E
Elli77
Vieras
Hei!
Meillä on ollut Losec MUPS (10 mgx2) kokeilussa refluksioireisiin nyt 3 vrk ajan. Lääkäri varoittikin, että aluksi oireet saattavat jopa pahentua. Losecin aikana pulauttelu on lisääntynyt selvästi, samoin maiskuttelu ja nieleskely ja röyhtäily. Ruokahalu (saa pelkkää Neocatea) on huono ja määrät pieniä (n. 100 ml, yleensä mennyt se 150-200 ml). Syöminen on yhtä kiukuttelua.
Onko teillä muilla ollut vaikeuksia Losec aloitettaessa? Kauan teillä on kestänyt sopeutuminen lääkitykseen. Toivotaan niin kovasti, että Losecista apua olisi, kun Zantac ei pojalle sopinut...
Meillä on ollut Losec MUPS (10 mgx2) kokeilussa refluksioireisiin nyt 3 vrk ajan. Lääkäri varoittikin, että aluksi oireet saattavat jopa pahentua. Losecin aikana pulauttelu on lisääntynyt selvästi, samoin maiskuttelu ja nieleskely ja röyhtäily. Ruokahalu (saa pelkkää Neocatea) on huono ja määrät pieniä (n. 100 ml, yleensä mennyt se 150-200 ml). Syöminen on yhtä kiukuttelua.
Onko teillä muilla ollut vaikeuksia Losec aloitettaessa? Kauan teillä on kestänyt sopeutuminen lääkitykseen. Toivotaan niin kovasti, että Losecista apua olisi, kun Zantac ei pojalle sopinut...