Ä
ärtynyt odottaja
Vieras
Hormoonit?
Mulla on pinna NIIN kireellä koko ajan.
Yleensä en juuri kiroile saatikka paisko tavaroita, mutta nyt
vitut ja saatanat on vakisanoja ja tavaratkin lentelee.
Mies ärsyttää kaikin tavoin koko olemuksellaan ja jopa täällä
palstalla tekisi mieli haastaa riitaa...
Onko muilla samanlaista vai oonko mä sekoomassa?
Mulla on pinna NIIN kireellä koko ajan.
Yleensä en juuri kiroile saatikka paisko tavaroita, mutta nyt
vitut ja saatanat on vakisanoja ja tavaratkin lentelee.
Mies ärsyttää kaikin tavoin koko olemuksellaan ja jopa täällä
palstalla tekisi mieli haastaa riitaa...
Onko muilla samanlaista vai oonko mä sekoomassa?