Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
mari 23
Alkuperäinen kirjoittaja Fitness Expoon menossa:

Tässä kuvassa Lothar näyttäisi olevan aika tiukassa kunnossa.
*menee täysin sanattomaksi, huimaa* Oho! Mikä mies. Täytyy sanoa että onpa timmissä kunnossa, ja täydellinen six-päkki kaiken lisäksi. Mistä oikein tuollaisia saa?

KikkelisK
Menee kyllä sanattomaksi nähdessään tuollaisen ruikulan. Jos kerran kuvittelee olevansa esiintyvä taiteilija, pitää edes vähän jotain tehdä yleisönsä hyväksi ~ kroppansa eteen. Suomesta löytyy tuhansia esiintyviä miespuolisia komistuksia, jotka on niin paljon tuota ukkelia komeampia, että ei ihme, jos ei ole keikkaa eikä tuloja eikä edes sitä kuuluisuutta. Naurattaa koko vanhus.

Suvi.
Ystävättären systeri on käynyt katsomassa ja kehunut kovasti. Nyt kun mä ja Mari ollaan molemmat jo täysi-ikäisiä niin varmaan mekin mennään jollekin tämän syksyn keikalle. Leffoja ollaan jo katsottukin ja ne on kyllä aika rankkoja, mut hyvässä mielessä.

mollarit ne mollarit
Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisK:
Menee kyllä sanattomaksi nähdessään tuollaisen ruikulan.
Ylipainoisilla ja möhömahaisilla lyhyenlännillä peräkammarin pullareisillä on vaan sitä pokkaa aina vaan arvostella fittness urheilijan kropan omaavaa Mr. Lotharia. Peppu ylös sieltä lazyboy tuolista ja salille niin kovalla työllä voit joskus näyttää komeallekin miehelle!

RealBeauty
Alkuperäinen kirjoittaja mollarit ne mollarit:
Alkuperäinen kirjoittaja KikkelisK:
Menee kyllä sanattomaksi nähdessään tuollaisen ruikulan.
Ylipainoisilla ja möhömahaisilla lyhyenlännillä peräkammarin pullareisillä on vaan sitä pokkaa aina vaan arvostella fittness urheilijan kropan omaavaa Mr. Lotharia. Peppu ylös sieltä lazyboy tuolista ja salille niin kovalla työllä voit joskus näyttää komeallekin miehelle!
Sitä on itse, miksi muita haukkuu, sanoi jo 10-vuotias tyttärenikin. Säälittää.

Mirva E
Mä olen noitten muiden fanien puolella ihan sata enkä ihmettele yhtään et he hiiltyy kun Mr Lotharii mollataan. Mr Lothar on niinku uber cool ihan oikeesti. Menkää keikalle ja todetkaa se ite!1

Naisten.himoama.adonis
Alkuperäinen kirjoittaja Mirva E:
Mä olen noitten muiden fanien puolella ihan sata enkä ihmettele yhtään et he hiiltyy kun Mr Lotharii mollataan. Mr Lothar on niinku uber cool ihan oikeesti. Menkää keikalle ja todetkaa se ite!1
Mille ihmeen keikalle? Jos tulot on vuodessa kaks donaa, ei sitä keikkaa kyllä ole. Hyväksy "fani" nyt jo vähitellen faktat.

*Pampler*
Ajattelin ottaa osaa tähän keskusteluun ja todeta tuohon nim. "Naisten.himoama.ad onis"
viestiin, että suuret starat eivät ole keikoilla jokapäivä vaan keikkailevat harvoin ja valitusti itse valitsemissa paikoissa ja itse valitsemien lämmittelijöiden kanssa.

Faktaa tiskiin
Alkuperäinen kirjoittaja Naisten.himoama.adonis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirva E:
Mille ihmeen keikalle? Jos tulot on vuodessa kaks donaa, ei sitä keikkaa kyllä ole. Hyväksy "fani" nyt jo vähitellen faktat.
Ote Mr Lotharin keikkakalenterista:

20.9.2008 Yksityistilaisuus Rauma
27.9.2008 Yksityistilaisuus Kouvola
3-5.10.2008 Pålnåparty vol.4 Villa Lothar Mäntyharju
18.10.2008 Erotic Night by Mr Lothar & Kimberly Ravintola Hummeripoika Haukivuori
24.10.2008 Erotic Night by Mr Lothar & Co NightClub Z-One Varkaus
1.11.2008 Erotic Night by Mr Lothar & Kimberly Ravintola Karhu Kitee
8.11.2008 Erotic Night by Mr Lothar & Lumina Baari & Yökerho Polte Savonlinna
13.11.2008 Mr Lothar Big Brother Extran vieraana SubTV
14-15.11.2008 sEXHIBITION messut Jäähalli Helsinki
9-10.1.2009 Fire Vision Show by Mr Lothar Exotic Night`s Hullu Poro Areena Levi

Ei se ottanut opikseen
Alkuperäinen kirjoittaja Töpselinenä:
Hassu juttu, kun katsoo eilisillan postauksia.
Kehuviestit tulleet klo:
22.04
22.08
22.16
22.19
22.25
22.37
22.38
22.38
22.38
22.40
22.40
22.42
22.44
22.47

On se aika kummallista, että näin monta fania oli taas langoilla yhtä aikaa? Ja sitten on taas monta päivää hiljaista. On se vaan kumma juttu. :D

Ja jos tämä täysin asiallinen viestini taas moderoidaan, niin otan yhteyttä korkeammalle tasolle.
Eiliset kehuviestit ovat tulleet seuraavasti:

15.02
15.09
15.12
15.20
15.23 ja
15.28

Seuraavan "fanipyrähdyksen" tuotokset:

20.41
22.37
22.46
22.57
23.18
23.43
00.12
00.23
00.34
01.42 ja
01.59

Eli ei tuo näitä "naisten" viestejä tehtaileva mies ottanut opikseen, että kannattaisi ripotella ennemmin viestin silloin ja toisen tällöin, se olisi huomattavasti uskottavampaa kuin se, että päivästä toiseen "fanit" olisivat langoilla aina sattumalta yhtä aikaa iltapäivällä ja loppuillasta/alkuyöstä.

Lihava sammakko
Alkuperäinen kirjoittaja Ei se ottanut opikseen:
Kehuviestit tulleet klo:
22.04
22.08
22.16
22.19
22.25
22.37
22.38
22.38
22.38
22.40
22.40
22.42
22.44
22.47

On se aika kummallista, että näin monta fania oli taas langoilla yhtä aikaa? Ja sitten on taas monta päivää hiljaista. On se vaan kumma juttu. :D

Ja jos tämä täysin asiallinen viestini taas moderoidaan, niin otan yhteyttä korkeammalle tasolle.

15.02
15.09
15.12
15.20
15.23 ja
15.28

20.41
22.37
22.46
22.57
23.18
23.43
00.12
00.23
00.34
01.42 ja
01.59

Eli ei tuo näitä "naisten" viestejä tehtaileva mies ottanut opikseen, että kannattaisi ripotella ennemmin viestin silloin ja toisen tällöin, se olisi huomattavasti uskottavampaa kuin se, että päivästä toiseen "fanit" olisivat langoilla aina sattumalta yhtä aikaa iltapäivällä ja loppuillasta/alkuyöstä.

Todellakin, aivan oikea huomio!
Kannattaisi myös keksiä vähitellen toisenlaisia nimimerkkejä, kuin nämä jatkuvasti toistuvat samat; Charlotta Eirasta, Rehevä nainen, Sinkku DD-kuppi, lentoemännät seksitamineissaan, SuperBeibe-90, Urheilullinen Sexybabe, Marketta, Amy, Petra-80...

Mutta onhan tämä hauskaa viihdettä. Hieman kyllä myös säälittää tämä "yksinäinen peräkammarin pullareisi aikamiespoika" :)

Vinkki ylläpidolle
Alkuperäinen kirjoittaja Ei se ottanut opikseen:
Kehuviestit tulleet klo:
22.04
22.08
22.16
22.19
22.25
22.37
22.38
22.38
22.38
22.40
22.40
22.42
22.44
22.47

15.02
15.09
15.12
15.20
15.23 ja
15.28

20.41
22.37
22.46
22.57
23.18
23.43
00.12
00.23
00.34
01.42 ja
01.59

Ylläpidon luulisi olevan helppo tarkistaa että onko kyseiset viestit lähetetty yhdestä ja samasta ip-osoitteesta. Jos on, niin ei muuta kuin bannia kyseiselle ip:lle, mutta mikäli taas ei niin sitten bannia tuolle henkilölle joka väittää että nuo edellä mainitut viestit olisi yhden ja saman henkilön lähettämiä.

yksi kelloon sidottu kaunotar
Omituista että jotkin "no life" tyypit kyttäävät kellonaikoja milloin fanit ovat linjoilla ja ihmettelevät miksi kirjoituksissa on joskus selvä piikki. Kuka sitä nyt työpaikalta kirjoittelisi.

Yhteistyössä