sysydysys
ei sitä ole!!Alkuperäinen kirjoittaja säälittävä yritys:Missä se fanien keskustelu on?
ei sitä ole!!Alkuperäinen kirjoittaja säälittävä yritys:Missä se fanien keskustelu on?
*menee täysin sanattomaksi, huimaa* Oho! Mikä mies. Täytyy sanoa että onpa timmissä kunnossa, ja täydellinen six-päkki kaiken lisäksi. Mistä oikein tuollaisia saa?Alkuperäinen kirjoittaja Fitness Expoon menossa:
Tässä kuvassa Lothar näyttäisi olevan aika tiukassa kunnossa.
Tulossa ollaan. Kerran mukana olleena en voi muuta kuin suositella lämpimästi.Alkuperäinen kirjoittaja Pålnåparty RULES!:Ketkä kaikki fanit aikovat osallistua Pålnoparty vol.4:ään??
Ylipainoisilla ja möhömahaisilla lyhyenlännillä peräkammarin pullareisillä on vaan sitä pokkaa aina vaan arvostella fittness urheilijan kropan omaavaa Mr. Lotharia. Peppu ylös sieltä lazyboy tuolista ja salille niin kovalla työllä voit joskus näyttää komeallekin miehelle!Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisK:Menee kyllä sanattomaksi nähdessään tuollaisen ruikulan.
Sitä on itse, miksi muita haukkuu, sanoi jo 10-vuotias tyttärenikin. Säälittää.Alkuperäinen kirjoittaja mollarit ne mollarit:Ylipainoisilla ja möhömahaisilla lyhyenlännillä peräkammarin pullareisillä on vaan sitä pokkaa aina vaan arvostella fittness urheilijan kropan omaavaa Mr. Lotharia. Peppu ylös sieltä lazyboy tuolista ja salille niin kovalla työllä voit joskus näyttää komeallekin miehelle!Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisK:Menee kyllä sanattomaksi nähdessään tuollaisen ruikulan.
Mille ihmeen keikalle? Jos tulot on vuodessa kaks donaa, ei sitä keikkaa kyllä ole. Hyväksy "fani" nyt jo vähitellen faktat.Alkuperäinen kirjoittaja Mirva E:Mä olen noitten muiden fanien puolella ihan sata enkä ihmettele yhtään et he hiiltyy kun Mr Lotharii mollataan. Mr Lothar on niinku uber cool ihan oikeesti. Menkää keikalle ja todetkaa se ite!1
Ote Mr Lotharin keikkakalenterista:Alkuperäinen kirjoittaja Naisten.himoama.adonis:Mille ihmeen keikalle? Jos tulot on vuodessa kaks donaa, ei sitä keikkaa kyllä ole. Hyväksy "fani" nyt jo vähitellen faktat.Alkuperäinen kirjoittaja Mirva E:Mä olen noitten muiden fanien puolella ihan sata enkä ihmettele yhtään et he hiiltyy kun Mr Lotharii mollataan. Mr Lothar on niinku uber cool ihan oikeesti. Menkää keikalle ja todetkaa se ite!1
Minä olen tehnyt saman havainnon.Alkuperäinen kirjoittaja tiukan biitin tahtiin:Keikkakalenterissa näyttäisi olevan niin vanhoja kuin uusiakin keikkapaikkoja. Mr Lothar on uros, joka kasvattaa yökerhojen mainetta ja vetää asiakkaita!
Eiliset kehuviestit ovat tulleet seuraavasti:Alkuperäinen kirjoittaja Töpselinenä:Hassu juttu, kun katsoo eilisillan postauksia.
Kehuviestit tulleet klo:
22.04
22.08
22.16
22.19
22.25
22.37
22.38
22.38
22.38
22.40
22.40
22.42
22.44
22.47
On se aika kummallista, että näin monta fania oli taas langoilla yhtä aikaa? Ja sitten on taas monta päivää hiljaista. On se vaan kumma juttu.
Ja jos tämä täysin asiallinen viestini taas moderoidaan, niin otan yhteyttä korkeammalle tasolle.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei se ottanut opikseen:Eiliset kehuviestit ovat tulleet seuraavasti:Alkuperäinen kirjoittaja Töpselinenä:Hassu juttu, kun katsoo eilisillan postauksia.
Kehuviestit tulleet klo:
22.04
22.08
22.16
22.19
22.25
22.37
22.38
22.38
22.38
22.40
22.40
22.42
22.44
22.47
On se aika kummallista, että näin monta fania oli taas langoilla yhtä aikaa? Ja sitten on taas monta päivää hiljaista. On se vaan kumma juttu.
Ja jos tämä täysin asiallinen viestini taas moderoidaan, niin otan yhteyttä korkeammalle tasolle.
15.02
15.09
15.12
15.20
15.23 ja
15.28
Seuraavan "fanipyrähdyksen" tuotokset:
20.41
22.37
22.46
22.57
23.18
23.43
00.12
00.23
00.34
01.42 ja
01.59
Eli ei tuo näitä "naisten" viestejä tehtaileva mies ottanut opikseen, että kannattaisi ripotella ennemmin viestin silloin ja toisen tällöin, se olisi huomattavasti uskottavampaa kuin se, että päivästä toiseen "fanit" olisivat langoilla aina sattumalta yhtä aikaa iltapäivällä ja loppuillasta/alkuyöstä.
Ylläpidon luulisi olevan helppo tarkistaa että onko kyseiset viestit lähetetty yhdestä ja samasta ip-osoitteesta. Jos on, niin ei muuta kuin bannia kyseiselle ip:lle, mutta mikäli taas ei niin sitten bannia tuolle henkilölle joka väittää että nuo edellä mainitut viestit olisi yhden ja saman henkilön lähettämiä.Alkuperäinen kirjoittaja Ei se ottanut opikseen:Eiliset kehuviestit ovat tulleet seuraavasti:Alkuperäinen kirjoittaja Töpselinenä:Hassu juttu, kun katsoo eilisillan postauksia.
Kehuviestit tulleet klo:
22.04
22.08
22.16
22.19
22.25
22.37
22.38
22.38
22.38
22.40
22.40
22.42
22.44
22.47
15.02
15.09
15.12
15.20
15.23 ja
15.28
Seuraavan "fanipyrähdyksen" tuotokset:
20.41
22.37
22.46
22.57
23.18
23.43
00.12
00.23
00.34
01.42 ja
01.59
Eli ei tuo näitä "naisten" viestejä tehtaileva mies ottanut opikseen, että kannattaisi ripotella ennemmin viestin silloin ja toisen tällöin, se olisi huomattavasti uskottavampaa kuin se, että päivästä toiseen "fanit" olisivat langoilla aina sattumalta yhtä aikaa iltapäivällä ja loppuillasta/alkuyöstä.