Moi!
Hattuset, kyllä toi masuosottajakin upposi täällä.
Vau, oletpa jaksanut töissä pitkään, huhhuh! Onneksi nyt sentään saat huilia kunnolla, varsinkin kun yöunet on varmaan ilman flunssaakin jo ihan riittävän katkonaiset. Ainakin mulla A-vauva on niin alhaalla ja potkii alas, että pissahätä (mukamas) herättelee pahimmillaan tunnin välein. Sulla vauvat on fiksuja ja kääntyneet jo raivotarjontaan. Eiköhän ne siinä tule pysymäänkin, vai mitä itse arvelet? Se tietää sitten alatieynnytystä, eikö vaan?
Luuli, sitähän ne on mullekin toitottaneet, että jos vaan A-vauva saataisiin tulemaan pää edellä niin B saisi jalat edelläkin olla tulossa. Mua on myös tuo ajatus hirvittänyt, vaikka vakuuttavat, että sieltä se tulee sitten helposti A:n vaavedessä. Mutta vaikka hirvittää, uskon, että lääkäreihin kuitenkin voi luottaa ja he osaavat tilanteen arvioida parhaimmaksi. Oletko puhunut noista peloista lääkärin tai kätilön kanssa? Sekin voisi helpottaa. Kovasti täällä ollaan hengessä mukana ja jännätään.. :wave:
Oma lääkärikäynti tänään oli oikein mukava. Vauvat edelleen perätilassa, A-vauva istuskelee tosi alhaalla ja B-hieman ylempänä. Toinen valloittanut vasemman, toinen oikean puolen. Kasvu yhä hyvin tasaista, nyt kummallakin painoarvio siinä 1,5 kilon luokkaa. Virkeitä, liikkuvaisia tapauksia =) Ja vaikka supisteluherkkyyttä onkin, oli kohdunkaulaa 4 cm jäljellä ja paikat piukasti kiinni - ei siis mitään vaara tällä hetkellä. Seuraava käynti polilla 2 vkon päästä.
Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille!!