VAU!!!!! Onnea! Kauanko sun urakka on kestänyt? 'Tunteeko' tutut/puolitutut sut vielä?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Lähtöpaino oli 95 kiloo ja siitä pudotettu melkolailla...
Nyt 67 kg.
Jos tuosta vielä putoaa 7kg ni en laita pahakseni, mutta tämäki on ihan jees mulle
60kg olis se aivan unelmatavote mikä sillon 95 kilosena oli haave vain...nyt se tuntuu melko todelliselta...
Hurjasti onnea Tuo on jo vaatinut pitkäjännitteisyyttä, nostan hattua. Itsellä tullut 4-kympin jälkeen viitisen kiloa ja eivät tunnu lähtevän.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Lähtöpaino oli 95 kiloo ja siitä pudotettu melkolailla...
Nyt 67 kg.
Jos tuosta vielä putoaa 7kg ni en laita pahakseni, mutta tämäki on ihan jees mulle
60kg olis se aivan unelmatavote mikä sillon 95 kilosena oli haave vain...nyt se tuntuu melko todelliselta...
Mulla oli ennen raskautta sama paino kuin sulla,pituutta vähän vähemmän.Olin tyytyväinen.Näytin parhaalta nuissa mitoissa.Silloin kun painoin alle 65kiloa,niin en ollut mitenkään kaunis näky.Alkuperäinen kirjoittaja v:On kyllä hyvin onnistunut. Mikä sun pituus on? Mietin omaa painoa kun 175 ja 74kg ja pitäis tuo 5 pudottaa.
169cmAlkuperäinen kirjoittaja v:On kyllä hyvin onnistunut. Mikä sun pituus on? Mietin omaa painoa kun 175 ja 74kg ja pitäis tuo 5 pudottaa.
TänksAlkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:tsiisus!
Hieno , ei kun upea suoritus!!!!
Kaikki hienot vinkit kehiin, kuinka teit sen???
Menikö kauan?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:TänksAlkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:tsiisus!
Hieno , ei kun upea suoritus!!!!
Kaikki hienot vinkit kehiin, kuinka teit sen???
mä alotin kuolemanrääkillä :ashamed: liikuin joka päivä. kuuden kilsan lenkki joka ikinen päivä ja söin tuskin mitään alkusysäys ku läks käyntiin ni vauhti tasaantu ja pikkuhiljaa putos. Kyllä mä oon herkutellukki, mutta varmaan elämäntavat muuttu niin paljon et välillä ihan tiedostamattaki laihutin
Sitkee sissi oot. Kateeksi käy! Siis tuota luonteenlujuutta!Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:yhteensä kaks vuotta. välissä oli taukoja että paino pysy samassa. 75 kg oli paha, siitä ei oikeen päässy mihinkään.