Loppuraskaus ja mies ryyppäämässä

  • Viestiketjun aloittaja ?!!
  • Ensimmäinen viesti
?!!
Mitä tykkäisitte jos olisitte viimeisillänne raskaana (rv 36) ja miehellä olisi joka viikonloppu ns. pakollisia menoja?

Viime viikonloppuna mies tuli yöllä kotiin, oksensi lavuaariin, röyhtäili ja piereskeli.. hyi hitto. Oli firman juhlissa siis. Sammui lopulta.. seuraavana päivänä oli hirveässä krapulassa.

Eilen mies oli myös firman tapaamisessa, jossa meni puoleen yöhön. Tänään hän lähti pikkujouluihin ja mun pitää ilmeisesti hakea hänet yöllä kaupungista. Olen aika varma, että hän on taas hirveässä kännissä :/ . Mies suuttui mulle kun kysyin, eikö hän vois tulla vaikka taksilla kotiin ettei mun tarvitse odotella ja valvoa ja katsella sitä örvellystä.

Ensi viikonloppuna on sitten miehen ystäväpiirin "pakolliset" pikkujoulut, jossa myös tuota alkoholia kulutetaan. Sitä seuraavana on miehen serkun ylioppilasjuhlat toisessa kaupungissa, jonne minä en kuitenkaan viitsi enää mennä.

Minulla on ollut unettomuutta ja supistuksia.. eikä ole kivaa kun toinen örveltää joka viikonloppu näin loppuraskaudessa... olenko nipottaja?
 
AP
Kesällä miehellä oli muutama tuollainen reissu, ei ole siis ennen örveltänyt pahemmin. Jostain syystä nyt on tuollainen putki ja mitään noista ei muka voi jättää väliin. Ja jos yritän jotain sanoa (esim. että eikö voisi tulla taksilla) niin mies suuttuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kesällä miehellä oli muutama tuollainen reissu, ei ole siis ennen örveltänyt pahemmin. Jostain syystä nyt on tuollainen putki ja mitään noista ei muka voi jättää väliin. Ja jos yritän jotain sanoa (esim. että eikö voisi tulla taksilla) niin mies suuttuu.
Toivottavasti tahti muuttuu.Jospa häntä on ruvennut ahdistamaan ajatus siitä kuinka paljon lapsi sitoo. Onko esikoinen? Onko teillä ystävillä lapsia?
 
vieras
Tuttua on!!! Tai siis oli kun oli raskaana. Muistan kun laskettu aika oli jo toista viikkoa menny yli, niin ei kun vain porhallettiin. Onneksai en omista ajokorttia ( tosin vain onni tässä tapauksessa) niin ei tarvinnu/tarvihe jannua kuskata mihkään. Tosin meno vaan tiivistynyt 2 mukulan tulon jälkeen. Toivotaan ettei teillä
 
No mun mielestä tossa tilanteessa voisit ukolle sanoo että jos pikkujouluihin meinaa mennä, saa kotiin tulla sitten taksilla. Että ei kuulu sun duuneihin viimesillään raskaana valvoo puolta yötä ja toimia juoppukuskina..

Täällä tuo äijä jonku verran kävi baareissa ja se ei mua sinällään häirinny. Pariin kertaan veti örvelökännit ja sai kyllä sitten niin jääkylmän vastaanoton multa että ne jäi sitten siihen. Toisen kerran jälkeen ku örvelsi niin sanoin sille suoraan että jos ei osaa käyttäytyä, saa sit hommata oman kämpän ennenku laps syntyy et mä en ala kattelee tollasta. Lapsen synnyttyä sitten rauhoittuikin tuo menojalka.
 
AP
Kyllä mies örveltää nimenomaan muiden isien kanssa (tai siis, ovat perheellisiä miehiä melkein kaikki). Ja esikoinen on tulossa. Mies ei ihan taida tajuta ettei tuo nyt kuulu tähän elämäntilanteeseen :/ . Tosin jos yritän asiallisesti sanoa, että tuollainen yrjöily lavuaariin ei ole kovin mukavaa, niin se sitten vetää herneen nenään.. hän sanoo ettei mun takia jätä menemättä mihinkään
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kyllä mies örveltää nimenomaan muiden isien kanssa (tai siis, ovat perheellisiä miehiä melkein kaikki). Ja esikoinen on tulossa. Mies ei ihan taida tajuta ettei tuo nyt kuulu tähän elämäntilanteeseen :/ . Tosin jos yritän asiallisesti sanoa, että tuollainen yrjöily lavuaariin ei ole kovin mukavaa, niin se sitten vetää herneen nenään.. hän sanoo ettei mun takia jätä menemättä mihinkään
Tää on niin tätä nykyaikaa. mistään ei olla valmiita luopumaan ja odotetaan että kyllä se nainen siellä kotona passaa ukon ja hoitaa sen lapsosen. Tähän on tultu ikuisen nuoruuden ihannoinnin kautta...halutaan elää kuin poikamies mutta tarpeentullen retostellaan sillä että omistaa perheen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kyllä mies örveltää nimenomaan muiden isien kanssa (tai siis, ovat perheellisiä miehiä melkein kaikki). Ja esikoinen on tulossa. Mies ei ihan taida tajuta ettei tuo nyt kuulu tähän elämäntilanteeseen :/ . Tosin jos yritän asiallisesti sanoa, että tuollainen yrjöily lavuaariin ei ole kovin mukavaa, niin se sitten vetää herneen nenään.. hän sanoo ettei mun takia jätä menemättä mihinkään
kuulostaa itsekkäältä sun miehes... jos nainen on viimeisillään raskaana, ei hänen tehtävänään ole todellakaan valvoa ja toimia juoppokuskina, eikä muutenkaan. Rakastatko miestäsi kuitenkin? Vai roikutko hänessä sen takia, kun hän on lapsesi isä?

 
justjust
Mä tein miehelle selväksi,että dokaaminen loppuu uuteenvuoteen. Että ajokunnossa on oltava ja selvinpäin jos jonnekkin lähtee,sillä en halua häntä humalassa synnytykseen ja yhtään ei tullu napinaa takasin. Nyt oon 26vkolla ja annan kyllä miehen käydä baareissa jos hän tahtoo,en halua pilata huvia häneltä vaikka nukunkin usein huonosti jos hän on poissa. Onneksi hänestä ei tule idioottia humalassa.
 

Yhteistyössä