Loppuraskaus ja kaikki ärsyttää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtynyt odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtynyt odottaja

Vieras
Hormoonit?

Mulla on pinna NIIN kireellä koko ajan.
Yleensä en juuri kiroile saatikka paisko tavaroita, mutta nyt
vitut ja saatanat on vakisanoja ja tavaratkin lentelee.

Mies ärsyttää kaikin tavoin koko olemuksellaan ja jopa täällä
palstalla tekisi mieli haastaa riitaa...:D

Onko muilla samanlaista vai oonko mä sekoomassa?
 
Sama täällä... kokoajan kotona haastan miehen kanssa riitaa ja nyt kun äitini on käymässä haastan myös hänen kanssaan. Yöt on niin huonoja, päätä särkee ja käsiä puuduttaa, kumpa sais edes nukkua yöt rauhassa ennen synnytystä mutta vitut.
 
Lohduttaa kuulla etten ole ihan ainoa tässä tilanteessa.
Kun on sellainen olo, että pitäis olla hymyileväinen, hyräileväinen vauvanvaatteita viikkaileva tuleva äiti,
mutta kuten niin osuvasti sanoit - vitut! :D
Ärsyttää kun lonkat särkee, toi koko vehje tossa jalkovälissä särkee, ei jaksa kävellä, kusella pitää ravata kahen tunnin välein YMPÄRI VUOROKAUDEN ja neuvolantäti vittuilee painosta aina kun ehtii!
 
Rv 40+3 meneillään ja pikkuhiljaa alkais riittämään tämä lysti.
Ainut paikka mihin sattuu on lonkka, liikkuminen on hankalaa jä turvotus kuvottaa. Lisäksi hermot kirjeellä kokoajaan ja jatkuvat utelut aiheesta joko sitä ollaan synnyttämässä saa lähinnä itkemään, kun ei jaksaisi enää...
 

Yhteistyössä