Loppuvuodesta 2008 plussanneet lapsettomat

Hei,

Tässä uusi ketju jatkoksi Vastikään plussanneet lapsettomat ketjulle. Nyt kun raskaudet ovat edenneet jo hieman alkua pidemmälle, alkaa mietteissä olla erilaisia asioita ja ajatuksia kun silloin, kun kaksi viivaa ilmestyi testiin.

Kun päästään turvallisille vesille, voidaan sitten yhdessä harkita siirtymistä vaikka tuonne Odotus-puolellekin, jos siltä tuntuu.

Hyvää alkanutta vuotta kaikille ja positiivista alkuraskautta

Tikru+pirpana 9+1

Nimimerkki........Ikä...Hoito...Synnäri....Monesko.....Laskettu aika

Astarte.............32v..1. IVF:n 2.PAS..NKL.......esikoinen....17.7.
Riepuriia...........33v...1. IVF:n 2.PAS..SAS.......Kolmas........17.7.
Miimi78.................................................................... Keskenmeno
Tinuli...............37v........3icsi..........K_PKS.......toinen.......... ....30.7.
Stelliina.................................................................. .......................?
Nasu29..................................................................... ..................4.8.
Tikru70.....................38v ......3. Ivf.........................esikoinen...... 5.8.
Belle70.....................38v.......4. ivf:n pas..............kolmas lapsi.....5.8.
Sini 78.................................................................... Keskenmeno
HelinäKeiju75...........33v......3. IVF 1. PAS..............esikoinen.........8.8
Surppi..................................................................... ........................?
Gerpera...................47v (oho!)................................. .............n.17.8.
Hillevi..................... 44v.......4.ivf tuores.............esikoinen ...n. 19.8.?
Kajastus................ 34v........2. icsi tuores..........esikoinen....... 19.8.
AinoA...................................................................... ........... n. 19.8.?
Vaahtokarkki.......... 36v ......2.icsin 1. pas................................ xx.8
Osiris.......................33v........luomuylläri...............esik oinen....21.8.
MinzuS.....................35v.......2.ICSI tuoresiirto......esikoinen....24.8.
Saga.........................31 v......3.icsi tuoresiirto.........esikoinen....26.8.

Kopioin vielä vanhasta ketjusta listamme.

Vaikka olenkin vastikään plussannut, niin siirryn myös tähän uuteen ketjuun. :) Toivottavasti onnistun tässä ketjun kopioimisessa ja päivittämisessä...

Astarte.............32v..1. IVF:n 2.PAS..NKL.........esikoinen........17.7.
Riepuriia...........33v...1. IVF:n 2.PAS..SAS.......Kolmas...........17.7.
Miimi78.................................................................... Keskenmeno
Tinuli...............37v........3icsi..........K_PKS.......toinen.............30.7.
Stelliina.................................................................. ...................?
Nasu29..................................................................... ...............4.8.
Tikru70.....................38v ......3. Ivf.........................esikoinen......5.8.
Belle70.....................38v.......4. ivf:n pas.............kolmas lapsi.....5.8.
Sini 78.................................................................... Keskenmeno
HelinäKeiju75...........33v......3. IVF 1. PAS..............esikoinen.........8.8
Surppi..................................................................... ........................?
Gerpera...................47v (oho!)................................. ...........n.17.8.
Hillevi..................... 44v.......4.ivf tuores.............esikoinen ...n. 19.8.?
Kajastus................ 34v........2. icsi tuores...........esikoinen....... 19.8.
AinoA...................................................................... ........... n. 19.8.?
Vaahtokarkki.......... 36v ......2.icsin 1. pas................................ xx.8
Osiris.......................33v........luomuylläri...............esik oinen.....21.8.
MinzuS.....................35v.......2.ICSI tuoresiirto......esikoinen.......24.8.
Saga........................31 v......3.icsi tuoresiirto.........esikoinen......26.8.
Vuokko-75...............33 v......1.ivf tuoresiirto...........esikoinen.......3.9.

Uusi vuosi ja uusi pino! Hienoa :)
Hyvä idea oli perustaa tämä, mitäs ajattelette olisiko hätävarjelun liiottelua, jos nimessä olisi vielä lapsettomat - ettei vaan joku "vahinkoraskautunut" eksyisi pinoomme. ;)

Onnea Astartelle huomiseen np-ultraan, samoin Tikrulle: toivottavasti Pirpana on tehnyt kasvupyrähdyksen. Meilläkin huomenna varhaisultra ja äsken saunassa ihailin aika pulleita tisujani - kunpa kasvu ei johtuisi vain lääkkeistä. Muita oireita tai merkkejä minulla ei ole.

Kaikille positiivista vuoden alkua ja masujen kasvattelua! :wave:
Hillevi 7+2

Itse oon ajatellu ihan samaa tämän ketjun perustamisesta. On ihan kiva jatkaa samojen tuttujen kans ja tietenkin uudet ovat tervettulleita. Mites teidän uus vuosi lähti käyntiin, mulla lähti tosi surkealla mielellä. Isäntä lähti juhlimaan ja mä jäin yksin kotia murjottamaan ja itkemään vaikka kuinka yritin sanoa et olis mun kans mut ei nii ei. Oon sit tänään kuittaillu ja on sillä ollu kurja olokin ja minähän oon sit nauttinu koko sydämmen pohjasta =) On tänään kyl tehny kaikki mun puolesta ja arvatkaa vaan oonko käyttäny tilaisuutta hyväks :LOL: . Nyt meinaan lähtiä saunomaan ja sit juon itselleni uudeks vuodeks hankkimani alkoholittoman siiderin. Eipä eilen tehny mieli edes sitä vaan painuin pehkuihin jo puol 9 illalla et siinä se mun vuoden vaihdos sit meni. Tänään oonkin sit pitänyt luentoa siitä mitä muutoksia tämä vuosi tuo tullessaan ja et menot vähenee tai suorastaan loppuu vähäks aikaa :D
Mut meille kaikille hyvää tätä vuotta ja pitäkää itsestänne huolta :heart:
Huomenna tämä kärty akka menee sit eka neuvolaan
Tinuli71 + Mortti 10+0

Astarte
Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

KKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

Astarte
Tervetuloa ketjuun, Vuokko!

Tinuli, voi plääh sun Uutta Vuotta. Toivottavasti holiton siideri on nautinnollinen :) Meillä oli vieraita syömässä ja pelailemassa eilen. Sitten lähdettiin katsomaan hienoa ilotulitusta Kauppatorille. Menoa ei kyllä yhtään haitannut se, että jäin ilman skumppaa. Söin senkin edestä herkkuja. Oli hauskaa ja tänään iloitsen kun isäntä on ainoa, jolla on huono olo. Tai on mulla tämä viikkokausia jatkunut krapula..

Hillevi, varhaisultra on kyllä ihana kokemus. Pääseekö miehesi mukaan? Meillä mies tulee mukaan myös np-ultraan ja toivottavasti jatkossa myös pääsee neuvolakäynneille ja perhevalmennuksiin.

Riepuriia, miten sun vuoto? Onko loppunut jo?

Astarte 11+5

Hyvä idea tämän ketjun perustaminen :)

Mulla meni vuodenvaihde hyvin rauhallisissa merkeissä kotona, mutta se nyt ei juurikaan poikennut aiemmistakaan vuodenvaihteista, mä olen aina ollut laiska lähtemään mihinkään. Miehen kanssa oltiin kahden kotona ja katseltiin yhdessä telkkaria, mies taisi muutaman kaljan juoda, mutta minä nyt muutenkin olen yleensä ollut selvinpäin oli sitten uusivuosi tai juhannus tms. Ja meillä on tuota karvaista katrasta 4 koiraa ja 2 kissaa joten täytyyhän niillekin pitää seuraa. Onneksi noistakaan yksikään ei ole paukkuarka, joten meillä oli kivaa ja rauhallista täällä metsän keskellä. Tänään leivoin perunapiirakoita ja paistettiin kinkku, kun jouluna syötiin mun porukoilla ja anoppilassa, niin käytiin sitten vasta tarjouskinkku hakemassa itsellemme.

Huono olo on enemmän ja vähemmän koko ajan.

Minzu 6+3

Hei kaikille ja ihmeellisen hyvää ja toivorikasta uutta vuotta!

Uusi ketju on oikein hyvä idea, siirretään se tosiaan vaikka tämmöisenään odotuspuolelle, kun kaikki ovat pahimmista pelkoviikoista eteenpäin päässeet? Ja ehkä se hoidoista plussanneet on tosiaan hyvä lisä, ettemme herätä lisää pahaa verta :)

Taustailijalle kommentoisin sen verran, että tälle ketjulle oli selkeästi tilaus. Pitkäänkin hoidoissa käyneille ei ole ehkä ihan automaattista suunnata odotuspuolelle, mutkia on kaikilla mahtunut sen verran matkaan. Minä ainakin koen myös tärkeäksi sen, että yhdistävä tekijä on se hoitotausta ja sen kautta onnistuminen, koen sen erottavan minut luomuodottajasta. Raskaana ollessanikin lapsettomuus kulkee "henkisesti" mukana. Ymmärrän toisaalta turhautumisen siihen, miksi lapsettomuuspalstalla kirjoitetaan raskaudesta. Ketjua ei ole kuitenkaan pakko lukea ja ehkä se myös luo toivo joillekin saman läpikäyneille, että eteenpäin pääsee.

Astartelle, Hilleville ja Tikrulle hyvää ultrapäivää! Toivottavasti kaikilla teillä kaikki hyvin!

Täällä vuoto on ollut rauhoittumaan päin, vaikka jotakin edelleen tuhruilee. Jatkuva etova olo kertoo siitä, että jotain tässä kropassa tapahtuu. Töissä oleminen tuntuu vähän haasteelta ja minulla on tämä oma huone täynnä kaikenlaista pientä naposteltavaa pahaa oloa vastaan.. Maanantain ultra kertoo paljon, sitä ennen yritän pitää vielä jalat maassa ja varautua kaikkeen mahdolliseen tyhjästä kohdusta kaksosiin..

Vaahtis 6+4 (luulisin)

Hyvää Uutta Vuotta koko tämän ketjun odottajille!

Minunkin mielestäni tälle ketjulle on aivan selkeä tarve, itse en ainakaan vielä uskalla mennä tuonne odotuspuolelle. Ja luulisin että tämän ketjun kaikilla plussanneilla pyörii aivan eri asiat mielessä kuin normitavalla plussanneilla. Toivoisin kuitenkin ihan koko sydämestäni että huolitte minut luomusti plussanneen tänne mukaanne. Meillä on kuitenkin pitkä ja kivinen taival kuljettuna tähän asti. Monet lapsettomuuden ja hoitojen (vaikka ehdittiinkin vasta insseihin) tuomat tuskat ja ahdistukset vielä liian tuoreena mielessä. Viimeinen vuosi tutkimus- ja hoitorumbineen on ollut elämäni raskain ja on varmasti jättänyt jälkeni minuun. Jos minut luomuihmeeni kanssa halutaan tästä ketjusta pois, en kyllä tiedä mihin siirtyisin. Kun enhän kuulu oikein minnekkään... :ashamed: Siis, please saanhan olla täällä kera luomuihmeeni...?

Minä pidän nyt hetkisen kirjoittelusta taukoa, olemme lähdössä viikon lomalle. Sitten heti loman jälkeen onkin vuorossa ensimmäinen ultra, palaan sitten kertomaan onko kaikki kunnossa.

Osiris 7+0

Mulla on nyt kamala paniikki päällä että onkohan tuolla rakkaalla masuasukilla kaikki hyvin ku pahoinvointi loppui kuin seinään yks päivä. Voiko pahoinvointi loppua jo nyt ? Mulla kyllä alkoi heti plussauksen jälkeen pahoinvointi. Rinnat on kyllä vielä tosi kipeät ja tänä aamuna huomasin niin maha oli aivan selvästi kasvanut ku eihän se aamulla voi olla vielä turvotusta vai voiko? Kiitos jos viitsitte vastata.

Nasu + rakas alivuokralainen 9+3

Heissan kaikille
Nasulle sen verran elä ole huolissas ei minullakaan oo mitään oloja ja turvotusta sitä on täälläkin =) Tänään oli sit eka neuvola ja kaikki oli kyl päällisin puolin ihan hyvin kohtu oli kasvannut tosi hyvin, ei sit kuunneltu ettei tuu pettymystä ku sano et ei vielä välttämättä kuulu on niin huonot laitteet heillä :D . Nyt odotellaan sit sitä np ultra aikaa. Kyl anto neuvolan täti sit prosyyreitä luettavaks, kyl tää odotusaika on lyhyt jos kaikki esitteet lukee kannesta kanteen :LOL:
Tinuli71 JA Mortti 10+2 (neuvolan laskuopin mukaan)

Tinuli...............37v........3icsi..........K_PKS.......toinen.............30.7.
Stelliina.................................................................. ...................?
Nasu29............30v.......1ICSI:n 1.PAS.....OYS.........esikoinen.....4.8.
Tikru70.....................38v ......3. Ivf.........................esikoinen......5.8.
Belle70.....................38v.......4. ivf:n pas.............kolmas lapsi.....5.8.
Gerpera...................47v (oho!)................................. ...........n.17.8.
Kajastus................ 34v........2. icsi tuores...........esikoinen....... 19.8.
Osiris.......................33v........luomuylläri...............esik oinen.....21.8.
MinzuS.....................35v.......2.ICSI tuoresiirto......esikoinen.......24.8.
Saga........................31 v......3.icsi tuoresiirto.........esikoinen......26.8.
Vuokko-75...............33 v......1.ivf tuoresiirto...........esikoinen.......3.9. [/quote]

Toivottavasti onnistui tuo päivittäminen.

Hillevi: Ei mun mielestä ainakaan ole hätävarjelun liiottelua jos nimessä olis lapsettomat vaan mun mielestä hyvä idea :)

Tinuli71: kiitos rauhoittelusta ja nyt varmaan saan ens yön nukuttua kunnolla :) ku viime yö meni miettiessä.

Kyllä voi sanoa että nyt kaikki asiat pyörii mun navan ympärillä :kieh: On niin ihana kun täällä saa höpöttää masuasukista ku ei mun kaveritkaan jaksa koko ajana mun raskaus juttuja varmasti kuunnella =) Ne kaverit joilla on lapsia niin niiden kanssa en ole enää missään tekemisissä koska he eivät voineet silloin ymmärtää meidän lapsettomuutta ja sulkivat meidät heidän elämästään pois. Mutta siitä minä olen iloinen että minulla kaikki teidät ystävinä joille saan höpöttellä ja olla huolestunut ja siitä hyvästä halit kaikille :hug:

HEI! Ajattelin kanssa pinoutua tänne. Eli ikää 32-vuotta. lapsettomuutta takana 8 vuotta. Ensimmäinen ivf-hoito tehty 04, josta tuoresiirrosta meillä nyt 4 vuotias poika. toinen ivf-tehty kevättalvella 08, josta ei tulosta ja nyt kolmannen ivf-tuoresiirrosta kauan kaivattu plussa 28.12.08
:heart: Ensimmäinen ultra olis sovittu 8.1. Mikä tuntuu nyt hyvin pitkältä ajalta, sillä eilen alkoi ruskea vuoto, jota jatkunut vielä tänäänkin. Vuotoa ei tuu onneksi paljoa, mutta kuitenkin kovasti asia huolestuttaa ja mietityttää. :/

Hei kaikille uuteen pinoon!

Osiris, sinähän olet jo meidän pinossa eikä sinua kukaan pyydä lähtemään pois. On iso asia saada jakaa tätä alkutaipaleen ihmetystä ja hätääkin sellaisten kanssa, jotka ovat myös kokeneet ehkä jo montakin menetystä tai pitkän ja kivisen tien.

Meillä oli ultra tänään ja yksi pieni sydän siellä sykki. :heart: Toinenkin alkio oli kiinnittynyt, mutta kasvu loppunut lyhyeen ja oli tuulimunan näköinen. Alkion pituus oli aika epäselvä, kun oli kohdun reunassa kiinni, ehkä 7.8 mm. Kahden viikon päästä katsotaan uudelleen ja jos alkio on kasvanut, sitten voi vähän huokaista - vielä emme siihen saaneet lupaa. Mutta tyytyväisiä tietenkin ollaan. Mun mies pääsi mukaan ja oli hänestäkin kiva nähdä ultrakuva.
Ja tuli nyt todistettua, että pahoinvointia, iltapalelua ja väsymystä ei välttämättä alkuraskaus vaadi :saint:

Meidän vuoden vaihde oli tosi mukava ja sopi tähän tilaan. Oltiin Flamingon kylpylässä, otettiin halvin hoitopaketti, joka oli aika kiva, hauskakin kun mm. läträsimme höyrysaunan tapaisessa toisiimme hoitosavea. Sitten käytiin syömässä ja vähän puolen yön jälkeen menin nukkumaan. Mun mies on yleensä vähän levoton, jos ei ole edes muutamaa kaveria ympärillä juhlapäivinä, mutta tänä vuonna suurin osa lähimmistä oli jossain reissussa. Toivottavasti Tiinulinkin mies pian huomaa, että sä kaipaat seuraa ja hänen läsnäoloa toisella tapaa kuin aiemmin!

Toivottavasti Tikru ja Gerpera myös saitte hyvät uutiset ultrasta!

Voidaan paksusti!
Hillevi 7+2

Astarte
Osiris, tietenkin olet tervetullut!

Piippi, onneksi olkoon! Laitahan omat tietosi ketjuun.

Hillevi, toivotaan parasta!

Tänään oli siis np-ultra. Iih! Voi sitä ihanaa pienokaista, joka kohdussani käpristeli pieniä kätösiään ja jalkojaan. Köllöteli niinkin tiiviisti, että kätilö vaihtoi ultran vatsanpeitteen päälle ja alkoi pompottelemaan ultrasauvaa mahan päällä. Pitkällisen pompottelun jälkeen tyyppi suvaitsi mennä sopivaan niskapoimunmittaus-asentoon. Poimu oli 0.6 mm eli oikein hyvä tulos. Verikoetulosta odotan ensi viikolle saapuvaksi. Vauveliini on nyt 5,2 cm pituinen ja vastasi täysin viikkoja. Oli siis ottanut kasvupyrähdyksen, kun viimeksi oli 4 päivää jäljessä.

Kerroinpa sitten esimiehelleni perheenlisäyksestä. Minähän olen ollut töissä vasta pari kuukautta tässä paikassa (plussasin oltuani viikon töissä ). Suhtautui oikein hyvin ja onnitteli kovasti. Ruvetaan jo miettimään sijaisen kouluttamista jne.

Onnellinen Astarte ja :heart: 12+0 (päivän enemmän kuin luulin laskureilla)

Astarte, sinullahan ultra tosiaan tänään oli eikä Gerperalla. Oli varmasi ihana nähdä jo ihmisvauvan näköinen masukki, eikä ollut niskaturvotustakaan! Onneea!
Liittyykö verikoe sikiön terveyteen myös? Meidän ultrassa kuva oli kovin epäselvä ja ei näyttänyt edes katkaravulta, mitä mieheni odotti.
Työnantajia on kyllä vieläkin kovin monenlaisia, hyvä että sinulla ymmärtäväinen!

Heippa ja oikein rentouttavaa alkanutta viikonloppua kaikille!

Lisäsin pinomme nimen perään tuon lapsettomat-sanan ihan varmuuden vuoksi, ettei synny väärinkäsityksiä, vaikka tällä lapsettomuuspuolen keskustelussa ollaankin.

Ethän sinä Osiris mihinkään voi lähteä, olethan jo mukana tässä porukassa. Oikein ihanaa lomaa ja tulehan kertomaan ultrakuulumiset palattuasi.

Onnea Hillevi ja Astarte mukavista ultrauutisista. Hillevi, ei kannata olla hurjan huolissaan tuosta ekasta varhaisultrasta, näin voin sanoa ainakin nyt omasta kokemuksesta. Tuossa 7 viikolla alkio on niin älyttömän pieni, että virheitä sattuu usein mittauksessa ja ultranäkyvyyskin on vähän sitä sun tätä. Meidänkin alkio näytti ihan epämääräiseltä möntiltä ja mitat oli viikon jäljessä. Yritä ottaa ihan rauhassa nyt nämä pari viikkoa, niin pikkuisenkin on silloin hyvä kasvaa.

Me voimme vihdoin hieman hengähtää helpotuksesta. Siellä se meidän pikkuinen heilui kun heinämies tämän päivän ultrakuvassa. Pirpana oli totisesti laittanut vipinää kasvuun ja vastasi nyt täysin viikkoja. Kaksi viikkoa sitten mittaa oli vain 4,2 mm ja nyt jo huimat 22,9 mm. Lääkärin mukaan, aletaan pikkuhiljaa olla selvillä vesillä ainakin alkuraskauden keskenmenon suhteen, koska kasvu on niin lupaavaa ja sydämensyke vahva.

Nasu myös täällä öklötys on helpottanut hieman ja ruokahalu palautunut (valitettavasti) joten ei kannata olla huolissaan, jos muita oireita vielä piissaa. Minun ainakin on pitänyt pukea yöksi rintsikat, kun muuten on niin tuskainen olo, ettei nukkumisesta tule mitään. Auts. Masu on myös melkoisen turvoksissa, alkaa tehdä tiukkaa omien housujen kanssa...

Milloin olette ajatelleet kertoa työnantajallenne tilanteesta? Itse ajattelin odotella tuonne kuunvaihteeseen, np-ultran jälkeen.

Tikru+pirpana 9+2

Eilen oli melkoisen kovaa pahoinvointia, mutta vieläkään ei onneksi tarvinnut oksentaa, lähellä oli kyllä muutaman kerran. Tänään ei ole niin kovin öklöttänyt, mutta sen verran kuitenkin, ettei tarvitse ihmetellä oireiden katoamista =) Minä olen kyllä ollut epätavallisen väsynyt, en mä yleensä näin naatti ole. Mandariinit ja tumma suklaa on hyvää :)

Mun pomo tietää jo ja suurin osa työkavereistakin ja meidän molempien perheet ja osa muustakin suvusta ja kavereista moni tietää. Me ollaan oltu avoimia lapsettomuuden ja hoitojen suhteen ja nyt sitten tämän alkaneen raskauden suhteenkin ollaan oltu avoimia samalla tavalla. Mulle näin ainakin mukavampi, kun muutkin tietää tilanteen.

Minzu 6+5

Oli hyvä idea tää uus ketju! En ole varmaan viikkoon jaksanut käydä lukemassa teidän kuulumisia,mutta kiva kuulla että hyvin menee! =) Itellä tosiaan hirvee ällötys olo ja väsymys,mutta yöllä sit ei nukuta yhtään vaan kaikki kauhu ajatukset pyörii päässä. Tänään vielä tuli vähän ruskeaa vuotoa,mutta onneksi täälä on jo siitä muita lohduteltu,ettei kai ole kauhean vaarallista. Eka ultrakin on "vasta" keskiviikkona. Kaikille oikein onnellista uutta vuotta!!
Saga 6+3

Saga77 Minkäverran sulla on ollut sitä vuotoa ? Mulla on ruskeaa vuotoa tullut nyt kolmatta päivää ja kovasti asia huolestuttaa. vuotoa ei tule mitenkään paljoa, mutta kuitenkin jonkin verran. Mulla on nyt menossa omien laskujen mukaan 5+3, Ultraan pääsen ens viikon torstaina.

Täällä ollaan joo, en ole pitkään aikaan koneelle ehtinyt ja nyt onkin uusi ketju.
Hyvä juttu.
Mulla on vuoto loppunut. se oli pari päivää tossa jo sellaista ruskeaa valkovuotoa ja en ole niin huolissaan enää. vähän vaan mietityttää. asiaa pahentaa se kun nuo tulevat isosisarukset huutelee masuun että kesällä nähdään ja meillä on sua ikävä....
masukin nimi on TORSTI SÖPÖLIINI, meidän tyttö on näin päättänyt.

astarte, meillä on aika samanlainen teksti tuossa listassa, erona se että meillä nuo kaksoset onnistui 1.PAS:ista :heart:

riepuriia ja torsti 12+0

Nimimerkki........Ikä...Hoito...Synnäri....Monesko.....Laskettu aika[/b]

Nasu29............30v.......1ICSI:n 1.PAS.....OYS.........esikoinen.....4.8.
Vuokko-75...............33 v......1.ivf tuoresiirto...........esikoinen.......3.9. [/quote]
piippi............32 v.....3.ivf tuoresiirto....K-PKS.....toinen lapsi.....1.9?

Kokeilen onnistunko päivittämään omat tietoni

Yhteistyössä