Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Markareetta
No minä sain klamydian lotharin keikalla 2006. En Lotharin takia vaan yhden tepon joka oli minusta silloin niin hurmaava. En mennyt lääkäriin ja munanjohtimeni rohtuivat umpeen ja siksi en enää koskaan pääse nauttimaan äitiyden iloista.
Nuoret tytöt, annan vinkin:

Vaatikaa kumia niin ei tarvitse katua!

i'm so sorry sista :(
Alkuperäinen kirjoittaja Markareetta:
No minä sain klamydian lotharin keikalla 2006. En Lotharin takia vaan yhden tepon joka oli minusta silloin niin hurmaava. En mennyt lääkäriin ja munanjohtimeni rohtuivat umpeen ja siksi en enää koskaan pääse nauttimaan äitiyden iloista.
Nuoret tytöt, annan vinkin:

Vaatikaa kumia niin ei tarvitse katua!
Ihan kamalaa..mulla ei ole vastaavia kokaemuksia ja en voi edes kuvitella mitä olet kokenut. Mä toivon sulle paljon voimia ja tsemppiä. Hyvä että ei ollut mister lotharin syytä ja muista että aina voi adoptoida lapsia. Jos olet muuten kunnollinen niin sinusta tulee vielä äiti ja hyvä äiti.

T: osanottaja

kyynel ;-(
On aina kamalaa lukea että hedelmällinen alapää on saanut tuta. En halua kuulostaa kylmältä kun sanon että mitä sillä on tekemistä Mr Lotharin kanssa.

Kaikki seksitautijutut karkottaa ne vähätkin fanit jota sillä vähäosaisella edes on. Ei sitä raasua enään tarvitse lyödä, ellette halua nähdä keppikerjäläistä stetsoni päässä ja pumppu munassa pummimassa rahaa parannus pulloon. Minä en halua..

hihittelijä :)
hihihiihh!!!!!!:)))) tää ketju kuolee ihan kohta..aah..ihanaa! lornolle bannit ja oikeaa asiaa tännekin. Kukaan ei varmasti enää lue tätä ketjua ajattelematta tuota tyttörukkaa joka pilasi elämänsä lotikan shöy keikalla omaa ajattelemattomuuttaan. Eihän se Lotharin syytä ole, mutta ketju on kuitenkin mennyttä. pai pai omakehu pösilö

yks kyllästynyt nainen-77
Hei hihittelijä, ei tää Lötsykkä lopeta ikinä.....vaikka täällä kaikki tietää, että se itse tänne kirjoittelee omakehuviestinsä. Maailmanhistorian typerin ketju tämä.

kirjoitan..
Missä kaikki pirret,maaritit,helena,olga18vee ja mona säynätsalosta on? Tässähän alkaa ihan uskoa että ketjua piti yllä vain se fanituksen kohde eikä fanit. Dolssilla on varmaan samoin. No joka päivä sitä oppii jotain uutta.

he he heeeee
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitan..:
Missä kaikki pirret,maaritit,helena,olga18vee ja mona säynätsalosta on? Tässähän alkaa ihan uskoa että ketjua piti yllä vain se fanituksen kohde eikä fanit. Dolssilla on varmaan samoin. No joka päivä sitä oppii jotain uutta.
Etpä osu ihan väärään.

Suoramainontaa TAAS!!
Alkuperäinen kirjoittaja totuus ei pala tulessakaan:
Mr. Lothar on reilusti yli tuhannella kaadollaan oikeutetusti suomen panokone nr.1
Ja aina ajankohtainen!!!
Onpas Lotikka myohaan hereilla tanaan. Siina tuli taas ne surkeat muka-kaadot, panokoneet (yeah, RIGHT!) sun muu typerat kliseet. Ei edes valita peitella enaa kuka kirjoittaja oikeasti on.

Milloin, oi milloin mode vihdoinkin poistaa tan lotson ikioman mainospalstan. Kukaan muu ei tietenkaan saa mainostaa omaa pisnestaan taalla, mutta lotikka saakin Elleissa erityiskohtelua.

uuuuuuuuuuuuh
Alkuperäinen kirjoittaja Suoramainontaa TAAS!!:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus ei pala tulessakaan:
Mr. Lothar on reilusti yli tuhannella kaadollaan oikeutetusti suomen panokone nr.1
Ja aina ajankohtainen!!!
Onpas Lotikka myohaan hereilla tanaan. Siina tuli taas ne surkeat muka-kaadot, panokoneet (yeah, RIGHT!) sun muu typerat kliseet. Ei edes valita peitella enaa kuka kirjoittaja oikeasti on.

Milloin, oi milloin mode vihdoinkin poistaa tan lotson ikioman mainospalstan. Kukaan muu ei tietenkaan saa mainostaa omaa pisnestaan taalla, mutta lotikka saakin Elleissa erityiskohtelua.
kyllä mua ainakin harmittais jos tää ketju häviäis. jäis monet naurut nauramatta, sen verran koominen kaveri on tämä ketjun päähenkilö.

seiso ja pala mene ja tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja lkösdf:
Onko Lottarilla ollut eilen keikka (geak),kun ei viime yönä yksikään "fani" ole tullut kertomaan pikkareittensa pyykkäämisestä?
Ehkä ketjun ylläpitäjät; lothar itse, se yksi fani ja myös anti löttär ovat kaikki olleet perjantaina jossain muualla.

pyökki beach bum's
Alkuperäinen kirjoittaja Buohahahhaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lkösdf:
Onko Lottarilla ollut eilen keikka (geak),kun ei viime yönä yksikään "fani" ole tullut kertomaan pikkareittensa pyykkäämisestä?
Vaan GIG!
Tuo geak on vaan palstalla rehottava huuli ku blötsäri jälleen kirjoitteli itselleen hälle tyypillisellä ala-asteen apukoulu englannilla. Geakille ollaan menossa juu! xD

tshuhnia tshuhnia
Niin tai sitten ikä 22 vuotta ja pituus 175 sm. Taitaa Venäjän karjalan puolellakin olla faneja. Tuo Mr. Lotharin maine se vaan kiirii ympärt ämpärt Isänmaan. No ei siinä mitään pahaa ole..

Nexus6 ja Raakkel
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain.... Time to die.

Peräkammarinpojat haluaisivat hävittää Mr. Lotharin aamuaurinkoon, aamuiseen sumuun ja usvaan ja että Ellit eivät häntä enää edes muistaisi.

Niin ei käy, koska meitä faneja on liian paljon estämään sen ja keikoilla nähdään!!!

Y.E.A.H !
Alkuperäinen kirjoittaja Nexus6 ja Raakkel:
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain.... Time to die.

Peräkammarinpojat haluaisivat hävittää Mr. Lotharin aamuaurinkoon, aamuiseen sumuun ja usvaan ja että Ellit eivät häntä enää edes muistaisi.

Niin ei käy, koska meitä faneja on liian paljon estämään sen ja keikoilla nähdään!!!
Keikoilla nähdään ja dissaajille kuonoon!!!!!!

Ei todellakaan fani
todella ylimielinen, itteensä täynnä oleva tekemällä tehty jätkä! tietäisitte vain mimmosia juttuja se puhuu, ja mimmonen 2 naamanen tyyppi se on!! eikä noi sen leffatkaan mitään seksihaluja herättäviä ole. Tulen nielennän ehkä osaa, mutta ei siitä aikuisviihdealan ihmiseksi ole...

Sanna 18v 160cm 50kg C75
Alkuperäinen kirjoittaja Ei todellakaan fani:
todella ylimielinen, itteensä täynnä oleva tekemällä tehty jätkä! tietäisitte vain mimmosia juttuja se puhuu, ja mimmonen 2 naamanen tyyppi se on!! eikä noi sen leffatkaan mitään seksihaluja herättäviä ole. Tulen nielennän ehkä osaa, mutta ei siitä aikuisviihdealan ihmiseksi ole...
Oletko joku kateellinen peräkammarin poika/ämmä kun tulit tänne panettelemaan Mr. Lotharia ja hänen tuhansia fanejaan?

kysyvä¤
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Lothar 4EVA:
Annetaanpa hieman nostetta tälle ketjulle joka on viime päivinä ollut turhan hiljainen. MR LOTHAR 4EVA!!!
Tuota, minä en kyllä tiedä kuka tämä Lothar on ja miksi häntä niin kovasti hehkutetaan? Voisiko joku selventää? Hjälppiä pliis :-/

Yhteistyössä