Mr Lothar on vähän nuorempi siinä mutta yhtä komea kun nykyäänkin. Maisalla on se special edition siitä. Ei anna kenenkään ottaa kopiota siitä, mutta katsomaan saa tulla. Maisa onkin fanclubin suosituin pyjamabile iltamien järkkääjä.Alkuperäinen kirjoittaja fanittajatar:Ehkä paras sarja on Mr Lothar Riossa, 10 yötä ja 10 tyttöä! Niissä Mr Lothar panee nuoria ja kauniita tyttöjä kuin viimeistä päivää, erittäin yleellisissä puitteissa.Alkuperäinen kirjoittaja yksi vaihtoehto:Ostahan vaikka joku Mr. Lotharin Dvd elokuva. (tai vaikka kaikki) Niiden parissa aika kuluu siivillä.Alkuperäinen kirjoittaja huoh :(:Ompa harmillisen pitkä aika seuraavaan showiin ((..miten saankaan ajan kulumaan :-(
Showiin? Onks se vähän kuin tuo aiempi gig? Onko pyökkii näkyny? Kun piti olla pyökkii ja kaikkee???Alkuperäinen kirjoittaja yksi vaihtoehto:Ostahan vaikka joku Mr. Lotharin Dvd elokuva. (tai vaikka kaikki) Niiden parissa aika kuluu siivillä.Alkuperäinen kirjoittaja huoh :(:Ompa harmillisen pitkä aika seuraavaan showiin ((..miten saankaan ajan kulumaan :-(
Saattaa se aika kuluakin kuin siivillä Lotharin dvd-leffoja katsellessa, jos ne ovat yhtä kuoliaaksi naurattavia kuin tämä ketju pääosin!Alkuperäinen kirjoittaja yksi vaihtoehto:Ostahan vaikka joku Mr. Lotharin Dvd elokuva. (tai vaikka kaikki) Niiden parissa aika kuluu siivillä.
vai pikkarit kostuttavaa komediaa? kattaako kotivakuutus nauruunkuolemisen?Alkuperäinen kirjoittaja be aware!:Mr Lotharin elokuvat takaavat ihanaa pikkarit kostuttavaa eroottista viihdettä kauniissa maisemissa. Ei kuitenkaan komediaa.
Minä olen kova nauramaan ja joskus kyllä nauran niin kovin, että lähes tulee pissat housuihin, mutta onneksi en kärsi inkontinenssista, joten olen vielä toistaiseksi säästynyt tältä!Alkuperäinen kirjoittaja uu peipe:vai pikkarit kostuttavaa komediaa? kattaako kotivakuutus nauruunkuolemisen?Alkuperäinen kirjoittaja be aware!:Mr Lotharin elokuvat takaavat ihanaa pikkarit kostuttavaa eroottista viihdettä kauniissa maisemissa. Ei kuitenkaan komediaa.
Osuit kyllä naulan kantaan. Täytyy ängetä seuraavalle keikalle, jos mahtuu :-/Alkuperäinen kirjoittaja hopsuli heisuli hopsansaa:Mageen näkönen ja reteen olonen sälli.
Hyvin sanottu. Pitääköhän pissanhajun sisäpuolella?Alkuperäinen kirjoittaja pisteyttäjä:ne pisteet menee kyllä 10-0 Vin Dieselille, eikä sekään ole kovin ihmeellisen näköinen. Onkos muuten Lotharilla muitakin housuja kuin nuo punaiset inkontinenssipöksyt?
Hyvin sanottu ja samaa mieltä on täälläkin kolme siskosta ja niiden kaverit!!!Alkuperäinen kirjoittaja Irina.:No makunsa kullakin. Mä kallistun ton Mr. Lotharin puoleen koska hän on komea esiintyvä extreme taiteilija. Mulle ei merkkaa se että hänellä on fan clubeja ja fanittajia niin paljon. ainoastaan että hän on Mr. Extreme finland ja unelma mies.
Tarkoitat lötikkä kai "kaveri", koska ne 4 "faniasi on nähty. Olet säälittävä.Alkuperäinen kirjoittaja lomapoppoo mökiltä:Hyvin sanottu ja samaa mieltä on täälläkin kolme siskosta ja niiden kaverit!!!Alkuperäinen kirjoittaja Irina.:No makunsa kullakin. Mä kallistun ton Mr. Lotharin puoleen koska hän on komea esiintyvä extreme taiteilija. Mulle ei merkkaa se että hänellä on fan clubeja ja fanittajia niin paljon. ainoastaan että hän on Mr. Extreme finland ja unelma mies.