Lordi on paha, sitä mieltä olen ollut ja olen edelleen.

Putaansuu olisi oikeasti halunnut tehdä splatterin, erittäin väkivaltaisen ja verta roiskivan elokuvan.

Ennen euroviisuja Lordi nähtiin pahana hirviönä, mutta voiton jälkeen lähes joulupukkina, jota lapsetkaan eivät pelkää. Putaansuun mukaan ihmiset ovat itse halunneet luoda kiltin monsterin imagon.

- Me emme ole muuttaneet mitään. Hirviöt eivät ole lavalla eivätkä elokuvassa kilttejä veijareita, eikä siksi ole ristiriitaakaan.

Näin se putaansuu sanoo itse lehtihaastattelussa!
Eli ei ole pelkästään minun mielipiteeni!
 
Täyttä rautaa
Putaansuun mukaan ihmiset ovat itse halunneet luoda kiltin monsterin imagon.
- Me emme ole muuttaneet mitään. Hirviöt eivät ole lavalla eivätkä elokuvassa kilttejä veijareita,

Puhunkin Lordista, en putaansuusta. Mutta kyllä roolin kantajassakin täytyy jotain olla, että tuollaisen roolin haluaa.
 
Rukoilijasirkka
Mä en jaksa käsittää miestä, joka haluaa esiintyä kuumassa ja hikisessä kumipuvussa. Musakin on aika keskinkertaista eikä oikeastaan edes mitään raskasta.

Mutta mutta, rahaa se kai poikii. joku esiintyy kumipuvussa ja joku ilman pukua.
 
hmps
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en jaksa käsittää miestä, joka haluaa esiintyä kuumassa ja hikisessä kumipuvussa. Musakin on aika keskinkertaista eikä oikeastaan edes mitään raskasta.

Mutta mutta, rahaa se kai poikii. joku esiintyy kumipuvussa ja joku ilman pukua.
Samma här! Eipä ole vielä kolahtanut toikaan örkki!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en jaksa käsittää miestä, joka haluaa esiintyä kuumassa ja hikisessä kumipuvussa. Musakin on aika keskinkertaista eikä oikeastaan edes mitään raskasta.

Mutta mutta, rahaa se kai poikii. joku esiintyy kumipuvussa ja joku ilman pukua.
Tomi on jo kauan aikaa panostanut tuohon visuaaliseen puoleen keikoillaan, asusteet toki liittyvät siihen hänen näkemykseensä hänen musiikistaan. Sallittakoon se kaikille muusikoille. =)
 
:eek: :eek: :eek:
Sehän pahiksissa viehättää, et ne on pahoja. Siis oikeesti, joku syy varmaan on miks Vorhees, Krueger, Pinhead yms viehtäätt enempi kuin.... Nii, missäs leffoissa niitä hyväläisiä olikaan? :xmas:
 
Mulle tuli mieleen se ketju (joko täällä tai av:llä aikoinaan) missä joku väitti Lordin olevan itse Saatana, sillä perusteella että Saatana oli ilmestynyt Lordin hahmossa jollekin uskisrouvalle keskellä yötä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Mun mielestä lordi on lähinnä naurettava.Toisekseen soittaa lastenmusiikkia, eikös lapset ole kuitenkin lordin suurimpia faneja? Sellaiset 5vuotiaat.
Jep, tää kohta tässä mättää ehkä kaikkein eniten.

Eiköhän lasten musiikkia ole joku ihan muu.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Mun mielestä lordi on lähinnä naurettava.Toisekseen soittaa lastenmusiikkia, eikös lapset ole kuitenkin lordin suurimpia faneja? Sellaiset 5vuotiaat.
Jep, tää kohta tässä mättää ehkä kaikkein eniten.

Eiköhän lasten musiikkia ole joku ihan muu.

Mä en ainakaan anna lasten kuunnella lordia!
 

Yhteistyössä