Nimimerkki........Ikä...Hoito...Synnäri....Monesko.....Laskettu aika
Astarte.............32v..1. IVF:n 2.PAS..NKL.........esikoinen........17.7.
Riepuriia...........33v...1. IVF:n 2.PAS..SAS.......Kolmas...........17.7.
Miimi78.................................................................... Keskenmeno
Tinuli...............37v........3icsi..........K_PKS.......toinen.............30.7.
Stelliina.................................................................. ...................?
Nasu29............30v.......1ICSI:n 1.PAS.....OYS.........esikoinen.....4.8.
Tikru70.....................38v ......3. Ivf.........................esikoinen......5.8.
Belle70.....................38v.......4. ivf:n pas.............kolmas lapsi.....5.8.
Sini 78.................................................................... Keskenmeno
HelinäKeiju75...........33v......3. IVF 1. PAS..............esikoinen.........8.8
Surppi..................................................................... ........................?
Gerpera...................47v (oho!)................................. ...........n.17.8.
Hillevi..................... 44v.......4.ivf tuores.............esikoinen ...n. 19.8.?
Kajastus................ 34v........2. icsi tuores...........esikoinen....... 19.8.
AinoA...................................................................... ........... n. 19.8.?
Vaahtokarkki.......... 36v ......2.icsin 1. pas................................ xx.8
Osiris.......................33v........luomuylläri...............esik oinen.....21.8.
MinzuS.....................35v.......2.ICSI tuoresiirto......esikoinen.......24.8.
Saga........................31 v......3.icsi tuoresiirto.........esikoinen......26.8.
Vuokko-75...............33 v......1.ivf tuoresiirto...........esikoinen.......3.9. [/quote]
Toivottavasti onnistui tuo päivittäminen.
Hillevi: Ei mun mielestä ainakaan ole hätävarjelun liiottelua jos nimessä olis lapsettomat vaan mun mielestä hyvä idea
Tinuli71: kiitos rauhoittelusta ja nyt varmaan saan ens yön nukuttua kunnolla
ku viime yö meni miettiessä.
Kyllä voi sanoa että nyt kaikki asiat pyörii mun navan ympärillä :kieh: On niin ihana kun täällä saa höpöttää masuasukista ku ei mun kaveritkaan jaksa koko ajana mun raskaus juttuja varmasti kuunnella =) Ne kaverit joilla on lapsia niin niiden kanssa en ole enää missään tekemisissä koska he eivät voineet silloin ymmärtää meidän lapsettomuutta ja sulkivat meidät heidän elämästään pois. Mutta siitä minä olen iloinen että minulla kaikki teidät ystävinä joille saan höpöttellä ja olla huolestunut ja siitä hyvästä halit kaikille :hug: