Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Kaunotar -88
Tämän tytön päivä toimarissa on nyt pulkassa. Toivottavasti kehä kolmonen ei olisi tänään niin tukossa kuin yleensä, että mie pääsisin vauhdilla kotiin ja kuumaan kylpyyn. Sitten onkin luvassa Mr. Lothar leffamaratoni, koska olen juurikin hommannut nuo Mr. Lotharin kuumat Rion yöt! On ihanaa laittaa altaani hierova poretoiminto päälle ja katsella Misteriä suoraan kylvystä. Siinä lihakset laukeaa ja vähän muutakin ;-)
Ööh, toimarissa? Mitä olet tehnyt toimitusmääräyksessä? Vai oletko syönyt jonkun asiakkaan toimarin? Sun altaassas kuule enintään pierusi porisee. Laukeaako todella jollain naisella pumppaavaa äijää katsellessa? En oikein usko.

tosttsottsot
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunotar -88:
Tämän tytön päivä toimarissa on nyt pulkassa. Toivottavasti kehä kolmonen ei olisi tänään niin tukossa kuin yleensä, että mie pääsisin vauhdilla kotiin ja kuumaan kylpyyn. Sitten onkin luvassa Mr. Lothar leffamaratoni, koska olen juurikin hommannut nuo Mr. Lotharin kuumat Rion yöt! On ihanaa laittaa altaani hierova poretoiminto päälle ja katsella Misteriä suoraan kylvystä. Siinä lihakset laukeaa ja vähän muutakin ;-)
Ööh, toimarissa? Mitä olet tehnyt toimitusmääräyksessä? Vai oletko syönyt jonkun asiakkaan toimarin? Sun altaassas kuule enintään pierusi porisee. Laukeaako todella jollain naisella pumppaavaa äijää katsellessa? En oikein usko.
Nohnoh! Tekee pahaa ajatella että kun tuo tyttö ja fanikaiffarini nyt ensin selviää ruuhkista kotiin niin hän varmaan lukee mollauksesi. Mister Lothar on minunkin suosikkini ja mielestäni häntä fainttavia ei pitäisi panna halvalla, koska kyse on vain halvallapanijoiden tietämättömyydestä.

Uusi palstalainen
Howdy ho!!

Ilokseni huomasin että tälläkin pastalla Mr Lothar-ketju on suosituimpien joukossa, ellei ihan suosituin. Itse pidän yllä Mr Lothar aiheista fanivebbisivua ja olen ollut fani ihan alusta lähtien. Olen niitä onnekkaita jotka olimme ihan ekalla keikalla. No siitä on aikaa kulunut ja meno vaan parantunut. Ei mut jatkoja vaan kaikille (ehkä joskus jopa Mr Lotharin luona)

Elsa Hangosta
Alkuperäinen kirjoittaja Uusi palstalainen:
Howdy ho!!

Ilokseni huomasin että tälläkin pastalla Mr Lothar-ketju on suosituimpien joukossa, ellei ihan suosituin. Itse pidän yllä Mr Lothar aiheista fanivebbisivua ja olen ollut fani ihan alusta lähtien. Olen niitä onnekkaita jotka olimme ihan ekalla keikalla. No siitä on aikaa kulunut ja meno vaan parantunut. Ei mut jatkoja vaan kaikille (ehkä joskus jopa Mr Lotharin luona)
No howdy hoi vaan ja tervetuloa keskusteluun mukaan! :)

utelijatar.
Alkuperäinen kirjoittaja Uusi palstalainen:
Howdy ho!!

Moikka Uusi!

Jos sinulla sattuisi olemaan niin minä ottaisin mielellään vastaan keikkakuvia, joita ei ole copyrightattu. Mielellään yleisön itsensä kuvaamia. Niitä on hankala löytää netistä ja hakemukseni L.E.F.W jäseneksi on vielä käsittelyvaiheessa, joten en voi saada niitä sieltäkään. Tarvitsen Mr. Lotharin kuvia, koska tapetoin niillä makuuhuonettani. Kun makkarini on valmis niin lupaan postittaa kuvan siitä kaikille joilta olen saanut kuvia ja jotka ovat auttaneet minua projektissani. Thanks.

we love pålnåparty!
Alkuperäinen kirjoittaja Pålnåparty RULES!:
Ketkä kaikki ovat menossa pålnåpartyyn ens kuussa. On kuulema todella kovaa menoa ja erittäin yleellistä, kansainvälistä tunnelmaa.
Boppin' at the pålnåparty

Boppin' at the pålnåparty

Shakin' at the pålnåparty

I've rollin' at the pålnåparty

I've been movin' at the pålnåparty

Everybodys hoppin' Everybody's boppin'

Boppin' at the PÅLNÅPARTY!!!

kaikilla työpaikoilla ei ole nettiä
Alkuperäinen kirjoittaja uuhhhhhhhh:
jahas, tunnin sisään taas tullut paljon viestejä..... hmm....
Taikoittaa varmaan sitä että ihmiset ovat päässeet töistä kotiin ja kiirehtineet lukemaan ja kirjoittamaan Mr. Lotharista.

fanittajatar
Alkuperäinen kirjoittaja buahaahea:
Alkuperäinen kirjoittaja Keskustelua:
No kirjoittakaa sit jotain asiaa pässinpäät!
Taidat Anssi pitää naisia aika helvetin tyhminä?
tää on kyl uskomatonta komiikkaa tää ketju.
Ainoa mikä on komiikkaa tässä ketjussa on nämä muutamat onnettomat herjaajat jotka jauhavat samoja loukkauksia päivästä toiseen. Suosittelen faneille ettei noihin surkimuksiin kiinittetä mitään huomiota.

totta maar
Alkuperäinen kirjoittaja Siis hä:
Keskustelua kaipaisin minäkin. Kuka hän siis on ja onko esiintynyt televisiossa, lehdissä, yms...?
Hän on TV:stä tuttu striptease taiteilija joka taitaa myös tulennielennän. On esiintynyt vaikka missä, viimeksi muistaakseni iltalehdessä ja mtv3 reportaasissa joka käsitteli juuri Mr. Lotharia. Esiintymislista on kokonaisuudessaan ihan liian pitkä täällä esitettäväksi, mutta toivon että vastasin jo kysymykseesi.

Epäilys!!!
Huomaatteko, miten monta on muuta ketjua ovat melkein kuin "mr. lothar". On Lohtanderia, Lothar Matthäusta, A.Viskaria... ettei olisi mollaajapojat astialla!!!!! Toivovat mokomat, että rehelliset Suomen plikat menisivät näihin hämisketjuihin. Toivottavasti HUIKAUSketjut loppuvat pian.

Lue aitoa Lothar-ketjua ja asiantuntevaa syväanalyysiä tästä ketjusta!!!!

Piupali
Johan ton lörtön viestit poistettiin noista aloittamistaan paskaketjusita ja banniakin sai, vai onko muisti mennyt viikossa?

Sitäisi saada tällä kertaa parin kk:n bannin, oppisi kirjoittelemaan todella itsekseen.

Suomi24:lta tuon häirikön viestit poistuvat alle minuutissa, modehan näkee ip:n.

Säälittävää, lörttö, niin säälittävää.

Kaunotartar
Alkuperäinen kirjoittaja vastaajatar.:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis hä:
Keskustelua kaipaisin minäkin. Kuka hän siis on

Hän on tämän hetken kuuminta hottia oleva U.R.O.S joka on saanut jopa dolls ketjun lähiövalaat ajamaan viiksensä!
On muuten mahtava U.R.O.S tuo Suomi 24:n moderaattori! Iih, pyykkäämään...

Yhteistyössä