Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Heni, :hug: sekö on nyt varmistunut? todella pahoillani.

turilainen, pakko oli käydä kurkkaamassa sun kuulumiset! :) oliko yhtään reagointia vielä? hyvä, jotta on noin tujut annokset. kasvattelehan tarmolla ja kertoile, mitä tiistaina sanotaan! :)

Memma, hienoa! :flower: Onnittelut!
 
Memma: Onnea plussan johdosta! Nauti tässä ja nyt!

Heni: Olen todella pahoillani. On kurjaa ettei edes tuo plussa voi olla varma. Muistan ensimmäisen raskauden aikana että huokasin helpotuksesta joka raskausviikon jälkeen.

Piiuli-74: Onnea testiin!
 
plastex, yksi oli oikeal puolel B) se on jotain se kun viimeks ei ollut mitään täs vaihees. nyt on tänään ollut maha kipeä, menkkamaista kipuilua ja turvoksis...jospa se siit :whistle: Onhan täs viel päiviä aikaa kasvatella. Ole tiistaina kuulolla tai katseella niin pistän heti kuulumiset kun pääsen kotio ;) jänskättää jo valmiiks...hyvät viikonloput :wave:
 
Kiitos kaikille onnitteluista. :flower:

Heni mä todella toivon, että kaikesta huolimatta kaikki olisi sulla hyvin. Tiedän miltä epävarmuus ja pettymys tuntuu. Siksi tunnen huonoa omaatuntoa omasta ilosta, kun toisella on huolta matkassa. Paljon :hug:
 
AKH
Punktiossa käyty eilen ja 12 munista saaliina. 9 hedelmöittyi joten aika hyvä saalis=) (viimeksi pitkällä kaavalla 11/05 18 munasolua joista 13 hedelmöittyi, 12 hyvää, 1 siirrettiin tuoresiirrossa, 11 pakkaseen, 1. pas siirrettiin kaksi josta yksösraskaus ja lapsi 10/06, sen jälkeen sulatettiin 6 alkiota joista kaksi siirrettiin 2. passissa ja viimeisestä oljesta 3. pas 3 alkiosta kaksi selvisi sulatuksesta nämä passit viime syksynä ) 25% siirroista oli siis onnistumisprosentti ed. ivf:ssä, katsotaan miten tämän kanssa käy... Lapsettomuutta (jos sen enää niin voi sanoa) tai yritystä on vuodesta 2002, nolla luomuraskautta, kolme hoitoalkuista raskautta joista kahdessa keskeytynyt keskenmeno. Punktio oli kivuton, eilinen ilta meni hotellihuoneessa lepäillessä ja tänään oltiin shoppailemassa ja matkustettiin 200km kotiin. Maanantaina siirto. Sori omanapainen päivitys....

Henille haluaisin sanoa että kaikki voi olla vielä mahdollista. Jaksamista!

editoin vielä noita vuosilukuja, ei vanha enää edes muista kauanko mistäki on ;)
 
AKH: onnittelut hyvästä saaliista :) Sormet ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin!

Täällä edelleen odotellaan menkkoja alkavaksi, pientä tuhruttelua on jo ollut koko päivän joten periaatteessa ihan turhaan haaskasin sen aamuisen testitikun. Oli nyt sitten pakko kuitenkin varmistella kun monelle muulle täällä näköjään oli annettu testipäiväksi vasta pp16.
 
Onnea Memmalle plussasta! :heart:

Omassa navassa asiat alkaneet rauhoittua. Pahimmat kivut ovat takana, jopa niin, että tänään pääsi jo miehenkin kanssa peuhaamaan :D

Jälkikäteen tietty tuli mieleen, että eihän siitä seksistä kai mitään haittaa ole esim. alkion kiinnittymiselle? Koska tuollaistakin muistan joskus lukeneeni, mutta nämä suositukset tuntuvat kyllä vaihtelevan yhtä paljon päivän sää! Meille klinikalla sanottiin, että ihan normaalia elämää saa elää ja että "mikään mitä teet ei siihen tulokseen vaikuta", tuon muistan ihan sanatarkasti.

Miten siis muilla? Oletteko siirron jälkeen pidättäytyneet vai eläneet ihan normielämää? Tietty jos kipuja on, ei se peuhaaminenkaan houkuta. Mutta jos kaikki muuten ok, tuskin tässä tarvitsee itseään enää selibaatilla rangaista! :LOL:
 
Memma: tosi paljon onnea! AKH: onnittelut hyvästä munimisesta! Heni: :hug: Katjuzka: tsemiä! Ripperi:: meille myös sanottiin että ei ole mitään rajoituksia, kaikkea saa tehdä, saa olla yhdynnässä jne. Mitään ette voi tehdä väärin ettekä mitään "oikein". Me ollaankin jo kahdesti heiluteltu peittoa, eikä ole sattunut, hyvältä tuntunut :D. Vinkki muuten kaikille lugen parhaille ystäville: itse käytän asettimena gyno-daktarinin pahvista asetinta, luge mahtuu siihen päähän hyvin ja sen saa syvälle, eikä valu niin paljon. ON: ei kummempia tuntemuksia, tänään vihloi vasemmalle puolelle ylhäälle vähän aikaa aika kovasti, ja eilen seksin jälkeen tuli paperiin vaaleanpunaista ihan vähän. Voisiko olla jo kiinnittymisvuotoa kun perjantaina siirrettiin 8-soluinen?
 
Kiitoksia onnentoivotuksista te ihanaiset:) Niitä tarvitaan kun alkaa tuo jännitys nousta...ja muutenkin pelottaa ettei mikään mee niinkuin pitäis..Äh, mitä sitä etukäteen murehtimaan, huomennahan se selviää :whistle:

Kifa älä vielä ihan kaikkea toivoa heitä kaivoon...

Nyt lähdössä mummilaan yökylään ja jää tuo poitsu sitte huomisen Tampereen reissun ajaksi sinne hoitoon.

Missä Sunflower? :attn: Sullakin huomenissa sama koitos..toivottavasti saatte hyvän saaliin!!
 
Toivorikas: Nerokasta! Tiedätkö, yritin tuossa eilen itsekin ihan samaa kepulikonstia, tosin tamponin asettimella, mutta se osoittautui liian isoksi (ainakin näiden jättitamponien, joita minä käytän!) Mutta että hemmetti, pitääkö tässä lähteä hiivalääkkeen ostoon ihan vaan, jotta saisi sen asettimen?! :LOL: Kiitos kuitenkin vinkistä!
 
AKH
Memma: Eikö se ole passissakin että siirtopäivä on rv2? Näin mulle klinikalla sanottiin.

(.) Turpoaa pikkuhiljaa enemmän ja enemmän, pelko persiissä että vuotiko kuinka paljon verta vatsaonteloon kun vasen punktio osui suoneen vai saanko taas jonkinsortin infektion kun niitä on riittänyt vai pukkaako hyperiä? nimim komplikaatiorysä Huomennapa se selviää, toivottavasti ei matkusteta 200km saadaksemme kuulla ettei siirtoa voi tehdä... Noh, vähän liian helposti tämä hoito onkin mennyt. :/
 
Huomenet taas kaikille :)

AKH: saitko sinäkin siis punktiosta tulehduksen? Jouduitko myös antibioottitiputukseen kuten minä?

Olen minäkin yrittänyt Lugeja tunkea Gyno Daktarinin asettimella, mutta mulla se pallukka jäi vain siihen asettimeen. Parhaiten tunnun onnistuvan asettamisessa istuma-asenossa (voi näitä juttuja..... ;) )

korjaus...

Äh, sekoitin...ei Gyno Dactarin vaan Canesten......


 
Huomenta, huomenta!

).( Tänään pp4 ja vähän on ollut sellaista menkkamaista tuntemusta, joka tulee ja menee. Toivottavasti ne mokomat eivät sentään vielä ole alkamassa!

Eniten huolettaa öinen hikoilu, joka tuskin on mikään hyvä merkki. Eli kahtena viimeisenä yönä olen herännyt otsa märkänä, mutta heti kun peiton ottaa pois, alkaa palelemaan. Ei ymmärrä. :eek:

Lugeissa ei mistään yöhikoiluista mainittu, mutta ehkä tässä vaiheessa voi silti pistää aivan kaiken niiden piikkiin...
 
No niinhän siinä kävi, että negatiivinen tulos saapui taas. Olinkin tuloksesta ihan varma, jotenkin tuli sellainen fiilis jo viime viikolla. Ihmeen hyvin olen asian ottanut, ei ole edes itkettänyt. Mikä on ihme sillä yleensä olen itkenyt järven verran kyyneleitä ja on tuntunut että elämä loppuu. Ollaan mieheni kanssa helpottuneita siitä, että nyt tulee hoitoihin pieni tauko. Saa ajatella ihan muita asioita ja nauttia kaikesta siitä mitä meillä jo nyt on =) Todellakin halutaan vauva enemmän kuin mitään muuta, mutta nyt keskitytään toisiimme ja joulun odotukseen. Palaan piinailemaan pistosten merkeissä sitten tammi-helmikuussa. Joten nyt toivotan kaikille mukavaa joulun odotusta!!! :heart:

Haleja kaikille niitä tarvitseville ja onnea plussanneille!!

Moikka ja palataan!!! :wave:
 
~~~~2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~


Maanantai 30.11. VKO 49


Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11. PP9

lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11. PP8

Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11. PP10

Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11. PP7

sartsa-70 ICSI, siirto 24.11. PP6

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11. PP4

Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11. PP4

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11. PP4

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11. PP3

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11. PP3

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11. PP3

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11. PP0

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11. PP0

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. PP0

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12.

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12.

Sarma 2.ICSI

turilainen 2.IVF marraskuussa

Pirppa75 2. IVF

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS

nainen83 IVF, punktio 7.12.




~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: Heni 2. IVF siirto 6.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.



:flower: myöhemmin onnistuvat :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

SaaraX 2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär 1.IVF, siirto 12.11.

Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.
 
Helmiina jouluja myös sinulle! pahoittelut ja onnittelut tovereille! tänään oli eka ultra ja maanantaina vissiin punktio :( ..jänskättää jonki verran..!näillä näkymin vissiin 6palleroa löyty :) . oon aika pihalla noista kaikenmaailman piikeistä jne.!odotin että noi pistokset turvottais ja mahaa nippailis,mutta ei mitää ((ainakaa vielä)) saa nähä tuleeko jarru-lääkkestä mitään!
 

Yhteistyössä