Lothar-ketju. Kaikki Lothar jutut tänne!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Julia19
Alkuperäinen kirjoittaja tietotoimisto:
Mr Lothar has left the building... ;-)
Siis voi että mitä! Mä kävin just hakeen sidukkaa mun skootteril ja onko se jo lähteny bildingistä!?! dammid kun aattelin että oisin voinu turistakin vähän syvällisii kun Mr Lothar on mun idoli mut dammid ja Marikakin on tääl ja me ollaan iha fiiliksis millon se tulee takas??

---------------
Löde on paras standupkoomikko ikuna!!!!!!! Älä löde koskaan lopeta!!!!!!! Saadaan nimittäin maan parasta hupia tanssitaidottomuudestasi, pienestä kikulistasi, pokaamistasi rumiluksista, naurettavasta söystäsi, kuplan pohjalle rakennetusta verraristasi...... lista on loputon.

Oletko koskaan ajatellut yletä tasoiseesi ryhmään, rölleihin!!!!! Kysy ihmeessä, jos joksupoksushemale ja hamppuharpputsuuli ottaisivat sinut riveihinsä, olisi nimittäin huumorin määrä maksimoituna.

Kaunotar-88
Varmasti itsekin tajunnut, että porukka nauraa tuollaiselle typerykselle... Olihan se nolo, hävettävä ja typerä. Siinäpä sitten kaikki, mitä löttiksestä on sanottavaa.

400mgBabe
[Linkki moderoitu]

Alkuun kaikki on kuin vanhoja dioja katselisi ja aika slow mutta sitten kun fire show alkaa niin katsokaa ja ihastukaa!

Käytän masennuslääkkeitä ja joskus kodeiinia ahdistustiloihini, mutta kun katson Mr Lotharin esiintymistä niin en tarvitse mitään..hän on luontainen hyvänolon tuoja ainakin minulle..pikkuriikkisiä Lothar reseptoreja aivoissa tai jotain ;)

Kaunotar-99
Alkuperäinen kirjoittaja UTELIAS JAANA:
EN MINÄ TIEDÄ KUN EN OLE NÄHNYT SITÄ! JOTKUT KEHUU JA KATEELLISET HAUKKUU!
JAA, JÄIT NYT KYLLÄ KIINNI, LÖTTIS. MISTÄ TIEDÄT, ETTÄ "KATEELLISET HAUKKUU", JOS ET OLE SITÄ EDES NÄHNYT?

OLETN KUIN LUODON AKKA = KIRPPELIINI YM. YM. YM., JÄÄT RAUKKA VALHEESTA KIINNI JA HOUSUT KINTUISSA!!!!!!!!!!!

BUAHHAHHHHHHAAAAA, CATCH YOU, IDIOT!!!!! AGAIN AND AGAIN!!!!!!

Aion muuten lähettää NYT linkin tästä Lotharille, saapa sitten itse katsoa, onko näissä "pikkarit kastuu" ja "uppia"- viesteissä tahallisen loukkauksen syytteen paikka!

Vaikka olisi miten olematon ns. esiintyjä, ei tarvitse ottaa häntä pakkomielteeksi ja alentaa entisestäänkin olematonta arvoa näillä typerillä viesteillä, jotka tosiaan saavat suuren yleisön ajattelemaan Lotharin olevan yksinkertainen itse itsestään kirjoittelija, mikä näissä paskajutuissa lienee tavoitteenakin, mutta katsellaan...

400mgBabe
Olen kokeillut monenmoisia keinoja saadakseni hyvän olon ja rauhan (MDMA, piri, 2C-i, kannabis, ayahuasca bentzot) Mutta Mr Lothar! Hän näkee kaiken valtavalla silmällään joka leijuu taivaalla ja vetää shown jollaista ei ole maanpäällä nähty! Mr Lothar on rauhan tuoja ja upea lähes mystinen ihminen..

=0986
[Viestiä moderoitu]

Alkuun kaikki on kuin vanhoja dioja katselisi ja aika slow mutta sitten kun fire show alkaa niin katsokaa ja ihastukaa!

Käytän masennuslääkkeitä ja joskus kodeiinia ahdistustiloihini, mutta kun katson Mr Lotharin esiintymistä niin en tarvitse mitään..hän on luontainen hyvänolon tuoja ainakin minulle..pikkuriikkisiä Lothar reseptoreja aivoissa tai jotain ;) [/quote]

No joo, ei nyt porukan olis tarvinnu sitä kuitenkaan ääneen nauraa, vaikka pölöhän se oli. Petrausta, siel oli aiemman yleisön (4 kpl, keskustelivat keskenään) sijasta kuitenkin 14 kpl, joista 7 - 8 katsoi tuon ja osa oli näitä naureskelijoita ja pilkkaajia. Fire-kannustushan tuli lötkön omalta taustanauhalta. Hunksien keikoilla naiset kirkuvat ja huutavat koko ajan pöksyjä pois, sellaista ei näytä tapahtuvan lötkön keikoilla.

keikkagimma
Alkuperäinen kirjoittaja =0986:
Hunksien keikoilla naiset kirkuvat ja huutavat koko ajan pöksyjä pois, sellaista ei näytä tapahtuvan lötkön keikoilla.
Totta mooses naiset kirkuvat puppelipoikien keikoilla kun ne raukat eivät uskalla paljastaa pieniä pippeleitään. M.E.N.S. ja Mr Lothar sen sijaan näyttävät kaiken! Ja onhan heillä mitä näyttää... ;-)

400mgBabe
Alkuperäinen kirjoittaja 400mgBabe:
http://www.youtube.com/watch?v=gdU9t-pecLU

Käytän masennuslääkkeitä ja joskus kodeiinia ahdistustiloihini, mutta kun katson Mr Lotharin esiintymistä niin en tarvitse mitään..hän on luontainen hyvänolon tuoja ainakin minulle..pikkuriikkisiä Lothar reseptoreja aivoissa tai jotain ;)
No joo, ei nyt porukan olis tarvinnu sitä kuitenkaan ääneen nauraa, vaikka pölöhän se oli. Petrausta, siel oli aiemman yleisön (4 kpl, keskustelivat keskenään) sijasta kuitenkin 14 kpl, joista 7 - 8 katsoi tuon ja osa oli näitä naureskelijoita ja pilkkaajia. Fire-kannustushan tuli lötkön omalta taustanauhalta. Hunksien keikoilla naiset kirkuvat ja huutavat koko ajan pöksyjä pois, sellaista ei näytä tapahtuvan lötkön keikoilla.

No mulle toimii Mr Lothar. Jos pidät niistä hunkseista niin riisu pöksysi niille mutta älä dissaa Lotharia! Hunksit on aika mitään sanomatonta viihdettä samalla kuin Mr Lothar tarjoaa ihan kaiken faneilleen. Mr Lothar antautuu lavalla ja näyttää sielunsa. Hunksit ei tee niin ja ovat jälkeenjääneitä ja nynnyjä.

F.A.N.I.
.(....\............../....)
. \....\........... /..../
...\....\........../..../
....\..../´¯.I.¯`\./.../
..../... I....I..(¯¯¯`
...I.....I....I...¯¯.\...
...I.....I´¯.I´¯.I..\...)
...\.....` ¯..¯ ´.......'
....\_________.·´
.....l-_-_-_-_-_-
.....l-_-_-_-_-_I

_-_
Alkuperäinen kirjoittaja keikkagimma:
Hunksien keikoilla naiset kirkuvat ja huutavat koko ajan pöksyjä pois, sellaista ei näytä tapahtuvan lötkön keikoilla.
Totta mooses naiset kirkuvat puppelipoikien keikoilla kun ne raukat eivät uskalla paljastaa pieniä pippeleitään. M.E.N.S. ja Mr Lothar sen sijaan näyttävät kaiken! Ja onhan heillä mitä näyttää... ;-)
"Raukat eivät uskalla paljastaa pieniä pippeleitään."

Mistäs tiedät, että ne on pieniä? Jäät kerta toisensa jälkeen kiinni todella nololla tavalla. Häpeän tyhmyyttäsi.

ilija
.............´¯..........
. ..........|. |.......
............|..|.....
...... /´¯|..I.¯`\....
..../... I....I..(¯¯¯`
...I.....I....I...¯¯.\...
...I.....I´¯.I´¯.I..\...)
...\.....` ¯..¯ ´.......'
....\_________.•´
.....l-_-_-_-_-_-
.....l-_-_-_-_-_I

Siiri.
Kuulehan Ilja

Älä lähde tuolle tielle ja heristämään keskisormea Mr. Lotharille. Älä vihaa sitä häntä koska Mr. Lothar on jotain mitä sinä et varmaan koskaan pystyisi olemaan. Hän on oikea MIES!!!

LOVERBOY
MM MM RRRRRR
MMM MMM RR RR
MM MM MM RRRRRR
MM MM RR RR
MM MM RR RR

LL OOOOO TTTTTTT HH HH AAA RRRRRR
LL OO OO TTT HH HH AAAAA RR RR
LL OO OO TTT HHHHHHH AA AA RRRRRR
LL OO OO TTT HH HH AAAAAAA RR RR
LLLLLLL OOOO0 TTT HH HH AA AA RR RR

!!! !!! !!!