon täällä? Tämän roikkuminen aina täällä ensimmäisenä tekee koko palstasta aivan naurettavan.

Miukuliina
"Vai että oikein ensimmäistä kertaa katsomassa" Missä siel lukee, että ensimmäistä kertaa? Mä en ainakaan nää. Ei kannata lukea "rivien välistä", jos ei vaan osaa.

Yhteistyössä