kimppapano

Tämä on sitten fiktiota:

Eräänä lauantai-iltana kävin mökin saunassa ja kuivattelin itseäni siinä laiturilla aivan alastomana. Ajatus seikkaili ties missä ja käsi kävi välillä pimpsan seutuvilla enkä huomannut ollenkaan että mun touhuille oli pari kolme todistajaa naapurimökistä. Olivat tulleet katsomaan oliko mulla kaikki hyvin kun mua ei ollut näkynyt koko päivänä touhuamassa pihalla. Mä vaan naurahdin että oli ollut muuta tekemistä. Yksi heistä, Jarno kysyi että saadaanko katsoa kun sä teet itelles hyvää, kun näytti niin mielenkiintoiselta. Mä sanoin että tossa laiturilla on penkkejä että ollos hyvä vaan ja ilman estoja jatkoin siitä mihin jäin, ainoa mitä en pystynyt itselleni tekemään niin pimpsan nuoleminen, kaikki muu kyllä luonnistui senkin edestä. Olin ottanut surisevan moottoroidun sauvani mukaan mökille ajatellen että siitä voisi vielä olla hyötyä. Miehet katselivat siinä touhujani aikansa ja Jarno laskeutui sitten minun viereeni ja kysyi saanko auttaa. No tottahan toki. Jarno sitten työnsi moottorisauvan märkään vakooni ja toisen käden sormella kosketti paisunutta häpyhuultani, että teki nannaa, voihkin siinä aikani. Sitten Jarno otti sauvan pois sisältäni ja levitti jalkojani enemmän levälleen ja työnsi päänsä vakooni ja rupesi nuolemaan paikkaani, olin aivan ekstaasissa. Sitten Esa tuli siihen viereeni ja ryhtyi puristelemaan rintojani ja kovaksi turvonneita nännejäni. Otin Esan kullin käteeni ja sivelin sitä kuin hienoa posliinia olevaa tavaraa, ja työnsin sen suuhuni, imin sitä kuin tikkari ja pyörittelin kieltäni kullin ympärillä. Vielä siihen tuli Sakke ja tuli mun taakse ja rupesi nuolemaan pyllyni vakoa sillä seurauksella että sain ensimmäinen orkun. Sakke työntyi aluksi hitaasti kohti anusta ja työnsi kullinsa voimalla sisään ja runkkasi kulliaan pyllyn reiässäni, huusin niin kovaa kuin jaksoin että nussikaa voimalla, aah, tekee ihanaa. Sitten Jarno käski mun mennä päälleen ratsastamaan ja Sakke teki edelleen työtänsä mun pyllynreiän kimpussa, nussi ja välillä veti pois ja taas uudestaan. Jarno työnsi kullini #&%?$!* reiästä sisään ja siinä sitten ratsastin Jarnon kulli #&%?$!* sopukoissa, Sakke nussi takaapäin anukseen ja mulla Esan kulli suussa. Esa laukesi suuhuni ja siveli rintojani spermallaan. Sitten pojat vaihtoivat paikkoja, Esa tuli mun alle ja käännyin pylly Esan naamaa vasten että Esa pääsi nuolemaan märkää pyllyvakoani, sitten siirryin alemmas ja laskeuduin Esan kullin päälle niin että se humahti sisään, siinä sitten ratsastin Esan kullilla ja Jarno puristeli rintojani, sitten vaihdoin asentoa Esan päällä, Esa otti välillä kullinsa sisältäni pois, menin selälleni Esan päälle suoraan anus kohti kullin päätä ja Esa työnsi kullinsa suoraan anukseeni, ja Sakke tuli etukautta sisääni. Ja vielä kerran pojat vaihtoivat paikkaa että jokainen sai #&%?$!* mua sekä edestä että takaa ja kumpaankin reikään. Sain varmaan valehtelematta useampia orkkuja peräkkäin, #&%?$!* oli haljeta kun pojat työnsivät jokainen kukin vuorollaan kulliaan sisääni kummastakin reiästä. Siinä sitten lauenneina mentiin vielä saunaan joka oli lämmin eikä pojat malttaneet sielläkään pitää näppejään musta erossa vaan sessio alkoi uudestaan vielä voimakkaampana. Sitten he pesivät jokainen minut naimisen aikana joka paikasta niin että olin aivan yltäpäältä märkänä omista aineistani. Nussimista ja panemista jatkui yömyöhään kunnes pojat olivat niin raukeita että jäivät mökilleni yöksi ja aamulla taas sama uudestaan ennenkuin lähtivät kotiaan kohti, minä jäin mökille. Ajattelin että haluun ton kokea vielä uudestaan joskus, niin ihanaa se teki kun kolme miestä oli kimpussani. Että sillä lailla, olispas tää totta mut kun ei ole.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 13:59 eräs kirjoitti:
Tää sun kerronta tapa ei ole ehkä ihan parhaimmasta päästä :/
"Nepä sitten teki sillai ja minäpä sitten sillai..." :$
No niin, taas eräs joka taitaa olla kateellinen, kirjoita ite parempi tarina jos osaat, toi oli aika törkeetä
 

Yhteistyössä