Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
MrL_AlfaGirl's_Club nro5926
Alkuperäinen kirjoittaja fanittajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi vaihtoehto:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh :(:
Ompa harmillisen pitkä aika seuraavaan showiin :(((..miten saankaan ajan kulumaan :-(
Ostahan vaikka joku Mr. Lotharin Dvd elokuva. (tai vaikka kaikki) Niiden parissa aika kuluu siivillä.
Ehkä paras sarja on Mr Lothar Riossa, 10 yötä ja 10 tyttöä! Niissä Mr Lothar panee nuoria ja kauniita tyttöjä kuin viimeistä päivää, erittäin yleellisissä puitteissa.
Mr Lothar on vähän nuorempi siinä mutta yhtä komea kun nykyäänkin. Maisalla on se special edition siitä. Ei anna kenenkään ottaa kopiota siitä, mutta katsomaan saa tulla. Maisa onkin fanclubin suosituin pyjamabile iltamien järkkääjä.

ystävällinen nainen
Oletko hakenut apua itsellesi? Taidat uskoa ihan oikeasti, että sinulla on oikeita faneja, vaikka kirjoitat tänne ihan itse kaikki nämä sadat ellei tuhannet viestit. Todella surullista, järkyttävää ja hälyttävää. Ole kiltti ja hae apua.

hhahahahahahha
Alkuperäinen kirjoittaja huoh :(:
Ompa harmillisen pitkä aika seuraavaan showiin :(((..miten saankaan ajan kulumaan :-(
Ostahan vaikka joku Mr. Lotharin Dvd elokuva. (tai vaikka kaikki) Niiden parissa aika kuluu siivillä.
Showiin? Onks se vähän kuin tuo aiempi gig? Onko pyökkii näkyny? Kun piti olla pyökkii ja kaikkee???

Haahsuahasahsaushaabuuashahahhahhaaaaaa........ Ei juma, mitä ääliöitä...... aahhahhaaaaaa....

Ellinoora Sikiö-Sutela Hevonperseestä
Minä en ainakaan ikinä voisi paneskella miehen kanssa, jolla ei olisi pyökkiä kartanossaan. En missään nimessä. Pyökki on ehkä tärkein asia sisustuksessa ja ehkä jopa elämässä ylipäätään.

YöjobinLiisa
Minulle Mr Lothar tarjoaa nautinnon kun katson hänen kuvaansa ja unelmoin millaista olisi jos hän tuntisi minut ja haluaisi minua. Kyllähän tyttö haaveilla saa ja hän on upea mies!

Saattaa kuluakin!
Saattaa se aika kuluakin kuin siivillä Lotharin dvd-leffoja katsellessa, jos ne ovat yhtä kuoliaaksi naurattavia kuin tämä ketju pääosin!

Onko niissä leffoissa pyökkii ja kaikkea? Koikkelehtiiko pääosan esittäjä siinä vaaleanpunaisessa karvareuhkassa ja niissä punaisissa muovipöksyissä eksyneen näköisenä? Hengaako mukana ne kaikki tuhat kaatoa, joista valtaosa - ainakin tänne linkattujen kuvien perusteella - näyttää juuri talviunilta heränneeltä?

Saattaa kuluakin!
Alkuperäinen kirjoittaja uu peipe:
Alkuperäinen kirjoittaja be aware!:
Mr Lotharin elokuvat takaavat ihanaa pikkarit kostuttavaa eroottista viihdettä kauniissa maisemissa. Ei kuitenkaan komediaa.
vai pikkarit kostuttavaa komediaa? kattaako kotivakuutus nauruunkuolemisen?
Minä olen kova nauramaan ja joskus kyllä nauran niin kovin, että lähes tulee pissat housuihin, mutta onneksi en kärsi inkontinenssista, joten olen vielä toistaiseksi säästynyt tältä!

Mutta että tosiaan jos kuoleen nauruun Lothar-komediaa katsoessaan, niin korvaakohan henkivakuutus sitä? Vai pidetäänkö sitä itseaiheutettuna kuolemana - vai onko sillä Suomessa ylipäätään väliä! Nämä tärkeät kysymykset on tosiaan syytä selvittää etukäteen.

sörsselssön
siis mitä?!? joko lohtaria ollaan nostamassa Ere Kokkosen ja Speden rinnalle suomalaisen huumorin todellisina nimimiehinä? itse olen toki jo pitkän aikaa tiennyt, että tämä komiikka on mitä mahtavinta viihdettä ja näyttää siltä että myös valtavirta alkaa sen pikkuhiljaa ymmärtämään.

Lothar on mun favorit!

Kuka kehtaa sanoa että ei ole H.O.T ! Katsokaahan tyttelit millaisia hirvityksiä tuolla kadulla ja basareissa vastaan tulee ja verratkaa sitten lihaksikkaaseen ja solariumin ruskeaan tulennielija Vin Diesel kaksoisolento Tarzaniimme. Eiköhän pojot mene 10-0 Mr Lotharille. Niin niin ja nii-in!!

JIOwd
Alkuperäinen kirjoittaja pisteyttäjä:
ne pisteet menee kyllä 10-0 Vin Dieselille, eikä sekään ole kovin ihmeellisen näköinen. Onkos muuten Lotharilla muitakin housuja kuin nuo punaiset inkontinenssipöksyt?
Hyvin sanottu. Pitääköhän pissanhajun sisäpuolella?

BTW meinasin just aiemmalle kirjoittajalle vastata, että varo vaan, lörttö siellä rintamamiestalonsa vintillä kohta heräilee ja juuri niin kävi ;;;;;))))

Irina.
No makunsa kullakin. Mä kallistun ton Mr. Lotharin puoleen koska hän on komea esiintyvä extreme taiteilija. Mulle ei merkkaa se että hänellä on fan clubeja ja fanittajia niin paljon. ainoastaan että hän on Mr. Extreme finland ja unelma mies.

lomapoppoo mökiltä
Alkuperäinen kirjoittaja Irina.:
No makunsa kullakin. Mä kallistun ton Mr. Lotharin puoleen koska hän on komea esiintyvä extreme taiteilija. Mulle ei merkkaa se että hänellä on fan clubeja ja fanittajia niin paljon. ainoastaan että hän on Mr. Extreme finland ja unelma mies.
Hyvin sanottu ja samaa mieltä on täälläkin kolme siskosta ja niiden kaverit!!!

sääliväinen
Alkuperäinen kirjoittaja lomapoppoo mökiltä:
Alkuperäinen kirjoittaja Irina.:
Hyvin sanottu ja samaa mieltä on täälläkin kolme siskosta ja niiden kaverit!!!
Tarkoitat lötikkä kai "kaveri", koska ne 4 "faniasi on nähty. Olet säälittävä.

Yhteistyössä