Lopultakin sain ihanaa seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnellinen"

Vieras
Pakko hehkuttaa viikonloppua. Sain seksiä edestä ja takaa, alta ja päältä, hitaasti ja kovaa. Kaikkea mahdollista kokeiltiin ja sain nauttia täysillä. Mies jaksoi kolme kertaa peräkkäin, vieläpä kahtena päivänä. Tämä ilotulitus teki hyvää, varsinkin kun olen ollut viime vuodet lähes ilman seksiä.

kyllä se rentouttaa... ;) itsellä on takana 2kk alkuhuuma ja aina vaan paraneee. Tälläisestä ennen ollut tietoakaan. Monta kertaa päivässä ja melkeinpä aina kun nähdään .

Vähän kummallinen asenne ja sanamuodot. "Sain"? Etkö itse harrastanut seksiä? Vähän kuulostaa kuin seksi olisi sinulle jokin palvelus jonka miehen on velvollisuus suorittaa.
Jos mies jaksaisi tai pystyisi vain kerran, niin olisiko se sitten aivan paskaa seksiä? Eikö muuta voi keksiä kuin panemisen jos sulla on haluja? Sormin, suulla, seksileluilla jne.

[QUOTE="onnellinen";28784102]Pakko hehkuttaa viikonloppua. Sain seksiä edestä ja takaa, alta ja päältä, hitaasti ja kovaa. Kaikkea mahdollista kokeiltiin ja sain nauttia täysillä. Mies jaksoi kolme kertaa peräkkäin, vieläpä kahtena päivänä. Tämä ilotulitus teki hyvää, varsinkin kun olen ollut viime vuodet lähes ilman seksiä.[/QUOTE]

Vähän kummallinen asenne ja sanamuodot. "Sain"? Etkö itse harrastanut seksiä? Vähän kuulostaa kuin seksi olisi sinulle jokin palvelus jonka miehen on velvollisuus suorittaa.
Jos mies jaksaisi tai pystyisi vain kerran, niin olisiko se sitten aivan paskaa seksiä? Eikö muuta voi keksiä kuin panemisen jos sulla on haluja? Sormin, suulla, seksileluilla jne.

Mikäs katkera pilkunnussija sinä olet? Enpä nyt kiinnittänyt sen kummemmin huomiota sanamuotoihin.

Tarkennetaan sen verran, että mieskin sai hyvää seksiä. Sormet ja suu oli myös käytössä molemmin puolin. Miehen sanoin:"Parasta seksiä, mitä ikinä on ollut". Turha sinun on siis tätä tyytyväistä ja tyydytettyä 'miesparkaa' säälitellä. Kunhan nyt vain innoissani kerroin asian omasta näkökulmastani. Kumma jos et tajua, että yleensä siinä samalla myös mies nauttii, jos nainenkin nauttii.

Yhteistyössä